Mikä asu näiden kenkien kanssa! KUVA
Kengät on vähän tätä tyyliä ja tosiaan vaaleanpunaiset, eli tosi horot ja wt jne - tiedän :D Pääasia, että itse pidän niistä.
Kysymys kuuluu: Mitä laittaisin kenkien kaveriksi päälle bileisiin? Haluaisin näyttää muodikkaalta/tyylikkäältä, en missään nimessä jalostaa kenkien luomaa horomielikuvaa! Jos sillä on väliä niin olen keskipituinen ja hoikka enkä noudata mitään tiettyä tyyliä pukeutumisessa. Ehdotuksia!
Kommentit (27)
Repesin nauruun kun kuva aukesi :DDDDDDDDDDD tulee vauva-possu mieleen, sinänsä ihan söpöjä assosiaatioita. Mutta muodikas ja tyylikäs... Hehe. :)
Johanna hei, et ole keskipituinen ja hoikka vaan lyhyt ja tukeva.
Oi, ihanat! :) Mulle tuli ekana mieleen ihan perus pikkumusta. Jotain tosi yksinkertaista, kun kengät ovat noin huomiota herättävät.
Perus musta pikkumekko yksinkertaisilla koruilla.
Mulle tulee kengistä vain mielikuva pikkutytön balettitutusta.
Nude mekko ja hopea ohut rannerengas ranteeseen
No tuota... *keräilee itseään*....ööö........AAAAHAHHAHAHAHAHHAHA!!!!! :D
Hyvä nyrkkisääntö on peittää jotain, paljastaa jotain. Noiden kanssa korostaisin sääriä, peittäisin dekolteen. Itse laittaisin jotain tällaista: https://www.google.fi/search?q=short+loose+dress&client=ms-android-sonymobile&espv=1&source=lnms&tbm=isch&sboxchip=Kuvahaku&sa=X&ei=1UkpVZHLAoPSyAPSv4HICQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=360&bih=511
Tossa vasemmanpuoleisessa kengässä on minikokoinen perse kantapään kohdalla.
Pikkumusta ilman koruja. Muista tehdä jalkahoito.
Itse laittaisin jotain beigeä, tai valkoisen mekon. Niin että kengät olisivat pääosassa! :)
jos vaimoni kysyis multa, niin heittäisin nuo kengät heti takkaan. Voi helvetti miten rumat ja halvan näköisiä. Oletko menossa huora-gangbang-bileisiin?
Minä en missään nimessä laittaisi mekkoa noiden kanssa, vaikka helma olisi ihan säädyllinen. Laittaisin kapeat vajaamittaiset mustat housut, hieman kiiltäväpintaiset. Culottesitkin voisi sopia! Ja joku kiva paita, ei tiukka, ei liian antava kaula-aukko.
Tällaisia asioita ei kannata kysellä av:lta, ap.
Googleta Johanna Tukiainen. Hänen pukeutumisestaan saat varmasti vinkkejä mitkä asut sopivat noiden kenkien kanssa.
Muodikas ja tyylikäs ei nyt vaan onnistu noiden kenkien kanssa. Sorry, jostain joudut nyt luopumaan.