Jos mies sanoo naista muijaksi, hän on sovinisti
Enkä ole tuollaisten tyyppien kanssa missään tekemisissä. Tähän kuuluu tietysti vielä muut alentavat ilmaisut, kuten akka ja ämmä. Kertoo ihmisestä paljon, jos tuollaisilla sanoilla puhuu. Minä ansaitsen kunnioittavaa kohtelua. :)
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:04"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:59"] Muijamuijamuijamuijamuijamuijamuijamuijamuija ämmäämmäämmäämmäämmäämmäämmäämmä Tiesitkö, että eteläpohjanmaalla akka on neutraali naisen nimitys? Hyvää loppuelämää... [/quote] Miksi minun pitäisi tietää, miten asia on Etelä-Pohjanmaalla, kun en siellä asu? Minulle nuo nimitykset eivät kyllä olisi missään neutraaleja. Alentava sävy. Sano kerrankin joku noista niin mahkusi minuun on menetetty. :) ap [/quote] Se voi olla että tuollaisia käyttävät eivät edes halua sua... Sä varmaan asut jossain kehä kolmosen sisäpuolella? Meille nuo nimitykset on kaikkialla neutraaleja ;) [/quote] No sehän on sitten hyvä juttu jos kumpikaan ei halua kumpaakaan! Omalle kohdalle on tosin näitä sattunut... ap [/quote] Sä pidät heitä alempiarvoisina sovinisteina ja he ovat katsoneet että olet samaa tasoa. Hehheh.
[/quote]
Tuossa ei ole kyllä mitään logiikkaa. Tällä hetkellä tapailen hyvätapaista herrasmiestä. :) ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:59"] ap prinsessa on taas tollanen hyvin oman arvonsa tunteva feministi ÄMMÄ. t. Söpö ja ihana minimuija [/quote] Feminismi ja omanarvontunto osui kyllä oikeaan. :) ap [/quote] Haloo muija, niiden ylikorostaminen kääntyy sua vastaan. T. Minimuija
[/quote]
Miksi? :) ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:59"]
Muijamuijamuijamuijamuijamuijamuijamuijamuija ämmäämmäämmäämmäämmäämmäämmäämmä
Tiesitkö, että eteläpohjanmaalla akka on neutraali naisen nimitys?
Hyvää loppuelämää...
[/quote]
Miksi minun pitäisi tietää, miten asia on Etelä-Pohjanmaalla, kun en siellä asu? Minulle nuo nimitykset eivät kyllä olisi missään neutraaleja. Alentava sävy. Sano kerrankin joku noista niin mahkusi minuun on menetetty. :) ap
[/quote]
Voi herttinen ... ihan mahkut menetetty. Tuollainen ämmä ja suuret puheet. Sääliksi käy (tulevaa?) puolisoasi.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:08"]
Hyvää loppuelämää...
[/quote]
Miksi minun pitäisi tietää, miten asia on Etelä-Pohjanmaalla, kun en siellä asu? Minulle nuo nimitykset eivät kyllä olisi missään neutraaleja. Alentava sävy. Sano kerrankin joku noista niin mahkusi minuun on menetetty. :) ap
[/quote]
Voi herttinen ... ihan mahkut menetetty. Tuollainen ämmä ja suuret puheet. Sääliksi käy (tulevaa?) puolisoasi.
[/quote]
Katsotaan nyt huolinko ketään puolisokseni, älä nyt vielä sääli. ;) ap
Otatte siksi tämän niin itseenne koska miehenne kohtelevat teitä alentavasti. Myöntäkää ongelma niin sitä voi lähteä korjaamaan. :) ap
Kylläpä hiljeni. Tajusitteko seurustelevanne sovinistisian kanssa? Ei se mitään, aina voi erota ja etsiä herrasmiehen! ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:18"]Kylläpä hiljeni. Tajusitteko seurustelevanne sovinistisian kanssa? Ei se mitään, aina voi erota ja etsiä herrasmiehen! ap
[/quote]
Voin päästää pierun. Pruts.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:18"]Kylläpä hiljeni. Tajusitteko seurustelevanne sovinistisian kanssa? Ei se mitään, aina voi erota ja etsiä herrasmiehen! ap [/quote] Voin päästää pierun. Pruts.
