Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesviha taas nostaa päätään :(

Vierailija
11.04.2015 |

Musta oli tullut sellainen ihan välinpitämätön miehiä kohtaan, ihan kaikkia miehiä kohtaan. Minusta miehet on naisia sänkyyn kyörääviä ja huijaavia sikoja, jotka tulis lopettaa. Ja seksiä saatuaan lopettavat kiinnostuksensa naiseen. 

Että ahdistaakon ajatella, että sellaisia miehiä on liikenteessä. Nainen ehkä suostuu seksiin kun ajattelee, että saa sillä tavalla pidettyä miehen, johon on ihastunut ja kun mies sitten häviää kuvioista, naisella on vain häpäisty ja käytetty olo. Hänen seksuaalisuuttaan ei kunnioitettu, mies vain käytti naista omaan tyydytykseensä ja jätti kun oli saanut halunsa tyydytetyksi. Kuinka kukaan ihminen VOI pitää miehistä, eikö miehet ole lähtökohtaisesti pelkkiä sikoja? 

Olen päälle neljäkymmentä ja ajattelen näin.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:55"]

Musta oli tullut sellainen ihan välinpitämätön miehiä kohtaan, ihan kaikkia miehiä kohtaan. Minusta miehet on naisia sänkyyn kyörääviä ja huijaavia sikoja, jotka tulis lopettaa. Ja seksiä saatuaan lopettavat kiinnostuksensa naiseen. 

Että ahdistaakon ajatella, että sellaisia miehiä on liikenteessä. Nainen ehkä suostuu seksiin kun ajattelee, että saa sillä tavalla pidettyä miehen, johon on ihastunut ja kun mies sitten häviää kuvioista, naisella on vain häpäisty ja käytetty olo. Hänen seksuaalisuuttaan ei kunnioitettu, mies vain käytti naista omaan tyydytykseensä ja jätti kun oli saanut halunsa tyydytetyksi. Kuinka kukaan ihminen VOI pitää miehistä, eikö miehet ole lähtökohtaisesti pelkkiä sikoja? 

[/quote]

Oma vikasi jos et pidä seksistä, ei seksi tarkoita automaattisesti mitään suhdetta, hölmö!

Vierailija
22/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siltähän se kuulostaa, kun tätäkin palstaa lukee. En voi käsittää, miten vaikeaa se on monien tajuta, ettei seksissäkään maailma pyöri heidän ympärillään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:55"]

[/quote]

Oma vikasi jos et pidä seksistä, ei seksi tarkoita automaattisesti mitään suhdetta, hölmö!

[/quote]

Et sitten tajunnut pointtiani. Ei se mitään. Ei sulle varmaan sit suhdekaan tarkoita automaattisesti seksiä?

Ap

Vierailija
24/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:45"]

Joo, siltähän se kuulostaa, kun tätäkin palstaa lukee. En voi käsittää, miten vaikeaa se on monien tajuta, ettei seksissäkään maailma pyöri heidän ympärillään.

Ap

[/quote]

Tämä siis kommenttiin nro 21

Ap

Vierailija
25/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap huonoja kokemuksia miehistä ja minkälainen sun isäsuhde on? Muuten tuollainen "kaikki miehet pitäisi lopettaa" -ajattelu on aivan hullua. Mitä jos sinulle sanottaisiin noin, koska olet nainen?

Vierailija
26/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:46"]

[/quote]

Et sitten tajunnut pointtiani. Ei se mitään. Ei sulle varmaan sit suhdekaan tarkoita automaattisesti seksiä?

Ap

[/quote]

No minä en jatkaisi seksitöntä suhdetta kovinkaan pitkään, mutta miten se tähän liittyy? Luulet siis oikeasti, aikuinen ihminen, että jos harrastat seksiä niin siitä seuraa automaattisesti parisuhde, haha!

Vierailija
27/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tyypillistä ja yleistä ja naisillahan on masennustakin kaksi kertaa miehiä useammin. Naiset ovat tunteidensa vietävinä joka elämänaluella eli ei varsinaisesti ole miesten vika.

Campbell says in the June issue of the journal Human Nature that the findings suggest women are not well adapted to promiscuity.

Overall women's morning-after feelings were more negative than men's. While 80 percent of men had overall positive feelings, just 54 percent of women had positive feelings.

Women predominantly reported "regret at being used," with additional comments including: "I felt cheap," "horrified afterward," and "I felt degraded. Made myself look cheap and easy. Total regret."

http://www.livescience.com/2678-realities-night-stands-revealed.html

Vierailija
28/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:49"]

Onko sulla ap huonoja kokemuksia miehistä ja minkälainen sun isäsuhde on? Muuten tuollainen "kaikki miehet pitäisi lopettaa" -ajattelu on aivan hullua. Mitä jos sinulle sanottaisiin noin, koska olet nainen?

[/quote]

Viimeiseen kysymykseen on helpointa vastata: eipä mua hetkauttais. Saahan sitä mieltä olla. Voisin potkaista narisijaa rintaan jos nenille hyppis.

Muihin kysymyksiin on vaikeampaa sanoa mitään.....kovin lyhyesti.

Ap

Vierailija
29/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:50"]

[/quote]

Ap

[/quote]

No minä en jatkaisi seksitöntä suhdetta kovinkaan pitkään, mutta miten se tähän liittyy? Luulet siis oikeasti, aikuinen ihminen, että jos harrastat seksiä niin siitä seuraa automaattisesti parisuhde, haha!

[/quote]

Enhän luule. Missä sanoin niin? Sanoin, että jos nainen antaa koska on ihastunut, hänestä tuntuu hyväksikäytetyltä, jos suhdetta ei tule. 

Iskikö ihan kalikka sääreen vai mikä sua hohotuttaa?

Ap

Vierailija
30/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:52"]

[/quote]

Viimeiseen kysymykseen on helpointa vastata: eipä mua hetkauttais. Saahan sitä mieltä olla. Voisin potkaista narisijaa rintaan jos nenille hyppis.

Ap

[/quote]

Samoin jos kaltaisesi "miehet voisi lopettaa" narri tulee hyppimään minun silmilleni, voisin aivan hyvin potkaista sinulta hampaat sisään :-)

Vierailija
31/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:52"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Samoin jos kaltaisesi "miehet voisi lopettaa" narri tulee hyppimään minun silmilleni, voisin aivan hyvin potkaista sinulta hampaat sisään :-)

[/quote]

No potkaise.

Ap

Vierailija
32/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:54"]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Enhän luule. Missä sanoin niin? Sanoin, että jos nainen antaa koska on ihastunut, hänestä tuntuu hyväksikäytetyltä, jos suhdetta ei tule. 

Iskikö ihan kalikka sääreen vai mikä sua hohotuttaa?

Ap

[/quote]

"Tuntuu hyväksikäytetyltä" - no siinähän tunteilet, oma ongelmasi!

Vierailija
33/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla ei ole mitään paineita saada seksuaalista huomiota miehiltä niin että katsoisin kieltäytymisen johtuvan minusta, en pidä itseäbni mitenkään vajaana ja uskon olevani haluttava. Sehän se ongelma oikeastaan onkin, kun miehet haluaa. Tai mun ainoa ja paha vaje on vaikeus seksiin ylipäätään, siis olen jotenkin ihan lukossa asian kanssa. Ap"

Osaatko Ap tai muut sukupuoleen katsomatta kuvitella, että minulla on suunnilleen samantapainen tilanene kuin Ap:lla, mutta olen heteromies. - - Toki koska olen kohtuu hyvin onnistunut pidättäytymään seksistä viime vuodet, niin on kyllä toisaalta ehtinyt käydä mielessä, että on jos käykin niin, että joku päivä löydän sen, jonka kanssa minäkin haluan, mutta tilanne päättyy, jotenkin nolosti, etten sanoisi, että minulla ei "värähdä ja nouse" oikealla kohtaa.. Seksi ei minulle ole sama-asia kuin yhdyntä, mutta tiiedstan, että kun nainen ja mies harrastavat keskenään seksiä, niin aika moni -sukupuolesta riippumatta- odottaa sen (yhdynnän) olevan yksi osa keskinästä seksiä, jopa niin että ellei, sitä tapahdu niin voidaan väittää että "jäi ilman" tai, että "seksi" on ollut jotain muuta kuin "oikeaa seksiä"

Vierailija
34/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Niin siis paljastit itsesi juuri hyväksikäyttäjäksi tai jos et sitä ole niin sitä, että syytän just sinua, että oot, pelkääväksi.

