Olenko ainoa joka vihaa viikonloppuja?
Kommentit (9)
Miksi vihaat viikonloppuja? Mä rakastan niitä:)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:38"]Miksi vihaat viikonloppuja? Mä rakastan niitä:)
[/quote]
No, en kaikkia viikonloppuja, mutta niitä kuin mies on kotona. Riidellään koko ajan ja tuntuu ettei mahduta saman katon alle. Ennen vihasin viikonloppuja siksi kun mies oli aina poissa (lapsi oli silloin vauva.) sitten kun ei enää haitannut että mies on poissa, niin nyt se vituttaa kun se on muutamassa vuodessa rauhottunut ja jumii vain kotona..en kestä. -ap
Et ole ainoa. MInä vihaan siksi, että miestä ei yleensä koskaan näe selvin päin viikonloppuisin. Maanantai on hyvä päivä, kun alkaa selvin päin ja edessä on 4 selväpäistä iltaa ennen seuraavaa perjantaita.
Yks tyyppi on vähä kahen vaiheilla, välil on vittuuntunu siitä ku ku aina viikonloput töissä, mut sit toisaalta kaveri on helvetin onnellinen ku tekee jatkuvaa vkl-yövuoroa, 2pv töistä saa viikon palkan, kait se riippuu vaa katsojan näkökulmasta. Arkisin mm. kaikkialla on suht ruuhka vapaata, toisin kuin vkl.
Et oo ainoa. Mun työvuorot on useimmiten viikonloppuisin paljon arkea rankemmat, ja aika harvoin nää vapaita on pienessä firmassa vähillä työntekijöillä. Nimimerkillä jalat huutaa hoosiannaa ja aamulla taas mennään.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:42"]
Et ole ainoa. MInä vihaan siksi, että miestä ei yleensä koskaan näe selvin päin viikonloppuisin. Maanantai on hyvä päivä, kun alkaa selvin päin ja edessä on 4 selväpäistä iltaa ennen seuraavaa perjantaita.
[/quote]
Mä vihasin ennen tuon saman takia viikonloppuja ja lomiakin. Nyt kun mies juo arkisinkin, tykkään viikonlopuista enemmän kuin arkipäivistä, koska silloin voin edes yrittää nukkua, toisin kuin arkisin, kun pitää töissäkin käydä. Lisäksi mies on usein viikonloppusin muualla juomassa eikä häntä näy silloin kännissä kotona.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:40"]se on muutamassa vuodessa rauhottunut ja jumii vain kotona..en kestä. -ap
[/quote]
Miksi itse jumitat kotona? Jos toisen läsnäolo ärsyttää, lähde pois. Koti on teidän molempien ja siellä on oikeus olla, jos haluaa.
Outo