[/quote]
Tästä päästäänkin siihen, etten hyväksy myöskään piereskelyä ynnä muuta sika-käytöstä. ap
Uuh! Iihana somelainen muija.
t. Somenisti äijä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:18"]Kylläpä hiljeni. Tajusitteko seurustelevanne sovinistisian kanssa? Ei se mitään, aina voi erota ja etsiä herrasmiehen! ap [/quote] Voin päästää pierun. Pruts.
[/quote]
Tästä päästäänkin siihen, etten hyväksy myöskään piereskelyä ynnä muuta sika-käytöstä. ap
[/quote]
No voi helvetti nyt sentään. Otappa henkoset marisätkästä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:21"]
Uuh! Iihana somelainen muija.
t. Somenisti äijä.
[/quote]
:) Harmi jos olen mielestäsi ihana, sillä mahdollisuutesi minuun menivät siinä. ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:20"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:18"]Kylläpä hiljeni. Tajusitteko seurustelevanne sovinistisian kanssa? Ei se mitään, aina voi erota ja etsiä herrasmiehen! ap [/quote] Voin päästää pierun. Pruts. [/quote] Tästä päästäänkin siihen, etten hyväksy myöskään piereskelyä ynnä muuta sika-käytöstä. ap [/quote] No voi helvetti nyt sentään. Otappa henkoset marisätkästä.
[/quote]
Järkyttikö pahastikin? Sinulle on näköjään normaalia haistella toisen paskakaasuja, mutta jos minun kanssani haluaa olla, niin jotkut käytöstavat pitää olla... ap
Hyvää loppuelämää...
[/quote]
[/quote]
En minäkään asu tai ole koskaan asunut, mutta silti tiedän. Sitä kutsutaan yleissivistykseksi, ja siitä on hyötyä monissa tilanteissa. Joka tapauksessa parempaa tulevaisuutta sinulle. Toivottavasti se tuo mukanaan myös hivenen viisautta.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:26"]
Hyvää loppuelämää...
[/quote]
[/quote]
En minäkään asu tai ole koskaan asunut, mutta silti tiedän. Sitä kutsutaan yleissivistykseksi, ja siitä on hyötyä monissa tilanteissa. Joka tapauksessa parempaa tulevaisuutta sinulle. Toivottavasti se tuo mukanaan myös hivenen viisautta.
[/quote]
Minun yleissivistykseeni ei kuulu tietää pohjasakan ilmauksista sen enempää. Kiitos vain. :) ap
Aloitusviestissä enemmän ylä- kuin alapeukkuja, eli suurin osa on kanssani samaa mieltä. Muutama ei vaan kestä karua totuutta ja ulisee tässä keskustelussa. :) ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:27"]
Hyvää loppuelämää...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minun yleissivistykseeni ei kuulu tietää pohjasakan ilmauksista sen enempää. Kiitos vain. :) ap
[/quote]
Eikä näemmä asiallinen käytöskään. Yhden ihmisryhmän leimaaminen pohjasakaksi tekee sinusta rasistin.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:27"]
Hyvää loppuelämää...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikä näemmä asiallinen käytöskään. Yhden ihmisryhmän leimaaminen pohjasakaksi tekee sinusta rasistin.
[/quote]
Rasismissa on kyse rodusta tai etnisestä taustasta eli se ei liity tähän mitenkään. :) Ja enhän minä heille sano mitä ajattelen. ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:31"]
Huono provo.
[/quote]
Tai sitten mielipiteeni vain eroavat omistasi? :) Onko noin uusi asia, että joku voi arvostaa itseään ja vaatia sen mukaista kohtelua? ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:59"]
ap prinsessa on taas tollanen hyvin oman arvonsa tunteva feministi ÄMMÄ. t. Söpö ja ihana minimuija
[/quote]
Feminismi ja omanarvontunto osui kyllä oikeaan. :) ap
[/quote]
Haloo muija, niiden ylikorostaminen kääntyy sua vastaan. T. Minimuija