Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huomaat tulleesi vanhaksi?

Vierailija
11.04.2015 |

En siedä enää bilettäviä naapureita, roskaavia ja syljeskeleviä ihmisiä, epäkohteliaisuutta, kaupallisten radiokanavien aamulähetysten kilpailukysymyksiä ja kimittäviä juontajia, unettomia öitä, krapuloita, renttuja pelurimiehiä, liian kovaäänistä musiikinjumputusta baareissa yms.

Onks tää nyt keskiäkäisyyttä, onko sulla jotain oireita?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ollut henkisesti keski-ikäinen, joten en huomaa paljoakaan mitään eroa :) Paitsi ehkä, etten (luojan kiitos) enää jaksa murehtia keskinkertaista ulkonäköäni ja yritä kilpailla kaunotarten kanssa, kun oon oppinut että miehet ovat aika turhia otuksia. Oon tyytyväinen juustokakkuja leipoen ja kissoja rapsutellen :)

t. 27-v. täti

Vierailija
42/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:33"]

Soitin isännöitsijälle kun talomme päätyy oli tullut ruma graffiti.

[/quote]

Tuo ei ole vanhuutta, vaan köyhyyttä. 

Jos siis joutuu tuollaisella alueella asumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ihan samat kuin ap:lla mutta olen vasta 27v enkä koe olevani vanha,tietenkään :D Mutta vähän vanhempi ja viisaampi kuin silloin 20vuotiaana. Mutta sellasia huomasin myös että kuulostan äidiltäni, irttari pussiin valikoituu salmiakkia,mitä en ole koskaan nuorempana syönyt ja en jaksa valvoa :D

Vierailija
44/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:22"]

Olen onnellinen ettei minun tarvitse enää koskaan olla raskaana eikä käydä perhekerhoissa, muumimaailmassa tai lastenneuvolassa!

[/quote]

Toi sopii yhtä hyvin nuoreen velaan. 

Vierailija
45/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ei taivu persettä pyyhkimään eikä kengännauhoja sitomaan. Toivoin 30-vuotislahjaksi rollaattoria tai kävelykeppiä.

Vierailija
46/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat prakaa. Kynnet on viiruilla.

Vierailija
47/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ja juuri 20-vuotta täyttäneet näyttävät ihan lapsilta. Esim monet kahviloissa ja kaupoissa töissä olevat ovat varsinaisia babyfaceja.

T. 38-vuotias

Vierailija
48/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- naapurin pikkutyttö sanoi minua tädiksi

- hautajaisia on vähintään 2-3/v. 60-80 v. enot, sedät ja tädit alkavat poistua keskuudestamme

- inhoan hellettä, en tajua miten nuorena jaksoin makoilla uimarannoilla

- pidän pitempään toppatakkia kuin ennen, kylmän sietokyky on huonontunut

- minusta on tullut kauhea kerrostalokyttä, ärsyynnyn ylimääräisestä metelistä, talooni on muuttanut rumpujen soittaja.

-luen äitini luona Et-lehden

- en tunnistanut luokkani komeinta poikaa, oli levinnyt joka suuntaan, silmälasipäinen ja kaljuuntuva, hän sentään tunnisti minut

Vierailija
49/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pyörähdän pois vaatekaupan ovelta, jos siellä soi musa liian kovalla
- Kaupassa valitsen irtonumeron mieluummin Kodin kuvalehdestä kuin Cosmosta
- Viikonlopun yksi valvomisyö tuntuu pitkään seuraavalla viikolla

Vierailija
50/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:55"]- Pyörähdän pois vaatekaupan ovelta, jos siellä soi musa liian kovalla
- Kaupassa valitsen irtonumeron mieluummin Kodin kuvalehdestä kuin Cosmosta
- Viikonlopun yksi valvomisyö tuntuu pitkään seuraavalla viikolla
[/quote]

Täytyy lisätä vielä, että baarissa/juhlissa valitsen mieluummin lasin viiniä kuin siiderin

Vierailija
51/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvet paukkuvat, selkä on jäykkä. Kun Titanic tuli yhtenä päivänä Telkasta, tajusin järkytty että on mennyt noin tuhat vuotta siitä kun kävin katsomassa sen silloisen parhaan ystäväni kanssa!
Otsassa on ryppyjä, kädet näyttävät vanhan naisen käsiltä. Posket roikkuvat ja perse.
Ennen olin yökukkuja, nyt silmät painuvat kiinni jo kymmeneltä!
En enää juo alkoholia, koska krapula on nykyisin aivan jotain järkyttävää.

APUA!

T.35v

Vierailija
52/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 14vuotta, enkä siedä renttuilua sun muuta sekoilua.

Vierailija
53/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ainakin:

- vauva, jota hoidin parikymppisenä, tuli vastaan autolla...

- kun opiskelukaverini (opiskelin nelikymppisenä uuden tutkinnon) puhuvat 80-luvusta kuin minä 60-luvusta

- nuoruuden hottisnäyttelijät yms. ovat 50-60 -vuotiaita

- luokkakokouksessa luokkakaverit on kauheasti vanhentunut, itse en tietenkään...:)

- av:lla lukee aloituksia siitä, kuinka Suomeenkin voisi vihdoin saada naispuolustusministerin

Vierailija
54/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvominen on ihan kauheeta. En voi mennä kattomaan edes bändejä ravintolaan, jos soitto alkaa joskus klo 23.30 tai jopa myöhemmin. Alkoholin oon jättänyt kokonaan, enkä meinaa millään jaksaa ihmisiä, jotka on kännissä, varsinkin jos mekastavat. 90-luvulla syntyneet on jo aikuisia, itse menin vuonna 1990 yläasteelle. En jaksa ostella vaatteita, koska kaikki ne vaatteet, joista pidän, on tarkoitettu nuorille ja hoikille, ja sitten taas muut vaatteet vaikuttaa tanttamaisilta. 

Vierailija
55/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa enään.

Vierailija
56/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta parikymppinen, mutta kaupan kassat teitittelevät jo minua ja kutsuvat joskus jopa rouvaksi. Rouvaksi! Pari vuotta sitten seisoin itse vielä tiskin toisella puolella, jolloin olin poikkeuksetta neiti tai tyttö.

Tätä pahemmin aikuistuminen iski kasvoihin, kun huomasin googlettavani 'jääkaapin puhdistus' aivan tosissani. Ja naapureiden kitaransoitto ja remuaminen ärsytti siinä määrin, että kävin ovella juttelemassa. Voisi itsekin pyytää kolmekymppisien lahjaksi sen rollaattorin ja tukisukat.

Vierailija
57/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkävaivat, ja omat lapset puhuvat "me ei eletä sun elämää 1980-luvulla, vaan vuotta 2015". Olin siis lasteni ikäinen tuolloin, siis teini.

Vierailija
58/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:22"]En siedä enää bilettäviä naapureita, roskaavia ja syljeskeleviä ihmisiä, epäkohteliaisuutta, kaupallisten radiokanavien aamulähetysten kilpailukysymyksiä ja kimittäviä juontajia, unettomia öitä, krapuloita, renttuja pelurimiehiä, liian kovaäänistä musiikinjumputusta baareissa yms.

Onks tää nyt keskiäkäisyyttä, onko sulla jotain oireita?
[/quote]Kaikki oireet on :) N. 44

Vierailija
59/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsieni ikäinen kollega teitittelee minua.

Kollegat eivät tunne Neuvostoliittoa tai kahtia jakautunutta Saksaa, ihmettelevät miksi Karjala pitäisi saada takaisi, että mitä sillä tehtäisiin.

Ovat juuri ja juuri kuulleet Kekkosesta. Historiasta tai politiikasta ei voi juuri puhua, kun lähihistoriaa ei tunneta.

Radiota ei voi kuunnella, koska siellä jutut ovat alapäätä ja juontajat kimittäjiä, musiikki järkyttävää.

Television ohjelmatarjonta järjetöntä tosi-TV:tä.

Tatuoinnit ja lävistykset ovat mauttomia.

Vierailija
60/62 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä

- kun rupeat kutsumaan 25-vuotiaita kakaroiksi.

- kun aamuisin joudut tuplata kahvin määrän. Ja vatsa ei kestä edes vanhaa määrää.

- kun vedät kilometritolkulla lenkkiä joka päivä, ja silti kroppa valuu maata kohti

- kun tatuoinnit, venytykset yms. käy hermon päälle(oma lapsi haluaa), vaikka itselläsi joitain noista onkin

- kun rupeat haalimaan purkkitolkulla naamarasvoja silmänympärysvoiteineen. Ettei lopu kesken. Ja odottelet kaikilta ihmeitä.

- kun rupeat pelkäämään, että lapsestasi voi tulla teiniäiti.

- kun käyt röntgenissä, ja sulle kerrotaan tulos. Iän tuomaa kulumaa siellä, siellä, siellä... madaltumaa tuolla, tuolla, tuolla...

- kun neljän tunnin yöunet ei riitä

- kun joudut nukkumaan päikkärit joka päivä.

- Nostat etuhiukset, ja löydät kimpun harmaita hiuksia

Voi helevetti, että näitä riittäis kirjoittaa yöhön saakka. En ole sinut ikääntymisen kanssa. T: 43 v. täyttävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi