Minulla todettiin Omikron, saa kysyä
Mulla todettiin Omikron muunnos noin vuorokausi sitten. Saa esittää kysymyksiä asian tiimoilta.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylpeä, kun sinulla on omikron?
En, miksi olisin. En muista olleeni mistään sairaudesta ylpeä. Outo kysymys...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla idiootti?
En ole idiootti, joten en tiedä miltä se tuntuu.
-ap
Ikäsi? Kuulutko johonki riskiryhmään kuten ylipaino, diabetes tms.?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako pelätä tartuntaa?
Kaikkihan kokevat tämän eri tavoin. Toisilla se on oireeton, toisilla flunssan kaltainen, joillain sairaalaan johtava tai sellainen kuin minulla, eli hyvin pitkälti keskivaikean influenssan kaltainen.
Kannattaa ehkä kunnioittaa ja ottaa vakavasti, muttei pelätä.
-ap
Miksi kävit testissä? montaako piikkiä olet kokeillut? Jos olet, niin Ootko saanut yhtään plaseboa?
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi? Kuulutko johonki riskiryhmään kuten ylipaino, diabetes tms.?
39 v.
En kuulu riskiryhmään. Perusterve työssä käyvä ihminen.
Toipumista!
Tuntuu, että virusta on nyt niin paljon liikkeellä, että mihin tämä vielä tästä kehittyy.
Puhuttiin perheenjäsen kanssa ja kukaan ei enää muista oikein kunnolla sitä ns normaalia aikaa.
Montako kertaa olet ottanut tikkua nenään viimeisen vuoden aikana?
Uskotko koronaan?
Uskoisitko koronaan jos ketään ei olisi tähän mennessä testattu?
erfger kirjoitti:
Miksi kävit testissä? montaako piikkiä olet kokeillut? Jos olet, niin Ootko saanut yhtään plaseboa?
Kävin testeissä koska olin altistunut ja minulla oli oireita.
Tarkoitatko "piikkien kokeilemisella" koronarokotuksia? Jos, niin kaksi rokotetta sain, enkä tietääkseni plaseboa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Toipumista!
Tuntuu, että virusta on nyt niin paljon liikkeellä, että mihin tämä vielä tästä kehittyy.
Puhuttiin perheenjäsen kanssa ja kukaan ei enää muista oikein kunnolla sitä ns normaalia aikaa.
Kiitos! Toivottavasti vielä joskus normaaliajat palaavat.
-ap
Paljonko testi maksoi? Pärähtikö viisari tai vettyikö haarakiila kun hentokäsihoitsu tai romuluinen kurdi puski puikon nenäonkalosi takaseinään? Oletko mies vai nais?
oli tossaja muttei ollu onneks kirjoitti:
Montako kertaa olet ottanut tikkua nenään viimeisen vuoden aikana?
Uskotko koronaan?
Uskoisitko koronaan jos ketään ei olisi tähän mennessä testattu?
Olenkohan käynyt neljästi testeissä
Ei ole minusta uskon asia tämä Covid19 virus, vaan tieteellisesti todistettu fakta.
-ap
No, onneksi olkoon ja kiitos! Mitä nopeammin ja useampaan ihmiseen virus leviää, sitä nopeammin siitä päästään eroon, ainakin tämän talven osalta. Olet tärkeä lenkki tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylpeä, kun sinulla on omikron?
Oletko kateellinen kun hänellä on omikron? Hänellä se on kohta ohi ja sitten on vapaa koronasta.
Tarkkaatoko vain valtameedioiden suoltoa vai uskallatko tutkistella syömmen pohjasta myöskin vapaiden suuntien tiedottamista.
Oletko kuunnellut Tapio Puolimatkan, Toni Torpan, Jukka Stockholmin, Satakunann pikku-Ollin ja Juha Kahvion mielipiteitä ja analyysejä tästä "pandemiasta"?
Niin varmaan. Uskoo ken tahtoo. Minä en usko. Provo mikä provo.
Kuinka paha yskä on? Ahdistaako henkeä?
Kannattaako pelätä tartuntaa?