Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huomaat tulleesi vanhaksi?

Vierailija
11.04.2015 |

En siedä enää bilettäviä naapureita, roskaavia ja syljeskeleviä ihmisiä, epäkohteliaisuutta, kaupallisten radiokanavien aamulähetysten kilpailukysymyksiä ja kimittäviä juontajia, unettomia öitä, krapuloita, renttuja pelurimiehiä, liian kovaäänistä musiikinjumputusta baareissa yms.

Onks tää nyt keskiäkäisyyttä, onko sulla jotain oireita?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä huomannu mistään, olen vasta 49.

Vierailija
2/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun minua pari vuosikymmentä nuoremmat perustelevat perheitä ja saavat lapsenlapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella Lidilin kassan naamatatuointi herätti närkästystä. En pystynyt katsomaan päin.

Vierailija
4/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet työkaverit on syntyneet 90-luvulla ja ovat ihan aikuisia :) Nuoret pojat (töissä, aikuiset siis) herättävät minussa äidillisiä tunteita. Tunnen itseni kokeneeksi, elämää nähneeksi, vanhaksi ja viisaaksi. Enkä ole kuin 35v.

Vierailija
5/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa mistä täällä AV-palstalla meuhkataan tuntuu vähän lapselliselta.

Vierailija
6/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho roikkuu ja joka paikkaa kolottaa.

Vaatekaupoissa vaatteet näyttää hirvittäviltä ja aiheuttaa järkytyksen.

Työelämässä on ihmisiä, jotka ovat syntyneet silloin kun olin itse lukiossa.

Vierailija
7/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana kastajaisissa kaikki katsoi toisiaan ja mua kiusaantuneesti. Aiotko säkin todella tulla mukaan?

Vierailija
8/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin isännöitsijälle kun talomme päätyy oli tullut ruma graffiti.

Vierailija
9/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ovat löytäneet teini-ikäni hitit ironisesti. Barbie Girliä luukuttavat... :(

Vierailija
10/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:33"]Teinit ovat löytäneet teini-ikäni hitit ironisesti. Barbie Girliä luukuttavat... :(
[/quote]

Eikö barbie girl ollut ironinen jo alun perin?

Vierailija
11/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nousee, vaikka oot syömättä, alkoa en kestä yhtään. Väsymys...pakko levätä enemmän, en jaksa valvoa. Turhanpäiväset kitinät ärsyttää.

Vierailija
12/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun pomoni nimi on Jannica :)

Vierailija
13/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on rumia, tosin samaa mieltä myös nuorena. nokkalävistykset samaten (en tykännyt nuorenakaan) en pääse käveleen samaa vauhtia mitä nuorena, toisaalta liian hitaasti kävelevät ihmiset ärsyttää

Vierailija
14/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta silloin ymmärsin oikeasti tulleeni vanhaksi, kun tyttäreni kertoi olevansa raskaana. Voi kuinka aika kulkeekin nopeasti! Tuntuu, kuin sitä olisi vain vähän aikaa, kun odotin itse esikoistani.

Vierailija
15/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä.

Vierailija
16/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:33"]Teinit ovat löytäneet teini-ikäni hitit ironisesti. Barbie Girliä luukuttavat... :( [/quote] Eikö barbie girl ollut ironinen jo alun perin?

[/quote]

Tekijöilleen varmaan oli, mutta geelitukkaisille kuuntelijoilleen tuskin

Vierailija
17/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset vaikuttavat lapsellisilta. En enää välitä jos joku nauraa pukeutumiselleni. Pukeudun ensisijaisesti sään mukaan, en muodin. Tuntuu että kaikki on jo koettu, en tiedä mitä vielä haluaisin tehdä. 5-kymppisetkin miehet alkavat vaikuttaa puoleensavetäviltä ja rintakarvattomat kaksvitoset pikkupojilta.

Vierailija
18/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30 v luen teineiksi. Naurattaa niiden jutut mutta siis hyvällä tavalla, kammoan ikäisieni mummojen seuraa varsinkin työpaikalla. Parhaiten viihdyn itsekseni. Jossain vaiheessa päälle 40 alkaa vaan tuntua siltä että ei vitsi miten noloja nää on kaikki!

Vierailija
19/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys. Ei jaksais lähteä kotoa minnekään. Ei kiinnosta shoppailu, kaupungilla luuhailu tai baareilu. Mieluummin oon sohvanpohjalla. Rapulasta toipumiseen menee monta päivää, enkä ole juonut itteäni känniin enää moneen vuoteen. Aika tuntuu menevän liian nopeasti. Rypyt silmien ympärillä. Innokkuus on hävinnyt ja pää tuntuu käyvän hitaalla.

33 v.

Vierailija
20/62 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorison idolit ja esikuvat on mua nuorempia. Suositut näyttelijät ja laulajat on mua nuorempia. En voi katsoa niiden tyyliä silleen, että tuohan sopisi minullekin, vaan pitää siirtyä etsimään mallit ja inspiraatiot jostain seniorisarjasta. Meryl Streepin tyyliähän on kehuttu!? t. kääkkä 31-v. ps. en minä oikeasti edes voi seurata mitään tyylejä, koen olevani liian vanha olemaan muodikas. Eikä oikein ees jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän