Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä mennään aina miehen ja lapsen mukaan.t.ammattivalittaja

Vierailija
12.04.2015 |

Mun kotonaolosta ei ole mitään hyötyä kun joudun miehen ja poikani aikatauluja noudattamaan.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet itsekin kesät töissä ja lapsi joutuu siksi olemaan päiväkodissa ilman lomaa.

Vierailija
42/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:41"]

Sä olet itsekin kesät töissä ja lapsi joutuu siksi olemaan päiväkodissa ilman lomaa.

[/quote]

Tänä kesänä teemme näin.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40: Toisin sanoen ette mene aina sinne minne poika haluaa.

Vierailija
44/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:59"]

Mutta jos sä tykkäät ottaa iltaisin viiniä ja mies ei, sä sitten otat ja mies jättää ottamatta. Jos sä tykkäät käydä teatterissa ja elokuvissa ja taidenäyttelyissä ja mies tykkää viettää illat/viikonloput kotona, sekään ei ole ongelma. Sä menet teatteriin ja mies on lapsen kanssa kotona, siinä se. Kaikki on tyytyväisiä. Kun ei se meillä onnistu näin, mies ei suostu.ap

[/quote]

Sä olet aikuinen ihminen. Sun ei tarvitse kysyä mieheltä suostumusta. Jos haluat avata viinipullon ja ottaa lasillisen, sä teet sen. Jos haluat elokuviin, puet takin päälle ja lähdet elokuviin.

[/quote]

Mä olen miehestäni riippuvainen taloudellisesti yms en halua että lukot on vaihdettu kun tulen elokuvista. On helppo neuvoa kun ei ole miehestään riippuvainen.ap

[/quote]

Niin sun miehesikö hinkuaa niin kovasti totaaliyksinhuoltajaksi, että vaihtaa lukot heti kun sä poistut hetkeksi talosta?

Vierailija
45/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:59"]

Mutta jos sä tykkäät ottaa iltaisin viiniä ja mies ei, sä sitten otat ja mies jättää ottamatta. Jos sä tykkäät käydä teatterissa ja elokuvissa ja taidenäyttelyissä ja mies tykkää viettää illat/viikonloput kotona, sekään ei ole ongelma. Sä menet teatteriin ja mies on lapsen kanssa kotona, siinä se. Kaikki on tyytyväisiä. Kun ei se meillä onnistu näin, mies ei suostu.ap

[/quote]

Sä olet aikuinen ihminen. Sun ei tarvitse kysyä mieheltä suostumusta. Jos haluat avata viinipullon ja ottaa lasillisen, sä teet sen. Jos haluat elokuviin, puet takin päälle ja lähdet elokuviin.

[/quote]

Mä olen miehestäni riippuvainen taloudellisesti yms en halua että lukot on vaihdettu kun tulen elokuvista. On helppo neuvoa kun ei ole miehestään riippuvainen.ap

[/quote]

Niin sun miehesikö hinkuaa niin kovasti totaaliyksinhuoltajaksi, että vaihtaa lukot heti kun sä poistut hetkeksi talosta?

[/quote]

Ilmeisesti se haluaa yh.ksi.ap

Vierailija
46/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No sitähän sä olet moneen kertaan toivonut! Että pääset elämään yksin ilman miestä ja lasta. Sitten saat nukkua niin pitkään kuin tahdot, juoda viiniä ja mennä minne lystäät. Tilaisuutesi on koittanut.

Vierailija
47/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:13"]

^ No sitähän sä olet moneen kertaan toivonut! Että pääset elämään yksin ilman miestä ja lasta. Sitten saat nukkua niin pitkään kuin tahdot, juoda viiniä ja mennä minne lystäät. Tilaisuutesi on koittanut.

[/quote]

En jaksa alkaa pihistelemään. Rahallisesti se ei onnistu.ap

Vierailija
48/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet todella monta kertaa kirjoittanut täällä, että keksit kyllä keinon elättää itsesi. Ja että yhteiskunnassa pitää kaikilta muiltakin ottaa kaikki tuet pois, koska jos sä tulet toimeen ilman tukia niin kaikki muutkin tulevat.

Vierailija
49/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:28"]

Sä olet todella monta kertaa kirjoittanut täällä, että keksit kyllä keinon elättää itsesi. Ja että yhteiskunnassa pitää kaikilta muiltakin ottaa kaikki tuet pois, koska jos sä tulet toimeen ilman tukia niin kaikki muutkin tulevat.

[/quote]

Kyllä mä jotain varmasti keksisin mutta menettäisin niin paljon rahaa mitä olen tähän perheeseen uhrannut enkä jaksa alkaa taas 41v alusta.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi