Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, ole rehellinen ja kelpaako tavallinen mies?

Vierailija
05.12.2024 |

Mikä on ettei vientiä ole? Vihreä valo päällä koko ajan ja romanttisella mielellä liikenteessä. En tosin käy kuin kaupassa, mutta voi sitä kaupassakin tehdä tuttavuutta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa.....

Sinkkumies

Vierailija
2/11 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet myöhässä. Kelpasi jo useita vuosia sitten enkä toista enää tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies = Tylsä ja köyhä jolla ei ole rahaa. Ei naiset halua elättää mitään luuseria jolla ei ole nais kokemuksiakaan. Tavallisen naiset haluaa kokeneen komean miehen jolla ollut kymmeniä naisia.

Vierailija
4/11 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kelpasi, ollut tuossa jo kohta 30 vuotta! 

Vierailija
5/11 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi olla rohkeampia iskemään. Nyt kaikki vastuu miehillä ja rohkeimmat ja röyhkeimmät tekee kaikki lähestymiset. On paljon meitä ujoja miehiä jotka ei oo iskijä tyyppiä.

Vierailija
6/11 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies = Tylsä ja köyhä jolla ei ole rahaa. Ei naiset halua elättää mitään luuseria jolla ei ole nais kokemuksiakaan. Tavallisen naiset haluaa kokeneen komean miehen jolla ollut kymmeniä naisia.

Omallani ei ollut yhtäkään. Maailman ihanin mies. 

Vierailija
7/11 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä se tavallinen tarkoittaa? Itsetunnoton ruikuttaja, kaikesta valittaja ja aina huonolla tuulella?

Vierailija
8/11 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa hyvin. Tavallinen ei saa kuitenkaan olla perusmölli suomalainen, joka ei puhu avoimesti läpi, koko suhteen ajan, lakkaa huomioimasta puolisoa tai ole kiinnostunut kysymään edes, miten päivä meni. Puolison pitäisi olla paras ystävä. Miehille usein riittää, et kotona on vaan joku. Ja maksaa puolet lainoista..

Vierailija
9/11 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa. Viimeisin deittikumppani oli lievästi ylipainoinen 172 cm duunari. Harmi vaan etten minä kelvannut hänelle.

Vierailija
10/11 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavallinen mies on sellainen kuin tuttavilla, niin ei kiitos.

En tarvitse viinaan menevää möykkäävää naissankaria yhtään mihinkään.

Mä haluan rehellisen, itsenäisen kotityömiehen, jonka kanssa tehdä juttuja.. esim pitkiä kävelylenkkejä, käydä tapahtumissa,  pelataan lautapelejä, juttelua, yhdessäoloa.. mutta myös pitää pärjätä itekseenkin. Hän ymmärtää oman ajan käsitteen. En tarvitse perään itkevää nyyhkysankaria.

Lapsiakin voi olla, kunhan ei pieniä.

N52

Vierailija
11/11 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä valo päällä kaupassa. Naiset käy verkkokaupassa nykyään? Ette vaan kohtaa.

Minulle ei kelpaa tavallinen. Olen itse friikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi