Mitäs sanoisit, jos kaikki juttusi täältä tulisivat julkiseksi?
Eli jossain näkyisi sinun nimellä mitä olet tänne kirjoitellut.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:21"]
Minua ei haittaisi, koska en ole haukkunut ja olen käyttäytynyt asiallisesti. Mulla on muutama kiusaajatyökaveri, jotka trollaavat täällä. Heidän paljastuminen olisi äärimmäisen noloa, koska esiintyvät täällä mm muiden ihmisten nimellä jne.
[/quote]
Monessako viestissä olet nähnyt jonkun nimen? Koko nimen?
Niinpä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:21"]
Minua ei haittaisi, koska en ole haukkunut ja olen käyttäytynyt asiallisesti. Mulla on muutama kiusaajatyökaveri, jotka trollaavat täällä. Heidän paljastuminen olisi äärimmäisen noloa, koska esiintyvät täällä mm muiden ihmisten nimellä jne.
[/quote]
Niinpä.
[/quote] Taisi osuta.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:21"]
[/quote]
Niinpä.
[/quote] Voinhan mä tänne ihan tasapuolisuuden nimissä laittaa sinunkin etunimen?
Sanoisin, että kikkelis kokkelis ja kaivaisin itselleni haudan. Tai muuttaisin ulkomaille.
Muuten ei haittaisi, mutta hävettäisi erään ihmisen perään mouruaminen. Pitäis varmaan muuttaa kaupunkia :D
Sellaiset kännissä kirjoitetut jutut haittaisi, muuten ei.
vaikka kuvan kanssa :D sama se.. olis aika mahdoton yhtälö että tunnistettaisiin yhtikäs missään.
Kuolisin häpeästä, koska olen jakanut tosi intiimejä pieru- ja paskantamiskokemuksia täällä sekä kirjoitellut tosi aivottomia provo-viestejä, jotka joku ottais kuitenkin todesta niiden tultua nimelläni julki.
Hävettäis kärkkäät ja ylimieliset provomielipiteet mut muuten ei mitää
En mie nyt tiiä oisko se niin paha, jos ei lasketa sitä, että pelkäisin vähän sitä, että saanko stalkkereita kimppuuni ja miun kuvia alettais jakaa av:lla ja arvostelemaan minnuu :D
t. se 17-vuotias teini
No just kaikki alapään repeämiset ja muut intiimi jutut nolottaisi...
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:13"]En mie nyt tiiä oisko se niin paha, jos ei lasketa sitä, että pelkäisin vähän sitä, että saanko stalkkereita kimppuuni ja miun kuvia alettais jakaa av:lla ja arvostelemaan minnuu :D
t. se 17-vuotias teini
[/quote]
Siis se rappuprovo?
Olen valmis allekirjoittamaan kaiken kirjoittamani lapsuksineen päivineen. Siksi olenkin niin tylsä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:13"]En mie nyt tiiä oisko se niin paha, jos ei lasketa sitä, että pelkäisin vähän sitä, että saanko stalkkereita kimppuuni ja miun kuvia alettais jakaa av:lla ja arvostelemaan minnuu :D
t. se 17-vuotias teini
[/quote]
Siis se rappuprovo?
[/quote]
Täh, en mie sitä kirjoittanut :D Olen se teini, joka asuu Kpossa ja joka sopi Mies 29v:een kanssa tapaamisen kirjastoon jne ^^
t. se 17-vuotias teini