Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän mielestä merkki huonosta mausta?

Vierailija
27.12.2021 |

Paitsi tällaisen aloituksen tekeminen :)
Kertokaa mitä vaan asioita, materiaa tai tekoja, mistä hiljaa mielessänne ajattelette, että onpa mautonta.

Kommentit (1126)

Vierailija
561/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV logokassit on klassikkoja! Omani ovat äidin vanhoja 90-luvulta. Olen myös ostanut yhden uuden vuosi sitten. Olkoonkin jonkun mielestä mauton, minusta klassinen.

Vierailija
562/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstahan se onkin varsinainen huonon maun asiantuntija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka totuushan on se,että nykyisellään,minulla ei   ole varaa ostaa minkäänlaisia vaatteita.Olen pysyvästi työkyvyttömyyseläkkeellä,koska minut on kiusattu sairaaksi.Joudun myös syömään psyykelääkkeitä,jotka ovat hiljalleen lihottanet minua 30 kiloa.Ja teidän mielestä tällainen on vähintäänkin mautonta.Joudun myös ravaamaan terapiassa koko loppuelämäni.

mikää ei maailmassa ole sivistymättömämpä ja osoita huonoa makua kuin empatikyvyn puute.Nyt 50-vuotiaan minulla ei ole enää minkäänlasita tarvetta miellyttää ketään,varsinkaan eliittiä.eliitti inhottaa jakuvottaa minua,voin siitäpahoin ja oksennan.Suhtaudun vähintäänkin varauksella ventovieraisiin,enkä päästä ketään lähelleni.Minulle rittää lähimmäsenrakkau deksi,että siedän ventovieraita "vittunaamoja"helvetistä.Lähipiiri on toki sitäkin rakkaampaa.

Sulkeudun nyt omaan kuplaani,josta minua ette tavoita,minulla ei ole edes omaa sähköpstia.Ette tule löytämään minua ikinä yhtään mistäänMinäja mieheni emme jaa minkäänlaista interssiä sosiaaliseta mediasta kanssanne.Ei kiinnosta1Keskityn elämässäni nyt kaikkeen hyvään,kuten kulttuuriin..En välitä nykysisellään tun taivaallista,mitä olette minusta mieltä.Ei kiinosta.En ole vastuussa juoruista joita minusta levitetään,kun en ole sosiaaalisessamediassa,enkä tule!Jos joku päin naamaa tulle solvauksia esittämään,hälytän välittömästi virka-vallan paikalle ja nostan kunniasloukkaussyytteen

Täällä jokaisella on oikeus olla olemassa,kun tänne sattunut syntymään,ja varsinkaan kun ei itseään uskalla tappaakaan.Olkaa minusta vastaisuudessa mitä mieltä lystäätte,ei kiinnosta.

ja kyllä;suomi onyhteiskunta luokka.Täälläpuhuu vain raha.Ainoa mitä rahalla ei saa ostettua on sivistys ja myötä-elämisen taito eli empatia,se erottaa meidät peto-eläimistä.En tule vastaisuudessa kommentoimaan sanomasianne.Olkaa mitä mieltä lystäätte.Jätän tämän satansitisen palstan ja olen ihanan vapaa,vapaa,vapaa1

Vierailija
564/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä olessani välttelen katsekontaktia ,sillä pelkäänja inhoan ihnsiiä!Älkääkä tulko näkökenttääni,en halua nähdä enkä huomata teitä!Te kaikki inhotatte ja kuvoatte minua!

Vierailija
565/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus tekstiini suomi on luokkayhteiskunta!

Vierailija
566/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leggarit lihavalla. Apua!! Silmät särkyy. Siinä on muhkuraa ja löllyä joka ilmansuuntaan. Ihan liikaa infoa kanssaeläjille.

Tuanoin, minkälaisissa vaatteissa sitte pitäisi urheilla?

Vierailija
567/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule ikinä mukaan,tähän vastenmieliseen paskaan,maksan vaan veroni ja joskus kuolen pois.Keskitän voimavarani kulttuuriin,joka tuo henksistä hyvän olon tunnetta kumaallekkin minulle ja miehelleni,ette tule löytämään meitä iikinä yhtäänmistään;meilläon oma maailamame omassa kuplassamme,missä meidän on hyvä olla ja jonne vihapuheet eivät kantaudu.Nyt kannattaa sitten olla varovainen sen sanansäilänsäkanssa tai teen ilmoituksen asiattoamsat viestistä ja kantelen viranomaisille ja ryhdyn oikeus toimiin,kuten nostan kunnainloukkaus-syytteen ja joudutte maksajiksi! Tulen tarkkailemaan palstaa,vaikken enää tule kommetoimaan enkä selittelemään!

568/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤡

Vierailija
569/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännäysreissuilla rehentely, oli niin khuulia kun käyttäytyi tökerösti, meni muisti, sammui jonnekin, ja seuraavana päivänä hirveä krapula ja oksentelu. Kahdeksantoistavuotiaana menee vielä uutuudenviehätyksen piikkiin, mutta kolmi-, nelikymppisenä? Mautonta.

Vierailija
570/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siläl en oikeastaan muusta välitä kuni että. saisin olla rauhassa ja ihmiset eivät kiinnitäisi minuun mtään huomiota,olisivat, hyvällä tavlla vlinpitämättömiä.se on minun taivas:D

Vierailija
571/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännäysreissuilla rehentely, oli niin khuulia kun käyttäytyi tökerösti, meni muisti, sammui jonnekin, ja seuraavana päivänä hirveä krapula ja oksentelu. Kahdeksantoistavuotiaana menee vielä uutuudenviehätyksen piikkiin, mutta kolmi-, nelikymppisenä? Mautonta.

Mauton ei kuitenkaan varmaan koske sitä oksentamista?

Vierailija
572/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lyöntivirheitä sattuu,kun en kunnolla osaa kirjoitta koneella,enkä kohta käsinkään.Olen 80-luvun teini,koulutöitä ei kirjoitettu koneella,vaan käsin ja yliopstolla   silloin kun tentin koko kirajllisuustieteen sain tentissä vastata kynällä paperille mentaliteetilla!Jättäkää minut tuudittautumaan välinpitämättömyyteenne ja olemaan rauhassa en muuta pyydä,kiitos!

573/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoiluvaatteet ja merkkilaukku.

Siis tarkoitan käsilaukkua esim. joku korsin tai lv laukku ja sitten päällä on muuten joku Haltin toppapuku.

Mikä vika Haltin toppapuvussa on ? Lämmön takia sitä talvella pukeudutaan 

Vierailija
574/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka aikuinen nainen joka tykkää niin paljon vaaleanpunaisesta että tunkee sitä ihan kunnolla kaikkialle, vaatteisiin ja sisustukseen esim.

Ihminen joka pukeutuu liiallisesti logovaatteisiin ja asusteisiin, Vuittonia ja Guccia esim kaikkialla.

Miksi juuri vaaleanpunainen saa ihmiset ärsyyntymään? Kukaan ei ole tainnut mainita pitävänsä mauttomana aikuista naista joka pukeutuu kokomustaan ja tunkee sitä sisustukseenkin. Tai jos joku aikuinen nainen tykkää niin paljon liilasta että tunkee sitä ihan kunnolla kaikkialle, vaatteisiin ja sisustukseen esim., niin eikö sitä kukaan pidä mauttomana?

Terveisin aikuinen nainen joka pitää vaaleanpunaisesta ja monista muista väreistä

Ihmettelin samaa. Kirkas pinkki on haastava väri käyttää tyylikkäästi, mutta esim haalea roosa voi olla kaunis ja tyylikäs niin pukeutumisessa kuin sisustuksessa.

Vierailija
575/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauton ei kuitenkaan varmaan koske sitä oksentamista?

Ollessani teekkari vanhempi tieteenharjoittaja antoi neuvon, että krapulassa pitää ensin syödä jotain hyvää, koska se tulee viimeisenä ulos, niin jää hyvä maku suuhun.

Vierailija
576/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sliipatut snobit eli muita paremmat ihmiset jotka käyttävät vain slangisanoja ja puhuvat päälle.

Ylipäätään ne jotka eivät arvosta ketään tai kunnioita mitään.

Mautonta on myös ankka-huulet ja purkista/solariumista saatu oranssinruskea tekorusketus.

Vierailija
577/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta on, kun maamme johtavassa asemassa oleva naishenkilö kulkee legginseissä ja ribbineuleessa EU-tason neuvotteluissa muiden pukeutuessa tyylikkäisiin jakku-/ housupukuihin.

Vierailija
578/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tatuoinnit

Minkä tahansa realityn seuraaminen

Lesbous

Se että jälkikasvun joka toinen sana in vi@@u vaikkei itsellä olisikaan

Tupakointi, myös ns biletupakointi

Lonkeron juominen

Limonadien juominen

Leggingsien ja trikoiden käyttäminen

Se, ettei tunnisteta, mikä on makuasia, johon voi vaikuttaa - ja mikä ei.

Vierailija
579/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoiluvaatteet ja merkkilaukku.

Siis tarkoitan käsilaukkua esim. joku korsin tai lv laukku ja sitten päällä on muuten joku Haltin toppapuku.

Tää, oon joskus nähnyt tälläiset henkilön. Luksuskassialma! 

Vierailija
580/1126 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen: sekä käsivarret että jalat reisiä myöten paljaina. Jos raajoja haluaa paljastella, jompi kumpi.

Epäsuhtaisen paksut reidet joko paljaina tai legginsseissä.

Ikäihminen turhan nuorekkaissa vaatteissa ja meikeissä.

Käyttäytyminen: poikkeavan/kuuluisan ihmisen tuijottaminen. Ulkonäön (erityisesti yli- /alipainon) kommentointi. Vieraan etnisen ryhmän edustajan tenttaaminen: "Mistä olet tullut?", "Kauanko olet asunut Suomessa?" Omaisuudella, oppiarvoilla, urheilusuorituksilla rehvastelu. Itsensä tekeminen keskipisteeksi seurassa kuin seurassa. Muistotilaisuuden käyttäminen omiin lapsuusmuistoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän