Mikä on teidän mielestä merkki huonosta mausta?
Paitsi tällaisen aloituksen tekeminen :)
Kertokaa mitä vaan asioita, materiaa tai tekoja, mistä hiljaa mielessänne ajattelette, että onpa mautonta.
Kommentit (1126)
Vierailija kirjoitti:
Louis Vuittonin ruskeat logokassit. Ne ovat yksinkertaisesti rumia. Lisäksi ne ovat helposti tunnistettavia, joten niillä voi heikkoitsetuntoiset yrittää hankkia itselleen hyväksyntää. Turhaan.
Ihan sama mitä muut niistä ajattelee. On yksi iso ja hyvä logokassi, enkä ajattele nostavani sillä statusta. Kaikkea sitä lukeekin. Itsetuntokaan ei voisi enää tän paremmaksi tulla.
lävistykset paitsi normaalit korvikset
Liian paljastavat vaatteet joita joutuu koko ajan nykimään paremmin. Liian avoin kaula-aukko paidassa. Halvat bubbleroom yms vaatteet.
Liian lyhyt hame jos ikää yli 25 v.
Jumppatrikoot ja lyhyt navan paljastava jumppatoppi normaaleina arkivaatteina käytettyinä.
Käärityt hihat, että tatuoinnit näkyy, sama myös kaulalla kun paita on auki ja lakki päässä sisätiloissa, kun on kaljusta huono itsetunto.
Shortsit kesällä ja siihen polvisukat froteesta sandaaleille. Veljeni harrastaa sitä.Karmeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Louis Vuittonin ruskeat logokassit. Ne ovat yksinkertaisesti rumia. Lisäksi ne ovat helposti tunnistettavia, joten niillä voi heikkoitsetuntoiset yrittää hankkia itselleen hyväksyntää. Turhaan.
Ihan sama mitä muut niistä ajattelee. On yksi iso ja hyvä logokassi, enkä ajattele nostavani sillä statusta. Kaikkea sitä lukeekin. Itsetuntokaan ei voisi enää tän paremmaksi tulla.
Rumia on ja ruman värisiä.
Risuparta nuorehkolla jätkällä joka ajaa yli 10 vuotta vanhalla mustalla bmw:llä. Kumppaninaan meikkejä överisti käyttävä giinatrikoo-fittness-felicia. Kumihuulet ja muoviripset ovat tärkeä osa gymisettiä, ainakin instan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripsienpidennykset ja rakennekynnet.
Useimmiten. Mutta jos ne on huomaamattomiksi tehty, ne on tyylikkäät. Mutta silloin ihmiset eivät edes tajua, että toisella on tekoripset tai - kynnet.
Ihan hirveitä on kirkkaaat esim. Vihreät rakennekynnet, joita yritetään pitää viimeiseen asti vaikka ovat jo ylikasvaneet ja kuin petolinnun kynnet. Päällä hilettä. Mietin kuinka paljon likaa mahtaa olla kynsien alla. Liian raskaat tekoripset, otettu kaikki mitä samalla rahalla saa. Eläinkuoseja en ikinä päälleni pistäisi. Ne on halpahintaisen näköisiä.
Ripsienpidennykset, hiuslisäkkeet ja -jatkeet.
Liian pienet ja tiukat vaatteet.
Kun lapselle puetaan hieno röyhelömekko ja, laitetaan samalla paksut kuviolliset, nyppyyntyneet sukkahousut ja parhaassa tapauksessa vielä lyhyt toppatakki ja kumisaappaat jalkaan. Suomessa vaatteiden värien ja materiaalien yhdistely on usein ihan lapsenkengissä.
Kun kaikissa vaatteissa ja asusteissa on tärkeintä vain isot logot ja päällä on useamman eri merkin logokamaa.
Ylitäytetyt huulet ja kasvot, isot silikonirinnat ja vielä halvalla teetetyt mikä näkyy.
Värjätyissä hiuksissa liian pitkä juurikasvu, etenkin räikeän värisissä hiuksissa ja superblondeilla.
rankemman elämän koulun käynyt kirjoitti:
Raaka totuushan on se,että nykyisellään,minulla ei ole varaa ostaa minkäänlaisia vaatteita.Olen pysyvästi työkyvyttömyyseläkkeellä,koska minut on kiusattu sairaaksi.Joudun myös syömään psyykelääkkeitä,jotka ovat hiljalleen lihottanet minua 30 kiloa.Ja teidän mielestä tällainen on vähintäänkin mautonta.Joudun myös ravaamaan terapiassa koko loppuelämäni.
mikää ei maailmassa ole sivistymättömämpä ja osoita huonoa makua kuin empatikyvyn puute.Nyt 50-vuotiaan minulla ei ole enää minkäänlasita tarvetta miellyttää ketään,varsinkaan eliittiä.eliitti inhottaa jakuvottaa minua,voin siitäpahoin ja oksennan.Suhtaudun vähintäänkin varauksella ventovieraisiin,enkä päästä ketään lähelleni.Minulle rittää lähimmäsenrakkau deksi,että siedän ventovieraita "vittunaamoja"helvetistä.Lähipiiri on toki sitäkin rakkaampaa.
Sulkeudun nyt omaan kuplaani,josta minua ette tavoita,minulla ei ole edes omaa sähköpstia.Ette tule löytämään minua ikinä yhtään mistäänMinäja mieheni emme jaa minkäänlaista interssiä sosiaaliseta mediasta kanssanne.Ei kiinnosta1Keskityn elämässäni nyt kaikkeen hyvään,kuten kulttuuriin..En välitä nykysisellään tun taivaallista,mitä olette minusta mieltä.Ei kiinosta.En ole vastuussa juoruista joita minusta levitetään,kun en ole sosiaaalisessamediassa,enkä tule!Jos joku päin naamaa tulle solvauksia esittämään,hälytän välittömästi virka-vallan paikalle ja nostan kunniasloukkaussyytteen
Täällä jokaisella on oikeus olla olemassa,kun tänne sattunut syntymään,ja varsinkaan kun ei itseään uskalla tappaakaan.Olkaa minusta vastaisuudessa mitä mieltä lystäätte,ei kiinnosta.
ja kyllä;suomi onyhteiskunta luokka.Täälläpuhuu vain raha.Ainoa mitä rahalla ei saa ostettua on sivistys ja myötä-elämisen taito eli empatia,se erottaa meidät peto-eläimistä.En tule vastaisuudessa kommentoimaan sanomasianne.Olkaa mitä mieltä lystäätte.Jätän tämän satansitisen palstan ja olen ihanan vapaa,vapaa,vapaa1
Et sinä itsekään mielestäni kovin hyväntahtoiselta ja empatiakykyiseltä vaikuta kirjoituksesi mukaan kun ”vittunaamoiksi” muita nimeät. Kamala sana kertakaikkiaan, eipä itse ole ikinä tarvinnut kenestäkään käyttää noin rumaa sanaa.
Puhut nyt lonkeron juomisesta, eikös vain?