Minä en ole Doris, enkä emännöi!
Tulkaa mukaan te, ketkä haluatte kuulumisia kertoa, niitä tavallisia. Häiriköt, jankkaajat ja ilkeät: ei kannata osallistua. Katsotaan mitä tästä syntyy:)
Kommentit (7)
Käytiin kaupassa, nyt laitan ruokaa. Mietitään ohjelmaa Itsenäisyyspäivälle (kun ei taaskaan kutsua tullut)
Millaiseksi tämä ketju muotoutuu, ettei liian tylsäksi? On jo oma ketjunsa, mestyksekäs toki.
Seuraan tilannetta: en ole tylsä, en yksinäinen, ehkä kelpaan tänne?
Kaikki lumet sulaneet meillä. Hurja uutinen Vihdissä: Uhkailua koulussa.
Tahtosin ihan tavallista elämää. Veli oli taas nähny ilveksen, minä en koskaan. Epistä.
Siskoni kanssa juttelin puhelimessa. Villasukkaa neuloin. Minäkin kävin kahviostoksilla ja vähän muillakin ostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni kanssa juttelin puhelimessa. Villasukkaa neuloin. Minäkin kävin kahviostoksilla ja vähän muillakin ostoksilla.
Kahvi onkin hinnoissaan, tulee mieleen mummon jutut korvikkeesta sotavuosina. Onkohan jatkossa rikkaiden herkku, niinkuin suklaakin?
Kiva aloitus, tutun tuntuinen :)
Saako täällä kertoa säästä ja joulutouhuista? Niistä riittää tarinaa. Kortit kirjoitettu, merkit liimattu. Laitan postiin ensi viikolla.
Ostin kaupasta jo rahkaa jouluksi (luumuversio). Kurkkusinappisalaattia. Sulatejuustoa. Pikkuhiljaa on kiva valmistella joulua.
Mites teillä? Leivotteko itse, teettekö laatikot?
Tavallista? Kahvia kaupasta, kun oli tarjous. Kai tämä käy?