Mikä on teidän mielestä merkki huonosta mausta?
Paitsi tällaisen aloituksen tekeminen :)
Kertokaa mitä vaan asioita, materiaa tai tekoja, mistä hiljaa mielessänne ajattelette, että onpa mautonta.
Kommentit (1126)
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva viinan juomisesta puhuminen.
Omassa kaveriporukassa on muutama joilla on aina jano, suu napsaa, tekis mieli viiniä. Jokainen suunnitelma johonkin menosta kääntyy siihen paljonko siellä saa kuppia. Ollaan kaikki +-40. Juokaa jos juotte mutta ei se mikään elämän ja keskustelun sisältö ole. Sitten seuraavana aamuna lasketaan annoksia ja vertaillaan krapulan astetta.
Juominen ja jurrissa oleminen on kivaa.
Nusauttelu yleisissä vessoissa.
Mautonta on jättää kertomatta puolison syrjähypystä kun ystävä on sen omin silmin havainnut.
Eikä pelkästään mautonta. Törkeän mautonta.
Huhupuheet on huhuja vaan silloin kun oikeasti näkee esim käsi kädessä kaupungilla tms niin on mautonta olla kertomatta petetylle.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva viinasta, känneistä ja juomisesta ja näihin liittyvistä puhuminen ja nauraminen töppöilyilleen ja muistelu, että mitä tuli tehtyä jne. Eli alkkisongelma on mauttomuuden huippu leventelyineen.
Tämä.
Jos haisee paskalle on merkki huonosta mausta.
Marimekon vaatteet ja kaikki sisustuksessa, kukkamekot, armeijan vihreät vaatteet, erilaisin graafisin kuvioin olevat legginssit, beigeä sisustuksessa, valkoiset karvamatot salmiakkikuvioilla, live laugh love-sisustustekstit, vaatteet, joissa on tekstiprinttejä, kuten love. Naimisiin menemisellä mainostaminen, kihlasormus ja ultraäänikuvien jakaminen someen.
Huono maku?
Kas tässä:
Instakuvissa tissit tiskissä, huulet törröllä ja tekoripset silmissä. Peppu esillä ja pystyssä tietty.
Logot esillä kaikissa kamoissa, jos niitä merkkejä vaan jossain vain on.
Kaikista oksettavinta pyrkyryyttä : Mikäli tyyppi omistaa Christian Loboutinit suunnittelemat kengät, niin ko kengät tietty aseteltu niin että punainen pohja VARMASTI näkyy. Mieluiten profiilikuvaan jo pelkät kengät oih katsokaa mulla on tämmöset kengät.
Poseilu siinä mukaedullisessa asennossa "seksikkäänä" keinotekoisesti tehdyn ja etukäteen suunnitellun ympäristön keskellä.
Imelät JULKISET eroluritukset tyyliin "yhteinen ihana matkamme tuli päätökseen ja kasvoimme ystävinä erillemme tosiamme ikuisesti ylistäen"
Hah hah. Kun ei pokkaa sanoa suoraan että liitto karahti reisille ja ero on suuri helpotus ko puupäästä.
Kaulatatuoinnit, sivukaljut, hihatatuoinnit pääkalloin, pikku perhonen tississä ihkuu, mälli eli nuuska huulessa, kaljalogo t-paidassa, huutokauppakeisari-huppari, marimekon takki, kankenreppu, hellyhansentakki, jne,jne,,,
Vierailija kirjoitti:
Itse kulkee tyylikkäissä merkkivaatteissa ja omalle lapsenlapselle ostaa tokmannista halpavaatteita sateenkaarenvärisillä kuoseilla.
Ihan viisasta ostaa vielä kasvavalle lapselle käytännöllisiä ja edullisia vaatteita. Aikuisen on ekologista investoida enemmän laadukkaisiin vaatteisiin ja sitten pitää niitä vuosikymmeniä. Sinun mielestäsi lapsetkin pitäisi pukea kalliisiin design-kuteisiin, mutta sehän vasta typerää olisi. Aina te miniät valitatte, olisitte kiitollisia, että anoppi auttaa,
vaikka ei vuittoneita skidille ostakaan. Katsotaanpa sitten millainen anoppi sinusta aikanaan tulee....
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan voi päättää kenellä on huono maku. Se on jokaisen oma asia. Makuasioista ei voi kiistellä. Jokaisella on oma makunsa.
Sivistymätöntä arvostella toisten vaatteita tai ruokia edes omassa mielessään. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Onneksi Suomessa sentään on vapaus valita ihan itse makunsa.
Ikävä kyllä, olet todennäköisesti ihminen, jolla on todella huono maku ja olet huonosti puettu ja kammattu. Ne ovat aina toitottamassa tuota kuollutta fraasia kaikista kukista. Totuus on, että hyvä maku on hyvää makua ja huono maku sitä huonoa, turha selitellä. Totuus on myös, että Suomessa on yhä vain maailman huonoiten pukeutuva kansa. Pukeutumisneuvojat,joilla on huono maku ja kampaajat, jotka eivät osaa leikata hiuksia eivät juurikaan auta asiaa.
En mene takuuseen omastakaan maustani, mutta yleensä taska-läväri-silari-botox-ripset - sekä merkkirätit ja tupakointi, junk food ja alkoholin käyttö tai siitä keskustelu antaa omanlaisensa fiiliksen. Tähän kuuluu myös jatkuva ihmissuhdedraama ja lipsuvat seksisuhteet ja pettämisskandaalit.
Kuulas iho, puhtaus ja hillitty vaatemuoti sekä järkevät ruoka- ja juomistottumukset kertoo eheästä elämänahallinnasta. Seksiä ja ihmissuhteita voi olla ihan yhtä paljon, mutta känniset avautumiset näistä puuttuvat.
Perussuomalaisuus on mautonta.
Näkyvät tatuoinnit, oudot lävistykset ja muut kehon ulkonäölliset silpomiset.
Televisio olohuoneessa. En mahda sille mitään, mutta mun mielestä se vaan on sivistymättömyyden ja moukkamaisuuden multihuipentuma. Katselen aika paljon asuntojen myynti-ilmoituksia ja menee heti maku, jos näkee että olohuoneessa on televisio. Tulee heti mielikuva ihmisistä, jotka istuu siellä sohvalla ja tuijottaa televisiota. Asuntojahan myydään mielikuvilla ja kun siitä asunnosta tulee sellainen olo, että täällä asuu fiksuja ihmisiä, niin heti se asunto on haluttavampi. Kun tietenkin ajattelen, että minäkin olen fiksu, minäkin voisin asua tässä kodissa. Mutta jos siellä olohuoneessa on televisio = täällä asuu juntteja = en halua olla juntti, en voisi asua täällä.
Ja mitä isompi televisio, sen pahempi! Kyllä siellä kodissa jossain saa televisio olla. Mutta ei olohuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Kiroileminen normaalin puheen seassa on mautonta.
Aikuinen, joka käyttäytyy kuin pikkulapsi, siis röyhtäilee, kaivaa nenää, raapii itseään ja päästelee ilmaa muiden läsnäollessa, on luotaantyöntävän junttimainen.
Puolisoni sisaruksen puoliso on tohtoriksi väitellyt mies ja työskentelee tutkijana ja on kirjoissani muutenkin fiksu ja myös sivistynyt ihminen. Ja mukava tyyppi muutenkin. Olimme joskus samaan aikaan kyläilemässä appivanhempien luona ja siellä oltiin pari päivää ainakin, sellaista mukavaa ja rentoa yhdessäoloa. Olohuoneessa istuksittiin ja sitten tämä mies kaivoi nenäänsä. Olin aivan ihmeissäni ja se saattoi näkyä kasvoiltanikin.
Minä siis ihmettelin lähinnä sitä, että hän kokee minutkin jo niin läheiseksi, että minun seurassa voi kaivaa nenää :-) Olin melkeinpä järkyttynyt, että miten hän nyt noin kaivaa tuossa nenää. Olimme jo kyllä vuosikausia tunteneet, ehkä kymmenen vuotta? Mutta silti koin itse, että ei tässä nyt ihan perheenveroisesti olla läheisiä, en voisi itse mitenkään piereskellä rennosti hänen läsnäollessaan, saati kaivaa nenää. Eikä hän tuon kerran jälkeen ole minun seurassani nenäänsä kaivanut.
En todellakaan tulkinnut tuota mitenkään junttimaiseksi. Tuo on asia, mitä kotioloissa tehdään. Ajattelen sen niin, että hän koki olevansa kuin kotonaan, vaikka minä olin samassa huoneessa. Rento tilanne, eikä ehkä tullut ajatelleeksi että minä en kuitenkaan koe, että ollaan niiiiiin tuttavallisissa väleissä, että voi rauhassa kaivaa nenää.
Kovas pöhönäs häjyyly ja räkkyäminen.
Vierailija kirjoitti:
No tästä ketjusta tuli mieleen juuri lukemani uutinen siitä miten Tiffany Trump juhli joulua sukulaistensa kanssa oikein isosilmäisissä verkkosukissa ja lyhyessä hameessa ja biker-takissa. Rahalla ei voi ostaa makua ja Trumpin kaikki lapset on sellaisia ettei kiinnostais tuntea vaikka pääsisin seurapiireihin.
Huonoa makua edustavat poliitikkojen tai julkkisten perheenjäsenten pilkkaaminen ja omien, suvaitsemattomien poliittisten mielipiteiden verhoaminen joksikin muuksi muuksi kuin omaksi rajoittuneisuudeksi.
Keskiluokan elvistely. Eli ostetaan omiin tuloihin nähden liian kalliita tavaroita ja yritetään esittää parempaa kuin on. Hyviä esimerkkejä on Rolex, Porsche ja LV.
No tästä ketjusta tuli mieleen juuri lukemani uutinen siitä miten Tiffany Trump juhli joulua sukulaistensa kanssa oikein isosilmäisissä verkkosukissa ja lyhyessä hameessa ja biker-takissa. Rahalla ei voi ostaa makua ja Trumpin kaikki lapset on sellaisia ettei kiinnostais tuntea vaikka pääsisin seurapiireihin.