Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautitteko oikeasti ulkoilusta?

Vierailija
27.12.2021 |

Somessa kaikki hehkuttaa aina miten ihanaa nyt oli taas käydä ulkoilemassa hienojen kuvien kera. No kysyn nyt teiltä, onko ulkoilu teidänkin mielestä niin ihanaa? Vai onko toisenlaisia fiiliksiä?

Kommentit (339)

Vierailija
301/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin, mutta en enää tässä pk-seudulla.

Vierailija
302/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella pääosin vihaan kaikenlaista ulkoilua. Muuten rakastan luonnossa liikkumista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiinnosta! Tällä kelillä kukaan täysjärkinen ei tuonne ulos mene pönöttämään. Lenkkeily sun muu ei ole mun juttu. Tylsää ja ei kai kukaan aikuinen nauti missään räntäsateessa rämpimisestä. En tasan mene yhdellekään leikkikentälle paskalla säällä tai noh, oikeastaan muulloinkaan, mitään tylsempää en tiedä. 

Vierailija
304/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin kesällä.

Talvella inhoan ulkoilua. Naama jäätyy, sormet ja varpaat jäätyy, muuten on hirveä hiki, kun vaatteita pitää laittaa aina niin paljon että ei pysty kunnolla liikkumaan. Hiukset jäässä ja räkä valuu, ihan hirveää.

Mulla toisinpäin. Kesällä tulee liikkuessa liian kuuma (en ole yli- enkä edes normaalipainoinen), paitsi jos on yöaikaan liikkeellä. Talvella mukavaa, kun lämpöä voi säädellä vaatetuksella ja vauhdilla. 

Vierailija
305/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Teen sitä vain terveyden takia ja pakosta. Ei mulle tule siitä ikinä mitään ihanaa, ihanaa - fiilistä. Kunhan kävelen ne pakolliset kilometrit ja oon onnellinen, kun se on ohi.

Vierailija
306/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpeähkö pakkanen ilman tuulta tai lumisadetta on todella mukava ulkoilusää, jos aikoo kävellä pitkän matkan reipasta vauhtia.

Vierailija
307/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ulkoilu on ihanaa aina. Joskus pyörällä meno ärsyttää ,jos teitä ei ole ehditty auraamaan ja joutuu taluttamaan.

Vierailija
308/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin joo. Eihän sitä tietysti määräänsä enempää jaksa mutta tunnin pari päivässä niin on taas kiva nysvätä sisällä.

Vierailija
309/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kesällä, tai kun  on vähintään  +5 astetta, eikä lunta

Vierailija
310/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti ulkoilusta. Talvella kylmä ja paska sää, kesällä kutittaa ja aivastuttaa. 

Vierailija
311/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilu on yleensä yhtä -vettiä. Inhoan liikkumista, liikuntaa, ulkoilua, kävelyä. Kaikkea sitä. Vain joskus keväällä, alkukesästä tai alkusyksystä on ihan siedettävää kun ei ole liian kuuma, mutta ei ole myöskään lunta, räntää, pakkasta, viimaa, pimeyttä, kaikkea sitä mitä Suomen ihana ilmasto ja luonto tarjoaa.

Jos saisin päättää, niin Suomen isommat kaupungit katettaisiin valtavilla kuvuilla jotka estäisivät lumen, sateen ja tuulen. Nurmikot voisi vaihtaa keinonurmiin, niin pääsisi punkeista eroon.

Kesällä pörräävät, inisevät ja surraavat eliöt saisi hoidella napalmilla.

Vierailija
312/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Talvella kenkien alla narskuva lumi ja upea maisema (jos on niin hyvä säkä että kunnolla pakkasta ja lunta)n kesällä lintujen sirkutus ja ruohon tuoksu, keväällä heräävä luonto ja syksyllä leijailevat lehdet. Ja kun tarpeeksi aikaisin ulkoilee, ei törmää muihin ihmisiin.

Vierailija
313/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjolan perukoilla ulkoilusta talvisin nauttivat himoliikkujat ja koiranulkoiluttajat. Räntää, loskaa ja huonot kengät, takit niin ei oikeastaan innosta ulkoilu.

Vierailija
314/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin kesällä.

Talvella inhoan ulkoilua. Naama jäätyy, sormet ja varpaat jäätyy, muuten on hirveä hiki, kun vaatteita pitää laittaa aina niin paljon että ei pysty kunnolla liikkumaan. Hiukset jäässä ja räkä valuu, ihan hirveää.

Mulla toisinpäin. Kesällä tulee liikkuessa liian kuuma (en ole yli- enkä edes normaalipainoinen), paitsi jos on yöaikaan liikkeellä. Talvella mukavaa, kun lämpöä voi säädellä vaatetuksella ja vauhdilla. 

Sama. Olen ollut aina tämmöinen herkästi hikoileva nuoresta saakka. Paras lämpötila minulle on -15- +15 astetta. Lämpöä voi tosiaan säädellä vaatteilla. Kävin tänäänkin kävelyllä, ei viitsi autoa kaivella lumesta yhden kilsan kauppamatkan takia. Kävelinkin sitten pidemmälle, katsoin kaikki kaksi kirpparia samalla. Lunta pyrytti mutta se oli oikea talvisää. Ja aika lämmintä, nollakeli.

Vierailija
315/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin ulkoilusta! Sateella vihaan ulkona olemista. Muutoin menee sää kuin sää. Kesällä helteillä puuhastelen tai istuskelen varjossa. Meillä on pieni saunamökki, jonka rannasta katselen merelle. Syksyllä siellä on liian kylmä, mutta syksylläkin ulkoilen. Esimerkiksi kansallispuistoissa käydään mieheni kanssa. Talvella rakastan pikkupakkasta, ja jos lumi kimmeltää. Märästä loskasta en välitä. Keväällä haistellen mökin lähellä merituulia, katselen joutsenia. Toisaalta esimerkiksi toukokuussa pyöräilen paljon, nautin erityisesti siitä, kun luonto alkaa vihertää. Kun vihreät silmut puhkeavat lehdiksi koivuissa, siinä on jotain perisuomalaista.

Vierailija
316/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liikun paikasta paikkaan fillarilla tai kävellen. En nauti, jos on loskaa, sadetta tai jollakin tavalla märkää. Lumisade on siedettävää, mutta ei puhurin kanssa, mutta sääkoettelemusten jälkeen on erittäin mukava olo, kun on päässyt kotiin.

Kun on käynyt päivän aikana ulkosalla niin olo ei tunnu enää niin tunkkaiselta ja on hyvä olla.

Vierailija
317/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kuollut raittiin ilman puutokseen

Vierailija
318/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kestänyt olla koko päivää sisällä. Eli kyllä, nautin. Erityisesti luonnossa liikkumisesta.

Vierailija
319/339 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä parempaa, kuin kelluminen mökkijärvessämme. Metsäreiteilläkin on kiva tallustaa ja aistia luontoa. Käsällä ja syksyllä se ulkoilu on mahtavaa.

Vierailija
320/339 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nyt voi ulkoilla kun auratulla tiellä koska metsäpolut on 40 cm:n hangen alla. En ole koskaan tykännyt tällaisesta lumimäärästä, vähampi riittää että voi kunnolla ulkoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme