Leivoin tänään korvapuusteja ensimmäistä kertaa elämässäni
Siis ihan kokonaan itse. Olen toki monesti aikaisemminkin ollut osallisena korvapuustienleivonnassa, mutta tänään tein kaiken itse alusta loppuun. Kaulinta en löytänyt, mutta hyvin leipominen sujui ilman kaulintakin.
Kommentit (9)
Millätavalla sinä olet ollut siihen aikaisemmin osallisena?
Miten olet aiemmin ollut "osallisena" korvapuustien leivonnassa? Auttanut äitiä? :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:53"]
Miten olet aiemmin ollut "osallisena" korvapuustien leivonnassa? Auttanut äitiä? :)
[/quote]
"Osallisuuden käsite liittyy yhteisöön osallistumiseen ja siinä osallisena olemiseen. Sosiaalinen osallisuus tuottaa ihmisille hyvinvointia ja terveyttä, koska osallisuus luo mielekästä merkitystä elämään"
[/quote]
Juuri niin. Olen auttanut äitiä.
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:04"]
[/quote]
Juuri niin. Olen auttanut äitiä.
T. Ap
[/quote] Onneksi olkoon suorituksestasi ja toivotan hyviä kahvihetkiä niiden kanssa teille sinne molemmille !
Ensi kerraksi hankit sitten jo kaulimenkin ?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:49"]Levitin taikinan Coca-Cola-pullolla. Olen ostanut Coca-Colaa vain kaksi kertaa elämäni aikana. Viime kesänä ja toissakesänä, koska silloin myytiin nimellä varustettuja pulloja, ja tottakai halusin hankkia omalla nimelläni varustetun pullon.
T. Ap
[/quote]
Oliko miten hankala kaulia, kun cola-pullo ei ole suora?
Miten levitit taikinan ilman kaulinta?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:22"]
Miten levitit taikinan ilman kaulinta?
[/quote]Viinipullolla tietty!
ei-ap
Levitin taikinan Coca-Cola-pullolla. Olen ostanut Coca-Colaa vain kaksi kertaa elämäni aikana. Viime kesänä ja toissakesänä, koska silloin myytiin nimellä varustettuja pulloja, ja tottakai halusin hankkia omalla nimelläni varustetun pullon.
T. Ap