Ap

Vierailija
35/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:58"]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Niin siis paljastit itsesi juuri hyväksikäyttäjäksi tai jos et sitä ole niin sitä, että syytän just sinua, että oot, pelkääväksi.

Ap

[/quote]

Edelleen, ei se tee miehestä hyväksikäyttäjää, jos ei halua parisuhdetta kanssasi. Näitä viestejäsi kun lukee niin ymmärrän hyvin, mikseivät miehet jaksa kanssasi parisuhteeseen.

Vierailija
36/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkään ongelmaa ei olisi jos ap ja kumppanit preferoisivat niitä kunnon kilttejä miehiä, mutta kun ei. Pitää saada sitä jännittävää, salskeaa adoniksen munaa. "Ehkä rakkauteni muuttaa hänet...kukaties..."

Vierailija
37/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:56"]

"Mulla ei ole mitään paineita saada seksuaalista huomiota miehiltä niin että katsoisin kieltäytymisen johtuvan minusta, en pidä itseäbni mitenkään vajaana ja uskon olevani haluttava. Sehän se ongelma oikeastaan onkin, kun miehet haluaa. Tai mun ainoa ja paha vaje on vaikeus seksiin ylipäätään, siis olen jotenkin ihan lukossa asian kanssa. Ap"

Osaatko Ap tai muut sukupuoleen katsomatta kuvitella, että minulla on suunnilleen samantapainen tilanene kuin Ap:lla, mutta olen heteromies. - - Toki koska olen kohtuu hyvin onnistunut pidättäytymään seksistä viime vuodet, niin on kyllä toisaalta ehtinyt käydä mielessä, että on jos käykin niin, että joku päivä löydän sen, jonka kanssa minäkin haluan, mutta tilanne päättyy, jotenkin nolosti, etten sanoisi, että minulla ei "värähdä ja nouse" oikealla kohtaa.. Seksi ei minulle ole sama-asia kuin yhdyntä, mutta tiiedstan, että kun nainen ja mies harrastavat keskenään seksiä, niin aika moni -sukupuolesta riippumatta- odottaa sen (yhdynnän) olevan yksi osa keskinästä seksiä, jopa niin että ellei, sitä tapahdu niin voidaan väittää että "jäi ilman" tai, että "seksi" on ollut jotain muuta kuin "oikeaa seksiä"

[/quote]

Ehkä mä osaan. Luulen nimittäin, että oon ollut ihastunut justiinsa mieheen joka on kaltaisesi. Mutta homma ei edennyt edes sihdeasteelle :(  Sellaislta moehiltä suhteen kyllä saa, joilla on kiire sänkyyn :(( Mä en ollenkaan olis moksiskaan jos kävis niin, ja asia ottaisi kauankin aikaa, koska itselläkin on ollut vaikeaa. En odota miehen olevan joku suorittaja. En ole itsekään.

Ap

Vierailija
38/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap:lla lapsia ja kenties poikaa? Tiedän itse miehiä inhoavia poikalasten äitejä ja se näkyy myös joidenkin kasvatusmetodeissa.

Vierailija
39/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:58"]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Ap

[/quote]

Edelleen, ei se tee miehestä hyväksikäyttäjää, jos ei halua parisuhdetta kanssasi. Näitä viestejäsi kun lukee niin ymmärrän hyvin, mikseivät miehet jaksa kanssasi parisuhteeseen.

[/quote]

Mulla on kyllä parisuhde, perhekin. Mutta tunnepuolen asioita nyt mietin. Sellaisia, joihin ei ollut nuorena "varaa".

Ap

Vierailija
40/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On poika, kuinka niin? Mitäs mä nyt voin tehdä pieleen? Hänellä on kyllä isäkin. Hoitaa lapsia minuakin enemmän :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi