Mikä asu näiden kenkien kanssa! KUVA
Kengät on vähän tätä tyyliä ja tosiaan vaaleanpunaiset, eli tosi horot ja wt jne - tiedän :D Pääasia, että itse pidän niistä.
Kysymys kuuluu: Mitä laittaisin kenkien kaveriksi päälle bileisiin? Haluaisin näyttää muodikkaalta/tyylikkäältä, en missään nimessä jalostaa kenkien luomaa horomielikuvaa! Jos sillä on väliä niin olen keskipituinen ja hoikka enkä noudata mitään tiettyä tyyliä pukeutumisessa. Ehdotuksia!
Kommentit (27)
Joo jotain yksinkertaista. Ei paljoa korjua, ranteeseen ehkä joku tyylikäs koru vain, ehkä pienet korvakorut ok. Polvipituinen hame musta tai nude, ei valkoista! kirjekuorilaukku ja joku pitkä takki päällysvaatteeksi. Freesi meikki, ei liian raskas ja tukka joko nutturalle jos hienommat juhlat tai sitten huolettomat laineet niin ei ole niin juhlava tai tätimäinen.
Mulle tulee noista lähinnä mieleen, että haluaisin pukea noiden kanssa mahdollisimman arkisen asun, ettei kokonaisuus olisi liian stripparimainen tai prinsessamainen. Pukisin noiden kanssa varmaan tummansiniset pillifarkut ja jonkun valkoisen/vaalean paidan, vaikka en tiedä olisiko se yhtään tyylikästä.
Tumma jumpsuit jossa joko kapeat lahkeet tai vaihtoehtoisesti tavallista lyhyempi kapea lahje.
Haluaisin nähdä kuvan näistä ap:n päällä :)
Pinkkiin väriin sovittaisin vaalean harmaata, valkoista ja hopeaa. Koska kengät jo itsessään ovat koristeelliset ja huomion keskipiste, asu saisi olla pelkistetty. Minipituinen mekko, tai minihame +toppi yhdistelmä, pikkujakku, maltillisesti koruja.
Jos tyyli antaa myöden, vedä balleriinatyyli överiksi. Tyllihameet on in ja kaupat pursuaa niitä, yläosaksi vaikka joku pitkähihainen, yksinkertainen ja säädyllinen paita. Sävymaailma voisi olla valkoista.