Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yhdet Tinder-treffit, jotka eivät johtaneet mihinkään.

Vierailija
27.12.2021 |

Olen ilmeisen epäkelpo, kun en kelpaa kenellekään. Vuoden aikana noin 20 treffit. Toisia treffejä ei ole tullut kertaakaan. Lähden vain kiinnostavien ihmisten kanssa treffeille, mutta ei. Viimeisin 10 vuotta vanhempi mies, mutta hänkään ei tykännyt :( Ilmeisen pohjasakkaa olen näin nelikymppisenä koulutettuna naisena. Olis kiva tietää syy. Olenko liian painava vai mikä (Olen normipainon ylärajalla)?

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvailen että näytät profilikuvissasi paljon paremmalta kuin oikeasti. Kaikilla omilla treffeilläni on käynyt niin, se tuntuu naisilla olevan toimintatapa että kuva ei vastaa tuotetta.

En ole muokannut kuvia. Kokovartalokuvaa ei ole, sen vuoksi ajattelen, että onko se kroppa.

Ei kokovartalokuvaa, todella iso miinus.

Vierailija
22/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovartalokuva pitää olla. Mulla ei ollut yhtään sopivaa jonkun muun ottamaa kuvaa, joten nappasin sitten yhden kokovartalokuvan ihan peilin kautta, sellaisia kuvia pitäisi kuulemma välttää, mutta ei muutakaan ollut ja ihan hyvin toimi sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastaa sitä, mitä kuvissasi annat olettaa? Oletkin rumempi/lihavampi/homssuisempi tms? Laita realistiset tuoreet kuvat.

Vai oletko kenties treffeillä tosi hiljainen ja varautunut?

Kaikki kuvat ovat tältä vuodelta ja muokkaamattomia. Laittaudun jokaiselle treffeille kyllä. En usko, että olen homssuinen. Ehkä se on se paino. Harrastan kyllä liikuntaa lähes päivittäin, mutta painoa/lihasta on. Olen kyllä hiljainen myös ja ehkä vähän varautunutkin..

Paino ei välttämättä ole ongelma, paitsi jos pelkistä kasvokuvista saa hoikemman vaikutelman kuin mitä totuus on. Laita kokovartalokuva näkyviin, niin eipä tule pettymys-efektiä sen suhteen.

Vierailija
24/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä on todella vaikeaa päästä edes treffeille, hyvä kun naiset edes vastaavat mun viesteihin tinderissä...

M25

Oot liian nuori Tinderin yh-naisille ja eroneille.

Vierailija
25/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvailen että näytät profilikuvissasi paljon paremmalta kuin oikeasti. Kaikilla omilla treffeilläni on käynyt niin, se tuntuu naisilla olevan toimintatapa että kuva ei vastaa tuotetta.

Tuotekatalogi se taitaa ollakin.

Ihmiset erikseen.

Vierailija
26/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä itsestäsi enemmän. Mistä esim keskustelet treffeillä?

Ihan tavallisista asioista. Harrastuksusta/kiinnostuksen kohteista. Työstä.

Näillä jutuilla meinasit miehen iskeä? Kannattaa miettiä puheenaiheet kokonaan uusiksi.

Vierailija
27/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä itsestäsi enemmän. Mistä esim keskustelet treffeillä?

Ihan tavallisista asioista. Harrastuksusta/kiinnostuksen kohteista. Työstä.

Näillä jutuilla meinasit miehen iskeä? Kannattaa miettiä puheenaiheet kokonaan uusiksi.

Ok, no kertokaas minulle, mitä pitää jutella? Ehkäpä olen vain tylsä...

Vierailija
28/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin vuoden aikana aika monilla ekoilla treffeillä ennen kuin tuli vastaan ihminen joka tykästyi minuun ja minä häneen. Nyt oltu 2 vuotta yhdessä.

Suosittelen kaikkia laittamaan sen kokovartalokuvan, oli minkä kokoinen vaan. En siis tarkoita mitään alastonkuvaa vaan normaalit totuudenmukaiset kuvat. Itse ainakin aikoinaan sain kehuja kun ei ollut mitään tissivakokeikistelykuvia vaan ihan normaaleja kuvia joissa iloinen ilme ja aito hymy.

Keskustelupalstalla ihan turha arvioida jonkun tindermenestystä kun ei nähdä profiilia eikä tiedetä millainen kyseinen ihminen on.

Ei aina pidä ajatella että olisi jotain vikaa. Jos ei kemiat natsaa niin ei ne vaan natsaa vaikka kuinka olisi "paperilla" täydellinen. Tunteista se on kiinni.

Vierailija
29/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kiva tietää, monensillako treffeillä ihmisillä noin keskimäärin natsaa? Eli jutusta kehkeytyy jotain.

Vierailija
30/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastaa sitä, mitä kuvissasi annat olettaa? Oletkin rumempi/lihavampi/homssuisempi tms? Laita realistiset tuoreet kuvat.

Vai oletko kenties treffeillä tosi hiljainen ja varautunut?

Kaikki kuvat ovat tältä vuodelta ja muokkaamattomia. Laittaudun jokaiselle treffeille kyllä. En usko, että olen homssuinen. Ehkä se on se paino. Harrastan kyllä liikuntaa lähes päivittäin, mutta painoa/lihasta on. Olen kyllä hiljainen myös ja ehkä vähän varautunutkin..

Miehet ei tykkää bodatuista tuhdeista naisista. Ala harrastamaan jotain kestävyysurheilua mikä tekee sinusta siromman.

Vierailija
31/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi yli 30 v, joka haluaisi jonkun chadin, niin yksin jäät mölyämään.

Vierailija
32/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tänään perseet, koska huomenna diet alkaa -eukko?

Vierailija
33/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painonpudotus on naisena kaikista kannattavin sijoitus.

Yleensä voi karkeasti sanoa, että jos ei ikinä pääse 2.treffeille niin se on ulkonäöstä kiinni.

Sama neuvo miehille. Suomalaisetmiehet on melko pulskassa kunnossa. Alkaisi jopa tukemaan niitä mätsejä siellä Tinderissä.

Vierailija
34/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästi yli 30 v, joka haluaisi jonkun chadin, niin yksin jäät mölyämään.

Mulle kelpais joku oman ikäinen tai vähän vanhempi. Ja joo, joku taso pitää olla.

Vierailija
35/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyhmää jos ei ole kokovartalokuvaa. Moni mies tykkää vähän pyöreämmistäkin naisista, mutta jos kasvoistasi saa hoikan kuvan, niin pettymyksiähän siitä seuraa kun vääränlaiset miehet mätsää.

Vierailija
36/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin perusongelma, että päädymme treffille ihmisen kanssa joka ei baarissa/kadullaHarrastuksissa herättäisi mitään kiinnostusta tai edes huomiota.

Vierailija
37/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenpä tästä lenkille. Tuli tässä syötyä loput konvehdit. Mutta jos sitä ruokavaliota rupeis miettimään ens vuoden puolella. Avaan Tinderin vasta sitten kun painoa on pudotettu riittävästi.

ap

Vierailija
38/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla tuntuu olevan melko pakkomielteinen asenne- nyt on pakko löytää se joku. Se näkyy kyllä. Kannattaa suhtautua kevyemmällå asenteella. Itse kävin paljon nettideiteillä, kun erosin, ja nämä miehet tunnisti jo pitkän matkan päästä. Melko ahdistavia oli nämä treffit, kun tuntui että olet se " viimeinen pelastaja".

Laita tuoreet kuvat, ja se kokovartalokuva- ja edellytä samaa mieheltä.

Sitten vaat jatkat deittailua. Se oikea tulee vastaan, jos tulee.

Vierailija
39/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko antanut miesten höpötellä itsestään? Se on tärkeää.

Vierailija
40/122 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla tuntuu olevan melko pakkomielteinen asenne- nyt on pakko löytää se joku. Se näkyy kyllä. Kannattaa suhtautua kevyemmällå asenteella. Itse kävin paljon nettideiteillä, kun erosin, ja nämä miehet tunnisti jo pitkän matkan päästä. Melko ahdistavia oli nämä treffit, kun tuntui että olet se " viimeinen pelastaja".

Laita tuoreet kuvat, ja se kokovartalokuva- ja edellytä samaa mieheltä.

Sitten vaat jatkat deittailua. Se oikea tulee vastaan, jos tulee.

Mä en usko, että annan tämmöistä kuvaa. En ole tyrkky tai takertuja. Pikemminkin vähän etäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi