Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia pankkiiriliikkeessä työskentelystä

Vierailija
12.04.2015 |

Olen tällähetkellä pankissa töissä sijoitusneuvojana, tykkään kovasti vaikka palkka toki voisi olla hieman parempi. Entinen työkaveri on pankkiiriliikkeessä töissä ja nyt tarjosi minulle paikkaa sieltä. Olen googlettanut pari päivää kokemuksia sijoitusneuvojan tehtävistä kyseisestä pankiiiriliikkeestä, mutta en ole löytänyt ainuttakaan hyvää tai huonoa kokemusta? Miksiköhän?

Tämä tuttu tietysti kehuu työpaikkaa hirmuisesti, mutta olisi vielä mukava kuulla toisten kokemuksia ennenkuin teen lopullisen päätöksen. Eli jos työskentelet tai olet työskennellyt sijoitusneuvojana jossain tämäntapaisessa firmassa niin kerro työstäsi rehellisesti hyvät ja huonot puolet?  Provisio palkka mietityttää ja se miten paljon työajasta todellisuudessa kuluu aikojen varaamiseen, lienee hankalaa puuhaa? 

(En kerro tarkempia yksityiskohtia koska en halua tulla tunnistetuksi) 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai firman nimi ole Alexandria? Siitä ainakin löytyy paljon kirjoituksia, pääasiassa negatiivisia asioita olen lukenut.

Vierailija
2/6 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu valitettavasti täysin firmasta. Esimerkiksi tuo Alexandria, älä mene sinne! Alalla on hyviä ja huonoja yhtiöitä, etkö tosiaan mitään löytänyt googlesta? Onko kovin pieni firma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 Olet oikeassa, en edes ajatellut että niin todennäköisesti on. 

En tiedä saako työkaveri palkkiota jos menisin töihin, ei sekään käynyt mielessä. 

Harmi kun tää on hieman sellainen juttu että ei varmaan selviä kuin kokeilemalla, ja kokeilu osoittautuukin huonoksi niin sitten on mennyttä edellinen vakaa ja hyvä työpaikka. Ehkä parempi olla tyytyväinen tähän nykyiseen ja olla haaveilematta muusta :D 

Vierailija
4/6 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kyllä tietoa yrityksesta ja kommentteja, mutta tarkennuksena vielä; en löytänyt mitään juuri tästä sijoitusneuvojan työstä, en yhtään positiivista enkä negatiivista kommenttia.

Vierailija
5/6 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mietit väärin tuota kuviota. Työntekijöillä voi olla todella kovat sanktiot siitä mitä saavat puhua työstään. Tärkeämpää on tutkia niitä asiakkaiden tuntemuksia, jos kokemukset ovat käytännössä pelkästään huonoja, on selvää että jotain on pahasti vialla yrityksen toiminnassa. Jos se asia ei vaikuta omaan halukkuuteen olla töissä paikassa, olet varmasti sopiva työhön. Jos vaikuttaa, älä mene.

Vierailija
6/6 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan entinen työkaverisi jonkun palkkion uuden työntekijän houkuttelemisesta?