Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten syödä huomenna, kun tänään kalorit 3500..

Vierailija
11.04.2015 |

Ja kyllä, laihdutan. Olen  vain vasta tämän viikon pitänyt keveämpää syömistä yllä ja harmittaa, että nyt jo repsahdin.:( sosiaalinen tilanne painosti.

jelppiä ja tsemppiä....?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:52"] Juu, sosiaalinen tilanne tunki ruokaa suuhun :D:D [/quote] NOniin ehhehee.. :)) sillä hetkellä annoin itselleni luvan ottaa tarjoiltavia. nyt hieman mietityttää jatkon kannalta..en tullut tänne selittämään sen enempää syömisteni kulkua vaan kysymään neuvoja.. [/quote] Ohis, mutta melkoiset tarjoiltavat ovat olleet jos noin rajusti meni yli... Mitä siellä oli tarjolla?

[/quote]

Jos syön normaalisti n. 2000 kcal niin kyllä tuon 1500 kcal pitsaslicellä, sipsillä ja leivonnaisilla täyttää.. En meinannut kertoa tätä teidän tuomitsevien av-mammojen läsnä, mutta vanha bulimiaminä nosti päätään ja oksensin kotona:( se kuitenkin ihan turhaa, sillä herkut oli olleet mahan pohjalla jo reilun tunnin.
[/quote]

Kannattaako tuolla taustalla laihduttaa? Ihan asiallisesti kysyn. Kuulostaa siltä, että homma on jo nyt lähdössä hanskasta. Tarvitset ainakin ammattilaisen apua jos ylipaino on oikea ongelma, yksin en sinuna uskaltaisi laihduttaa.
[/quote]

Meillä jokaisella taustaan katsomatta on mahdollista laihduttaa, myös bulimikon. Tärkeääkin se olisi jos reippaasti ylipainon puolella. Minulla on tippunut suurinpiirtein 15 kiloa n. vuodessa ja repsahduksia on ollut muutamia, ja jopa pari oksentelua mutta sekin on jo huomattavasti vähemmän kuin aikaisemmin.

Ei bulimiaa voi koskaan unohtaa, mutta sen kanssa voi oppia elämään ja näköjään myös laihduttamaan järkevästi. Minulle tärkeintä on ollut hidas tahti ja elintapojen muuttaminen, jottei koko homma ryöpsähdä käsistä kun parin kuulauden kuluttua olen tavoitteessani ja alan pikkuhilja nostamaan kaloreita lähemmäs 2000/päivä, jolloin saan selville mikä on minun normaalipainon ylläpitoon vaadittava syödyn energian ja liikunnan suhde.

Suhde syömiseen ja kehoon tulee minulla aina olemaan hankala, uskallan veikata näin, mutta enää nämä eivät purista minua alleen ja voin ajatella muutakin ja liikkua hyvän olon ei kurinpalautuksen vuoksi.

Ap, Nyt vain jatkat samalla linjalla kuin ennen repsahdustasi ja tee niin jatkossakin jos niin käy. Ei tarvitse erikseen mitään dramaattisia korjausliikkeitä. Varmaankin syöt jotain 1600-1800 kcal paikkeilla, joten jatka vain. Ei pari ahmintaa pilaa kuukausien fiksua syömistä noin pitkällä tähtäimellä. Tsemppaam sua, valia on nähtävissä!

T. Bulimiaa yli 25 vuotta sairastanut

Vierailija
42/46 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:52"] Juu, sosiaalinen tilanne tunki ruokaa suuhun :D:D [/quote] NOniin ehhehee.. :)) sillä hetkellä annoin itselleni luvan ottaa tarjoiltavia. nyt hieman mietityttää jatkon kannalta..en tullut tänne selittämään sen enempää syömisteni kulkua vaan kysymään neuvoja.. [/quote] Ohis, mutta melkoiset tarjoiltavat ovat olleet jos noin rajusti meni yli... Mitä siellä oli tarjolla?

[/quote]

Jos syön normaalisti n. 2000 kcal niin kyllä tuon 1500 kcal pitsaslicellä, sipsillä ja leivonnaisilla täyttää.. En meinannut kertoa tätä teidän tuomitsevien av-mammojen läsnä, mutta vanha bulimiaminä nosti päätään ja oksensin kotona:( se kuitenkin ihan turhaa, sillä herkut oli olleet mahan pohjalla jo reilun tunnin.
[/quote]

Kannattaako tuolla taustalla laihduttaa? Ihan asiallisesti kysyn. Kuulostaa siltä, että homma on jo nyt lähdössä hanskasta. Tarvitset ainakin ammattilaisen apua jos ylipaino on oikea ongelma, yksin en sinuna uskaltaisi laihduttaa.
[/quote]

Meillä jokaisella taustaan katsomatta on mahdollista laihduttaa, myös bulimikon. Tärkeääkin se olisi jos reippaasti ylipainon puolella. Minulla on tippunut suurinpiirtein 15 kiloa n. vuodessa ja repsahduksia on ollut muutamia, ja jopa pari oksentelua mutta sekin on jo huomattavasti vähemmän kuin aikaisemmin.

Ei bulimiaa voi koskaan unohtaa, mutta sen kanssa voi oppia elämään ja näköjään myös laihduttamaan järkevästi. Minulle tärkeintä on ollut hidas tahti ja elintapojen muuttaminen, jottei koko homma ryöpsähdä käsistä kun parin kuulauden kuluttua olen tavoitteessani ja alan pikkuhilja nostamaan kaloreita lähemmäs 2000/päivä, jolloin saan selville mikä on minun normaalipainon ylläpitoon vaadittava syödyn energian ja liikunnan suhde.

Suhde syömiseen ja kehoon tulee minulla aina olemaan hankala, uskallan veikata näin, mutta enää nämä eivät purista minua alleen ja voin ajatella muutakin ja liikkua hyvän olon ei kurinpalautuksen vuoksi.

Ap, Nyt vain jatkat samalla linjalla kuin ennen repsahdustasi ja tee niin jatkossakin jos niin käy. Ei tarvitse erikseen mitään dramaattisia korjausliikkeitä. Varmaankin syöt jotain 1600-1800 kcal paikkeilla, joten jatka vain. Ei pari ahmintaa pilaa kuukausien fiksua syömistä noin pitkällä tähtäimellä. Tsemppaam sua, valia on nähtävissä!

T. Bulimiaa yli 25 vuotta sairastanut

[/quote]

No mehän emme tiedä onko ap ylipainoinen vai ei. Ja eilen meni jo viikon laihiksen jälkeen ahminnaksi ja oksentamiseksi. Onko ap niin terve että itsenäinen laihdutus onnistuu, vai olisiko tärkeämpää hommata joku objektiivisempi silmäpari avuksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:11"]

2200kcal kuulostaa aika suurelta määrältä naiselle ellei ole sitten himoliikkuja tai fyysisessä työssä. Tai todella iso. Miten tuo 2200 on laskettu? Tietenkin jos se toimii niin voi olla sopivakin.

[/quote]

Siis en tarkoita, että jos päivässä olisi tullut tuon verran kaloreita niin, että se laihduttaisi. Silloin ei kuitenkaan tule mtn ahmimis-tms oksentelu sekoilua. Ja ei se nyt varmaan ihan hirveästi ole jos miettii, että työssäni liikun kokoajan ja nostelen painavia laatikoita ym. Ehkä vähän sekin kuluttaa. 

AP siis täällä.. Nyt syön aamupalaksi mehukeittoa ja ihan hirveä olo tosta oksentelusta. Naamaa turvottaa ja jäätelöä tekisi mieli... Ääh.

[/quote]

Hei ap! Jatkossa muista, että aamiaiseksi jotakin kiinteämpää ja runsaskalorista, niin jaksat päivän paremmin. Iltapäivällä sitten sitä keittoa. Jos syöt koko päivän keittoja niin ahmimiskohtaukset pukkaa päälle ja on kamalasti mielitekoja. T: BED

Vierailija
44/46 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan sosekeittoon puolesta kilosta kiloon porkkanoita, pari sipulia ja joskus lanttua tai bataattia. Vettä sen verran että peittyy ja puoli pakettia koskenlaskijaa. Koskenlaskijasulaa aika hitaasti, joten laitan sen heti kun vesi kiehuu. Suolaa lisäilen tarpeen mukaan. 

Vierailija
45/46 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut itteni kans nyt rauhan ton eilisen kanssa:D olisi voinut mennä paheminkin, miettii menneitä niin silloin saattoi mennä koko päivä noin, kun lähti jo käsistä eikä vaan 'annoksen' verran..

Illalla lenkille .. oottelen,että tulee pimeää niin on varmasti tosi terapeuttista!! tänään ei mennä eilisen tapaan :) 

Vierailija
46/46 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lällällällälläski, kuka syödä käski?
Kuka käski olla läski?
juokse, juokse ihrakasa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi