Jos mies sanoo naista muijaksi, hän on sovinisti
Enkä ole tuollaisten tyyppien kanssa missään tekemisissä. Tähän kuuluu tietysti vielä muut alentavat ilmaisut, kuten akka ja ämmä. Kertoo ihmisestä paljon, jos tuollaisilla sanoilla puhuu. Minä ansaitsen kunnioittavaa kohtelua. :)
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:56"]
Taidat asua "naisystävän" ja 7 kissan kanssa?
[/quote]
Ei ole kumpaakaan. Sinkkuna ihan omasta tahdosta, en kelpuuta ihan ketä tahansa vastaantulijaa. :)
No et sitten kutsu miehiäkään äijiksi tai ukoiksi, vaan miehiksi.
Me miehetkin ansaitaan kunnioittavaa kohtelua. :)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:57"]
No et sitten kutsu miehiäkään äijiksi tai ukoiksi, vaan miehiksi.
Me miehetkin ansaitaan kunnioittavaa kohtelua. :)
[/quote]
No en tietenkään! Kunnioitus on molemminpuoleista. ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:58"]
Höpö höpö :)
[/quote]
Noh? Joku paskaan kohtaan alentunut muija siellä huutelee?
ap prinsessa on taas tollanen hyvin oman arvonsa tunteva feministi ÄMMÄ. t. Söpö ja ihana minimuija
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:58"]
Höpö höpö :)
[/quote]
Noh? Joku paskaan kohtaan alentunut muija siellä huutelee?
[/quote]
Kohteluun siis, ei kohtaan.
Muijamuijamuijamuijamuijamuijamuijamuijamuija ämmäämmäämmäämmäämmäämmäämmäämmä
Tiesitkö, että eteläpohjanmaalla akka on neutraali naisen nimitys?
Hyvää loppuelämää...
ap prinsessa on taas tollanen hyvin oman arvonsa tunteva feministi ÄMMÄ. t. Söpö ja ihana minimuija
[/quote]
Feminismi ja omanarvontunto osui kyllä oikeaan. :) ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:59"]Muijamuijamuijamuijamuijamuijamuijamuijamuija ämmäämmäämmäämmäämmäämmäämmäämmä
Hyvää loppuelämää...
[/quote]
Ja Karjalassa on normaalia sanoa puolisoaan akaksi/eukoksi/emännäksi ja välillä jopa ämmäksi! Samoin ukoksi/äijäksi
Hyvää loppuelämää...
[/quote]
Miksi minun pitäisi tietää, miten asia on Etelä-Pohjanmaalla, kun en siellä asu? Minulle nuo nimitykset eivät kyllä olisi missään neutraaleja. Alentava sävy. Sano kerrankin joku noista niin mahkusi minuun on menetetty. :) ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:59"]
Hyvää loppuelämää...
[/quote]
Miksi minun pitäisi tietää, miten asia on Etelä-Pohjanmaalla, kun en siellä asu? Minulle nuo nimitykset eivät kyllä olisi missään neutraaleja. Alentava sävy. Sano kerrankin joku noista niin mahkusi minuun on menetetty. :) ap
[/quote]
Se voi olla että tuollaisia käyttävät eivät edes halua sua... Sä varmaan asut jossain kehä kolmosen sisäpuolella?
Meille nuo nimitykset on kaikkialla neutraaleja ;)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:54"]
Minä ansaitsen kunnioittavaa kohtelua. :)
[/quote]
Ansaitset juuri sellaista kohtelua kuin itse osoitat muille. Tämän viestisi perusteella et ansaitse paljoakaan...
Naiset on muijia miesten kesken ja miehet on äijiä naisten kesken. Mutta päin naamaan sanottuna kuulostaa tyhmältä "hei muija...". Mies21
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:59"] Muijamuijamuijamuijamuijamuijamuijamuijamuija ämmäämmäämmäämmäämmäämmäämmäämmä Tiesitkö, että eteläpohjanmaalla akka on neutraali naisen nimitys? Hyvää loppuelämää... [/quote] Miksi minun pitäisi tietää, miten asia on Etelä-Pohjanmaalla, kun en siellä asu? Minulle nuo nimitykset eivät kyllä olisi missään neutraaleja. Alentava sävy. Sano kerrankin joku noista niin mahkusi minuun on menetetty. :) ap [/quote] Se voi olla että tuollaisia käyttävät eivät edes halua sua... Sä varmaan asut jossain kehä kolmosen sisäpuolella? Meille nuo nimitykset on kaikkialla neutraaleja ;)
[/quote]
No sehän on sitten hyvä juttu jos kumpikaan ei halua kumpaakaan! Omalle kohdalle on tosin näitä sattunut... ap
Naiset on muijia miesten kesken ja miehet on äijiä naisten kesken. Mutta päin naamaan sanottuna kuulostaa tyhmältä "hei muija...". Mies21
[/quote]
Ei tuollainen selän takana alentavasti puhuminenkaan ole hyväksyttävää. ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:59"] Muijamuijamuijamuijamuijamuijamuijamuijamuija ämmäämmäämmäämmäämmäämmäämmäämmä Tiesitkö, että eteläpohjanmaalla akka on neutraali naisen nimitys? Hyvää loppuelämää... [/quote] Miksi minun pitäisi tietää, miten asia on Etelä-Pohjanmaalla, kun en siellä asu? Minulle nuo nimitykset eivät kyllä olisi missään neutraaleja. Alentava sävy. Sano kerrankin joku noista niin mahkusi minuun on menetetty. :) ap [/quote] Se voi olla että tuollaisia käyttävät eivät edes halua sua... Sä varmaan asut jossain kehä kolmosen sisäpuolella? Meille nuo nimitykset on kaikkialla neutraaleja ;)
[/quote]
No sehän on sitten hyvä juttu jos kumpikaan ei halua kumpaakaan! Omalle kohdalle on tosin näitä sattunut... ap
[/quote]
Sä pidät heitä alempiarvoisina sovinisteina ja he ovat katsoneet että olet samaa tasoa. Hehheh.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:54"]
Minä ansaitsen kunnioittavaa kohtelua. :)
[/quote]
Ansaitset juuri sellaista kohtelua kuin itse osoitat muille. Tämän viestisi perusteella et ansaitse paljoakaan...
[/quote]
Se on sinun mielipiteesi, mielestäni kyllä ansaitsen. En itsekään sano miehiä äijiksi, ukoiksi tms. :) ap
Taidat asua "naisystävän" ja 7 kissan kanssa?