Minkäikäiset teillä tykkää leikkiä kaikenmaailman kura- ja vesileikkejä?
Meillä 9-vuotias vieläkin ihan innoissaan tekee pihalla kaikkia puro- ja kurajuttuja vaikka koko päivän! Ja suostuu jopa kuravaatteetkin pukemaan.
Ja ihan on siis ikäisensä tasoinen ja kavereiden kanssa tekee kaikkia isompien juttuja myös.
Kommentit (11)
8v poika leikkii, 11v tyttöä ei enää kiinnosta, eihän se muutenkaan enää leiki.
...minä olen aina ihan intona lasten mukana niitä tekemässä.
t. 33v
Alle kouluikäiset. Nyt eskarilaisesta huomaa, että rapakot ei enää vedä puoleensa. Pelaa mieluummin sählyä tai jalkapalloa, ajaa pyörällä tai potkulaudalla.
Kyllä meillä 10v ja 8v innoissaan tekee kaikkia puroja ja altaita.....ja mä myös =)
Mies on nytkin hiekkalaatikolla naapurin Pertin kanssa, keski-ikäiset ukot...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:30"]
Mies on nytkin hiekkalaatikolla naapurin Pertin kanssa, keski-ikäiset ukot...
[/quote]
Hmm... oisko siellä hiekkakasassa joku "kätkö"...
Tässä pihapiirissä mudassa ja lätäkössä kuravaatteissa pyörii ainakin 1,5 v, 2,5 v, 2x4 v., yksi viiden vanha, yksi kuuden vanha, kaksi ekaluokkalaista, yksi nelosluokkalainen ja satunnaisesti myös kaksi kolmekymppistä. Kaikilla on kivaa.
0-7v. Isommista ei ole vielä kokemusta.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:35"]
Tässä pihapiirissä mudassa ja lätäkössä kuravaatteissa pyörii ainakin 1,5 v, 2,5 v, 2x4 v., yksi viiden vanha, yksi kuuden vanha, kaksi ekaluokkalaista, yksi nelosluokkalainen ja satunnaisesti myös kaksi kolmekymppistä. Kaikilla on kivaa.
[/quote]
Voi hitsi, kuulostaa kivalta. Meillä lapsi läträä pihalla usein ihan yksinään, koska ei ole pihapiirissä muita lapsia.
ap