Minulla todettiin Omikron, saa kysyä
Mulla todettiin Omikron muunnos noin vuorokausi sitten. Saa esittää kysymyksiä asian tiimoilta.
Kommentit (68)
1. Miksi juokset vastuuttoman jokapaikassa?
2. Oletko rokotettu HELLsinkiläinen viruksen levittäjä?
Mistä sen tiesi että se on omikron? Mulla todettiin vaan korona
Järjestätkö omikronbileet? Saanko kutsun?
Miksi valehtelet? Mitä kuvittelet sillä saavuttavasi?
Toivottavasti voit hyvin, omassa tuttavapiirissä on joulun aikaan todettu myös 3 omikronia
Osaatko arvella mistä taudin sait?
Vierailija kirjoitti:
Oireesi?
Alkoi väsymyksellä, siitä seurasi kurkun käheys ja kurkkukipu
Seuraavina päivinä myös päänsärkyä, kuumetta, yskää, lihassärkyä, tukkoisuutta, heikkoutta ja nyt uutena pari päivää ollut räkäisyys ja aivastelu yhdistettynä päänsärkyyn, tukkoisuuteen ja paleluun.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko kotitesti?
Ei ollut kotitesti. Ensimmäinen (testipisteellä otettu) näyte oli kolmantena oireilupäivänä negatiivinen, kuudentena päivänä (testipisteellä otettu) sen oli positiivinen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tiesi että se on omikron? Mulla todettiin vaan korona
Sain tiedon siitä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti voit hyvin, omassa tuttavapiirissä on joulun aikaan todettu myös 3 omikronia
Osaatko arvella mistä taudin sait?
Sain tartunnan mieheltäni, joka alkoi oireilemaan n. 1 vrk ennen minua.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Rokotustatuksesi?
Olen saanut kaksi rokotetta, joista jälkimmäisestä on noin 4-5kk aikaa.
-ap
Saitko ohjeen mennä uudelleen testiin? Itsellä vahva altistus, lievät flunssan oireet, mutta testitulos negatiivinen.
Kauan tauti on kestänyt? Onko ollut tukalaa vai siedettävää?
Vierailija kirjoitti:
Saitko ohjeen mennä uudelleen testiin? Itsellä vahva altistus, lievät flunssan oireet, mutta testitulos negatiivinen.
Kyllä. Soitin ja kysyin neuvoa. Ohje oli mennä n. kuudentena päivänä ensialtistumisesta uudelleen testiin. Itse olin kokoajan altistuneena (perheenjäsenellä korona) ja oireet olivat selvät.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kauan tauti on kestänyt? Onko ollut tukalaa vai siedettävää?
Oireiden alkamisesta on nyt 8 päivää. Oireet on joka päivä erilaiset. Kovasta kuumeesta, kovaan yskään, kurkkukipuun ja räkäflunssaan. Kaikkia oireita on tässä käyty läpi. Ajoittain 1-2 päivää on ollut tukalaakin mutta pääosin siedettävää. Työkuntoinen en olisi vieläkään millään lailla.
-ap
Oletko ylpeä, kun sinulla on omikron?
Oireesi?