Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua vähän pelottaa olla iltaisin yksin lasten kans.

Vierailija
11.04.2015 |

Tulispa mies pian.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä pelottaa? Asutteko jossain rauhattomalla alueella?

Vierailija
2/11 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muakin. Iso okt hyvällä alueella. Silti pelottaa. Meidän vahtikoira on taivaassa enkä todellakaan odota sitä, kun mies jää yöksi mökille ja mä olen kotona lasten kanssa.

Tiedän, että aikuisen on naurettavaa pelätä, mutta pelkään silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhallisella omakotitaloalueella asutaan. Mulla on varmaan vaan vilkas mielikuvitus. Kun ympärillä hiljenee, alkaa pelottaa. Ei nyt silleen hulluna pelota - ei mulla ole edes ovi lukossa. Ehkä vähän pelottaa myös se, että täällä kotona sattuu lasten kanssa jotain, vaikka voisihan se sattua päivälläkin. En mä tiedä, mitä mä pelkään, mutta koko ajan toivon ja odotan, että mies tulis äkkiä.

Vierailija
4/11 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä oikein kotona pelottaa?

Vierailija
5/11 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan nyt kuitenkin se ovi lukkoon.

Vierailija
6/11 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa yksinhuoltajia.

Vierailija
7/11 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella osaa sanoa, mikä pelottaa. Ei mua pelota, jos olen ihan ypöyksin, mutta kun olen lasten kanssa yksin, niin illalla iskee tämä pelko ja lievä ahdistus. Päivät sujuu ongelmitta.

Me todella asutaan niin rauhallisella alueella maalla, että alkoi ihan naurattaa tuo kehotus laittaa ovi lukkoon. :) Se on meillä joskus yönkin auki. Ja näitä asioita tässä kirjoittaessa tajuan, että en siis pelkää kodin ulkopuolelta tulevaa uhkaa. Se on jokin täällä näiden seinien sisällä se pelon aiheuttaja.

Voisiko juontaa juurensa lapsen koliikkiin. Nyt kyseinen lapsi on jo 12, mutta oli vauvana itkuinen ja hankala erityisesti iltaisin ja öisin. Olisiko joku tunnemuisti, joka laukaisee ahdistavan pelon tunteen, jos jään illalla lasten kanssa yksin. Koska mitään järjellistä selitystä tälle ei ole.

ap

Vierailija
8/11 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään, että joku tulee varkaisiin tai vain tuijottelee ikkunan takana. Lasten kanssa mä pärjään kyllä.
En tiedä mistä mun pelot juontaa. En edes katso kamalia telkkari ohjelmia.

Vierailija
9/11 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkään asian taka en voisi asua omakotitalossa.

Vierailija
10/11 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mulla toinenkin pelko: se että miehelle sattuu jotain.

Se sanoi tulevansa noin 21 ja kello on jo kohta 24. On kaverinsa luona pelaamassa, joten varmaan on ollut hauskaa eikä ole huomannut ajan kulua. Mutta se pieni ahdistuksen peikko vähän nostaa päätään.

ap

Vierailija
11/11 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko läheisriippuvaisia? Kuulostaa kyllä oudolta ettö pelottaa noin paljon, lapset ja kaikki. Olisi kyllä ahdistavaa olla miehestä noin riippuvainen. Mitäs sitten tekisitte jos etoaisitte tai miehelle sattuisi jotain? Yksi ilta erossa on kamalaa??? What?