Kerro oma mies/naisihanteesi ja mikä on horoskooppimerkkisi? :)
Mitkä luonteenpiirteet/ulkonäköpiirteet miehissä/naisissa viehättävät sinua ja mikä on horoskooppimerkkisi? Oletko sinkku vai varattu? :)
Kommentit (29)
Jalat maassa oleva huumorintajuinen mies, johon voi nojata mutta joka ei ole liian dominoiva :) saa olla pikkuisen tukevakin ja kohtuu pitkä :)
Neitsyt olen, parisuhteessa.
Peesailen kolmosta miesihanteessa, ja lisään vähän omianikin, eli moottoriturpa ja jokapaikan besserwisser on kauhistus, rehellinen ja eteenpäin pyrkivä pitää myös olla. Tuo huumorintaju on tosi tärkeää.
Skorpioni, ja kumppani löytyy.
Kiinnostaa älykäs, menevä (enkä tällä meinaa baareja) ja itsenäinen mies. Matkailusta pitäminen on pakkkko. Olen oinas ja sinkku nyt ensimmäistä kertaa aikoihin :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:44"]
Kiinnostaa älykäs, menevä (enkä tällä meinaa baareja) ja itsenäinen mies. Matkailusta pitäminen on pakkkko. Olen oinas ja sinkku nyt ensimmäistä kertaa aikoihin :)
[/quote]
Unohdin vielä, että joku salilla pumppaava mies on turn-off mulle. Isot lihakset, pienet aivot :) Yleisin josta tykkään on n. 170cm (itse oon 165cm). Ei mikään ruipelo, mutta ei pullukkakaan. Sellanen suht hyväkroppanen kuitenkin. Ite kyllä harrastan liikuntaa ja oon hyväkroppanen, mutta en vaadi miehen olevan mikään adonis :D Monet ihmettelee mun makua.
Omilla aivoillaan ajatteleva blondi, jonka itsetunto on kohdallaan ts. ei tarvitse pönkittää itseään pidemmällä miehellä. Huumorintaju, ystävälliset kasvot hymy, välillä dominoiva makuuhuoneessa.
Kaksos mies
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:55"]
Omilla aivoillaan ajatteleva blondi, jonka itsetunto on kohdallaan ts. ei tarvitse pönkittää itseään pidemmällä miehellä. Huumorintaju, ystävälliset kasvot hymy, välillä dominoiva makuuhuoneessa. Kaksos mies
[/quote]
Mennäänkö naimisiin nyt tässä ja heti?
Tai jos makkariin eka?
N21
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:55"]
Omilla aivoillaan ajatteleva blondi, jonka itsetunto on kohdallaan ts. ei tarvitse pönkittää itseään pidemmällä miehellä. Huumorintaju, ystävälliset kasvot hymy, välillä dominoiva makuuhuoneessa. Kaksos mies
[/quote]
Tai jos makkariin eka?
N21
[/quote]
Psstt ? pääseekö morsiusneidoksi? Dii did di dii dii did did di dii :D
Hauska, rento, itsevarma, verbaalisesti nokkela ja omilla aivoillaan ajatteleva mies. On oma itsensä eikä esitä muuta. Harteikas ja minua pidempi. Viikset, tatuoinnit ja silmälasit myös viehättää.
Ja olen siis horoskoopiltani kaksonen
10
Tykkään ujoista mutta älykkäistä nörteistä. En usko horoskooppeihin enkä tiedä omaani. Olen syntynyt 30.4.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:55"]
[/quote]
Tai jos makkariin eka?
N21
[/quote]
Aika hyvä veto. Suorastaan loistava...
Olen päätynyt kahden ihmisen kanssa makuuhuoneen puolelle ja molempien kanssa vihille. Eli kolmas olisi vuorossa? Tietty ensin täytyy yhteensopivuus testata.
Ilmeisesti pituus ei haittaa kuinkas ikä? Eihän kolmen kymmenen vuoden ero ole paljon...
Olen härkä, ja pidän yleistettynä aika rauhallisista herkistä miehistä - kalat, neitsyt ja skorpiomiehet (skorpio siis härän vastakohta, eli ei välttämättä toimi) sopii mulle yleensä. Nyt olenkin naimisissa kalan kanssa, ja nuoruuden poikaystävä oli myös kalat. :D
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 02:14"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:55"] Omilla aivoillaan ajatteleva blondi, jonka itsetunto on kohdallaan ts. ei tarvitse pönkittää itseään pidemmällä miehellä. Huumorintaju, ystävälliset kasvot hymy, välillä dominoiva makuuhuoneessa. Kaksos mies [/quote] Mennäänkö naimisiin nyt tässä ja heti? Tai jos makkariin eka? N21 [/quote] Aika hyvä veto. Suorastaan loistava... Olen päätynyt kahden ihmisen kanssa makuuhuoneen puolelle ja molempien kanssa vihille. Eli kolmas olisi vuorossa? Tietty ensin täytyy yhteensopivuus testata. Ilmeisesti pituus ei haittaa kuinkas ikä? Eihän kolmen kymmenen vuoden ero ole paljon...
[/quote]
Siinä tapauksessa mä taidan jättää välistä! Kyllä alkaa olla toi ikäero jo vähän liikaa, mutta onnea naisrintamalle!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 02:14"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:55"] Omilla aivoillaan ajatteleva blondi, jonka itsetunto on kohdallaan ts. ei tarvitse pönkittää itseään pidemmällä miehellä. Huumorintaju, ystävälliset kasvot hymy, välillä dominoiva makuuhuoneessa. Kaksos mies [/quote] Mennäänkö naimisiin nyt tässä ja heti? Tai jos makkariin eka? N21 [/quote] Aika hyvä veto. Suorastaan loistava... Olen päätynyt kahden ihmisen kanssa makuuhuoneen puolelle ja molempien kanssa vihille. Eli kolmas olisi vuorossa? Tietty ensin täytyy yhteensopivuus testata. Ilmeisesti pituus ei haittaa kuinkas ikä? Eihän kolmen kymmenen vuoden ero ole paljon...
[/quote]
Siinä tapauksessa mä taidan jättää välistä! Kyllä alkaa olla toi ikäero jo vähän liikaa, mutta onnea naisrintamalle!
[/quote]
Kiitos vastauksesta.
Täytyy sitten jatkaa nykyisen kanssa. Kumpikin oppinut tavoille parinkymmenen vuoden aikana.
Onnea myös sinulle.
Kaksosmies, kysyn vielä, mitä horoskooppimerkkiä nykyinen kumppanisi edustaa?
Itse oon oinas ja sitähän sanotaan, että oinas ja kaksonen on perfect match. Mä yritän löytää sen oman kaksoseni (tai leijonan) jostain! Kyllä se vielä vastaan tulee. Eikä väliä vaikka ei merkit täsmäiskään, jos muuten klikkaa.
Sama N21
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 02:38"]Kaksosmies, kysyn vielä, mitä horoskooppimerkkiä nykyinen kumppanisi edustaa?
Itse oon oinas ja sitähän sanotaan, että oinas ja kaksonen on perfect match. Mä yritän löytää sen oman kaksoseni (tai leijonan) jostain! Kyllä se vielä vastaan tulee. Eikä väliä vaikka ei merkit täsmäiskään, jos muuten klikkaa.
Sama N21
[/quote]
Näköjään vaaka joskus näyttää neitsyttä.
Jos pyörit pääkaupungissa niin tarjoan sulle lounaan. Oli sen verran kiva kanssasi kirjoitella.
Yksi tärkeimmistä ominaisuuksista naisesse on mahdollisimman vähäinen taikauskoisuus, esimerkiksi horoskooppeihin uskominen on täydellinen turn off.
Toisaalta japanilainen ihmisten määrittely veriryhmien mukaan on ihan järkevää, varsinkin kun oma veriryhmäni on o-. Tai sitten ei sekään...
41v m
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:44"]
[/quote]
Hyi. Tätä just inhoan oinaissa. Jos oot mun kanssa, sun on pakko sitä ja tätä. Haistakaa kaikki oinasnaiset piiiitkä paska!
Olen skorppiooni ja edellytän kumppaniltani kiihkeää menoa makuuhuoneessa (täytyy osata olla muutakin kuin lahna) ja suuria rintoja
M26
Olen härkä ja toivoisin kumppanikseni rapua :) Rapu miehet vaan aina iskevät muhun! Sinkku olen ja 19v :)