Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro oma mies/naisihanteesi ja mikä on horoskooppimerkkisi? :)

Vierailija
12.04.2015 |

Mitkä luonteenpiirteet/ulkonäköpiirteet miehissä/naisissa viehättävät sinua ja mikä on horoskooppimerkkisi? Oletko sinkku vai varattu? :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksonen. Miesihanteeni on pitkähkö ja mielummin vähän tukeva kuin laiha. Urheilullinen, koska itsekin rakastan liikkumista. Rauhallinen, sinut itsensä kanssa, vähän oman tien kulkija.

Vierailija
22/29 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leijona ja ihannenaiseni on rohkea ja ekstrovertti, mutta samalla aito, lämmin, ymmärtäväinen ja kiltti. Vaaka toimisi minulle parhaiten, mutta vaakanaista en ole tavannut. Hyviä kokemuksia on kaloista, jouskareista ja vesimiehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalat, ja unelmieni mies olisi hellä ja paljon kosketteleva, syvällinen (voitaisiin keskustella muustakin kuin säästä), sopivan jämäkkä laittamatta minua kuitenkaan kynnysmatoksi, huumorintajuinen ja uskollinen :) Ulkonäöltä miehekäs ja "turvallinen".

Vierailija
24/29 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen härkä ja tykkään miehekkäistä, huumorintajuisista ja karismaattisista miehistä.

Vierailija
25/29 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 02:38"]Kaksosmies, kysyn vielä, mitä horoskooppimerkkiä nykyinen kumppanisi edustaa?

Itse oon oinas ja sitähän sanotaan, että oinas ja kaksonen on perfect match. Mä yritän löytää sen oman kaksoseni (tai leijonan) jostain! Kyllä se vielä vastaan tulee. Eikä väliä vaikka ei merkit täsmäiskään, jos muuten klikkaa.

Sama N21
[/quote]

Mikä leijonassa viehättää? Mies21

Vierailija
26/29 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, uskollinen ja toisen huomioon ottava mies. 

N44 rapu

Vierailija
27/29 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:48"]

Olen leijona ja ihannenaiseni on rohkea ja ekstrovertti, mutta samalla aito, lämmin, ymmärtäväinen ja kiltti. Vaaka toimisi minulle parhaiten, mutta vaakanaista en ole tavannut. Hyviä kokemuksia on kaloista, jouskareista ja vesimiehistä.

[/quote]

Leijonamiehenä et ikinä kestäisi sitä, kun vaakanainen pettää sua....ja niistä on muuten ns. aitous ja ymmärtäväisyys kaukana :) mulla on siis peräti kolme vaakasisarusta.

Itse olen siis leijona, ja naimisissa oinaan kanssa. Ja mun oinasmies on melkoinen unelma, komea, älykäs, sivistynyt, mutta samalla perinteisellä tavalla miehekäs. Todella eläinrakas ja ystävällinen kaikille, sillä se muhun tekikin vaikutuksen, käytöstavoillaan, ottaa aina kaikki huomioon.

Vierailija
28/29 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä haen älykkyyttä, karismaa, itsetuntoa, empaattisuutta ja luovaa hulluutta sopivassa määrin, ja tietysti huumorintajua. Pitkä, miehekkäällä tavalla komea myös mielellään. Ihme kyllä olen tämän miehen myös löytänyt. Itse olen kaksonen ja mies jousimies (useimmat ex-poikaystävät myös jousimiehiä, ex-aviomies tosin myös kaksonen).

Vierailija
29/29 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en noista horoskoopeista oikei osaa sanoa mitää :D
Mutta vaaleahiuksiset vetoo muhun:) siis en sano etteikö tummahiukset ole hyvännäköisiä, mutta ihastuksillani on aina ollut vaaleahko väri :D
Positiivuus, rentous, huomaavaisuus ja hauskuus on luonteenpiirteitä jotka viehättää. En voi sietää pinnallisia.
Tietysti tyylikkyys vaatteissa ja ehkä mieto tuoksu esim. hajuvesi on plussaa.
Huolehtii hygieniastaan ja ulkonäöstään, muttei ole koko ajan peilin edessä :D
En tykkää ihan laihoista. Ei tarvitse olla mikään bodari, mutta ois hyvä, jos on lihaa luiden ympärillä. Sitten tosiaan et olis pidempi kuin minä.
Sellasta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi