Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHET! haittaako naisen tatuointi, vaikka se olisi kaunis?

Vierailija
07.03.2015 |

Ja ei niin näkyvällä paikalla? Esim. pieni kaunis tatuointi lapaluussa, onko paha?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:54"]

Ja ei niin näkyvällä paikalla? Esim. pieni kaunis tatuointi lapaluussa, onko paha?

[/quote]

Haittaa. Kaunista tatuointia ei ole. Oli sitten minkänäköinen, kokoinen tai missä paikassa vaan. Se ei tarkoita, ettetkö mielestäni saisi sellaista ottaa. Minä vaan en kiinnostu sinusta, jos sen huomaan.

[/quote]

Tatuoituna naisena on pakko kommentoida, että tämä on mielestäni erinomainen asenne. Kirjoittaja ilmaisee selkeästi, että naiset saavat tehdä iholleen mitä haluavat. Hänellä ei ole velvollisuutta tykätä meistä tatuoiduista naisista, on vain hyvä jos hän tiedostaa sen eikä epätoivoisesti yritä rakentaa suhdetta naiseen, jonka "virhe" koko ajan kalvaa mieltä.

Ongelma on toki, jos takana on väite että "tatuoidut ovat huoria/rikollisia/tyhmiä", mutta niinhän kirjoittaja ei sanonut.

Vierailija
2/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampia tatuointeja ympäri kehoa eikä oo koskaan jäänyt muna niiden takia saamatta. ja on muhun jopa rakastuttu.. ihme juttu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:51"]

Mua kaduttaa tatuoinnit. Ovat toki piilotettavissa ja pieniäkin, mietin poistoa... Teen työtä jossa ne ei ole eduksi. En ikinä kehtaisi niitä esitellä. Vaikuttaa ikävästi vaatevalintoihin :/

[/quote]

Jos olet juristi, toimitusjohtaja tms. niin et muutenkaan käytä työssäsi niin paljastavia vaatteita että raajoissa tai vartalossa olevat tatuoinnit näkyvät.

[/quote]

Näinhän se on. Minulla on lapaluun yläpuolella pieni tatuointi, ja ideana on juuri se, että töihin ei muutenkaan voi laittaa paitaa, joka paljastaa lapaluun. Ei miehenä eikä naisena, kyse ei ole mistään naisvihasta nyt. Paljas pinta ja oikeusaputoimisto eivät vain oikein sovi yhteen.

Vierailija
4/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:52"]

Minulla on useampia tatuointeja ympäri kehoa eikä oo koskaan jäänyt muna niiden takia saamatta. ja on muhun jopa rakastuttu.. ihme juttu....

[/quote]

Omg en ois ikinä uskonut et miehet on erilaisia :ooo Ettäkö joitain haittaa ja joitain ei??

Vierailija
5/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha

Vierailija
6/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos on pieni ja kaunis, mutta en ole vielä nähnyt kauniimpaa tatuointia mitä puhdas iho olisi ollut. Eli aina on tatuointi rumentanut.

Vierailija
7/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kenen mielestä? Eikö nuo ole aika makuasioita?

Vierailija
8/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:54"]

[/quote]

Haittaa. Kaunista tatuointia ei ole. Oli sitten minkänäköinen, kokoinen tai missä paikassa vaan. Se ei tarkoita, ettetkö mielestäni saisi sellaista ottaa. Minä vaan en kiinnostu sinusta, jos sen huomaan.

Vierailija
9/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaunista tatuointia. Haittaa siis.

Vierailija
10/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni peittää tatuoinnilla lähinnä laumasieluisuuttaan, ei siis kivan näköistä. Etenkin jos tatskaa pitää sitten esitellä. Ei se kenestäkään jännempää ihmistä tee.

Vierailija
11/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin edelleen että onko tällä keskustelu palstalla miehiä?

Vierailija
12/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaista edes kysytään. Ennemminkin tuntuu siltä, että nykyään saa selitellä miksi ei ota tatuointia. 

Itse en ole todellakaan koskaan ottamassa ja sitä saakin sitten selitellä, että miksen. Joten ei tatuoiduilla tosiaankaan pitäisi olle mitään hätää sen kanssa, että "haittaako" heidän tatuointinsa.

Vierailija
13/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:11"]

Mietin edelleen että onko tällä keskustelu palstalla miehiä?

[/quote]

Onhan meitä täällä. Miksi ei olisi, onhan meilläkin vauvoja.

Vierailija
14/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa jos on hyvin tehty ja jollain tavalla järkeviä.
Mies39v

Vierailija
15/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläni ei ole tatuointeja mutta ei minua ole haitannut on naiselle sitten pieni tatuointi tai iso.

Vierailija
16/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kaduttaa tatuoinnit. Ovat toki piilotettavissa ja pieniäkin, mietin poistoa... Teen työtä jossa ne ei ole eduksi. En ikinä kehtaisi niitä esitellä. Vaikuttaa ikävästi vaatevalintoihin :/

Vierailija
17/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään haittaa. Miksi haittaisi?

Vierailija
18/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa normaalikaan tatuointi. Sitten ehkä, jos kyseessä olisi jokin netin hölmöimmät tatuoinnit -sarjalainen.

Vierailija
19/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuointi -> WT

Vierailija
20/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa millään tavalla. M33