Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattuihin miehiin rakastuvat naiset... (ov)

Vierailija
17.09.2006 |

Mitä teidän päässä on liikkunut silloin kuin varatun miehen kanssa olette alkaneet pelleilemään? Mikä saa neisen ryhtymään toiseksi naiseksi?

Ihan siis mielenkiinnosta kyselen...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että aihe tuotti pientä keskustelua. On mukava kuulla eri näkökantoja asiaan.

Toki mietin myös sitä, mitä niiden varattujen miesten päässä liikkuu, mutta sitä pitäisi lähinnä kysyä niiltä miehiltä, eikä teiltä naisilta.

Lisääkin saa toki kertoa omia kokemuksiaan :)

Ap

Vierailija
2/28 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehteli minulle tai paremminkin jätti kertomatta, että hänellä on vaimo! Selvisi ehkä parin kuukauden kuluttua, että vaimo oli kuvioissa. Mies yöpyi luonani ja asunto missä minäkin kävin oli hänen kaverinsa.

Mies taitavasti vakuutti minulle koko ajan, että rakastaa minua ja oli minusta kovin mustasukkainen. Puhelimen käyttö kotonani oli yksi asia mistä aloin epäillä pahinta (jätti vastaamatta tiettyihin puheluihin tai sanoi vain, että soittaa pian takaisin). jälkikäteen selvisi, että oli hokenut niitä " rakastan sinua" juttuja vaimolleenkin samaan aikaan. en tiedä mitä miehelle kuuluu nyt. todennäköiseti useampi nainen on nytkin yhtäaikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon pitkän kuvauksen toisen naisen ajatuksista kirjoittaneen henkilön kirjoitus on erittäin mielenkiintoinen ja herättää ainakin minussa paljon ajatuksia. Mielestäni on naurettavaa, kun jotkut jaksavat jeesustella, etteivät ikinä voisi ketään pettää saati sitten "alentua" kenenkään toiseksi naiseksi. Maailma ei ole mustavalkoinen. Joskus tunteet voittavat järjen. Tunteiden kuunteleminen ei tee kenestäkään tyhmempää kuin niistä, jotka eivät koskaan uskalla heittäytyä vaan kahlitsevat itsensä aina järjen ääneen kiinni.

Itse en ole koskaan pettänyt tai ollut kenenkään toinen nainen. En hyväksy pettämistä missään muodossa. Silti en voi mitenkään vannoa, ettenkö minäkin voisi joskus mennä tarpeeksi sekaisin ja antaa periksi periaatteistani. Toisten tuomitseminen ilman tarkempaa tietoa taustaolosuhteista osoittaa tyhmyyttä ja kyvyttömyyttä nähdä kokonaisuuksia suuremmassa mittakaavassa.

Tuon pitkän kirjoituksen kirjoittajan elämä kuulostaa kuitenkin olevan tällä hetkellä ahdistavassa umpikujassa. Tsemppiä siis hänelle! Ole onnellinen, että olet saanut kokea tuon miehen kanssa ihania hetkiä. Toivottavasti saat vielä haluamasi.

Vierailija
4/28 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2006 klo 00:21"]

Mitä teidän päässä on liikkunut silloin kuin varatun miehen kanssa olette alkaneet pelleilemään? Mikä saa neisen ryhtymään toiseksi naiseksi?

Ihan siis mielenkiinnosta kyselen...

[/quote]

Halusin seksiä, varatut miehet ei jää roikkumaan, ne saa potkittua hetkessä pois. Mutta tunteet veivät mukanaan, yks kaks molemmat halusi roikkua.

Vierailija
5/28 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 14:57"]

Varattuihin miehiin lankeavat naiset taitavat olla ÄO;ään apinan tasoa. Ja varatut miehet, jotka noissa suhteissa ovat ovat ÄO;ltaan kastemadon tasoa! Hyh,hyh!

[/quote]

Ikää oli? 

Vierailija
6/28 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää keskustelu AnnikaO:lta Chicago-Iidalle? :D

Vierailija
7/28 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. täällä lähes identtinen tarina joka on jatkunut 5v ja olen todella riekaleina tästä vuoristoradasta :(

Vierailija
8/28 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 17:57"]

6. täällä lähes identtinen tarina joka on jatkunut 5v ja olen todella riekaleina tästä vuoristoradasta :(

[/quote]

onkohan sama mies?

Vierailija
9/28 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näkemykseni mukaan naisia ajaa toiseksi naiseksi nimenomaan kilpailuhalukkuus, halu päihittää joku toinen nainen. Useissa tapauksissa ei ole kyse edes suurista tunteista sitä miestä kohtaan, vaan nimenomaan halu olla parempi kuin vaimo. Naisistahan paras on aina se, joka saa eniten ehdotuksia miehiltä.

Sitten ovat tietysti omana ryhmänään ne naiset, jotka kipeästi kaipaavat romantiikkaa elämäänsä ja tahtovat uskoa kaiken mitä se kaltoin kohdeltu miesparka kertoo. Nainen näkee ja kuulee vain sen mitä tahtoo. Hänen silmissään kaksi yksinäistä kohtaa toisensa ja yhdessä he selviävät kaikista ongelmista. Toinen nainen saattaa odottaa vuosia, että miehelle tulisi sopiva tilaisuus jättää vaimonsa. Hän kieltäytyy täysin näkemästä sitä, että mies on vapaaehtoisesti nainut sen hirveän akan (vaimon), tehnyt liudan lapsia, perustanut kodin ja jatkaa edelleen sitä samaa elämäänsä ja toinen nainen on edelleen se kakkonen.

Usein tällaisissa tapauksissa toinen nainen selittää kaiken itselleen parhain päin; miehellä ei ole lasten/taloudellisen tilanteen takia mahdollisuutta erota vaimostaan tai että toinen nainen ei edes oikeasti tahdo suhdetta vaan pitää hauskaa miehen kanssa.

Surullista miten paljon tällaista tapahtuu, miehet rellestävät ja naiset maksavat siitä sydänverellään. (Toki tilanne voi olla myös toisinpäin) Oli tilanne mikä tahansa, syyllisiä on tasan yksi: se joka on parisuhteessa ja menee siitä huolimatta vieraisiin.

Vierailija
10/28 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ukko.

Se toinen. Kyllä kuka tahansa normaaliälyinen ymmärtää, että varatun ukon viettely tai sellaiseen positiivisesti vastaaminen ei ole aivan fiksuinta hommaa.

Se eka. Ukosta kannattaa pitää hyvää huolta. Hyvästä parisuhteesta (tähän tarvitaan molemmat) ei kukaan pyri karkuun. Pitää siis pitää huoli omasta panoksestaan.

Vierailija
11/28 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästäkin suhteesta lähdetään pettämään, vaikka toinen tekisi kaikkensa suhteen eteen. Joillekin ei vaan mikään riitä. Jos on huonossa suhteessa, pitää erota. Miten kukaan voi kuvitella, että panemalla vieraita oma suhde muuttuu hyväksi?

Sinkkuna oleva ei voi pettää ketään. On toisaalta moraalisesti epäilyttävää lähteä sellaisen henkilön matkaan, jonka tietää pettäjäksi. Mutta minusta ainakin uskollinen ihminen on sellainen, joka ei petä vaikka tilaisuuksia tulisikin, ei sellainen joka ei petä koska ei saanut ketään iskettyä.

Pettäjä tekee aina tietoisen valinnan pettää puolisoaan, oli syy sitten mikä tahansa. Muussa tapauksessahan sitä kutsuttaisiin raiskaukseksi. Totuus on, että pettäjä ajattelee sillä hetkellä itsekkäästi ja tekee tietoisen valinnan loukata puolisoaan. Selityksiä toki löytyy kymmenittäin, eri asia sitten kuka niitä uskoo...

Vierailija
12/28 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyvästäkin suhteesta lähdetään pettämään, vaikka toinen tekisi kaikkensa suhteen eteen. Joillekin ei vaan mikään riitä. Jos on huonossa suhteessa, pitää erota. Miten kukaan voi kuvitella, että panemalla vieraita oma suhde muuttuu hyväksi?

Sinkkuna oleva ei voi pettää ketään. On toisaalta moraalisesti epäilyttävää lähteä sellaisen henkilön matkaan, jonka tietää pettäjäksi. Mutta minusta ainakin uskollinen ihminen on sellainen, joka ei petä vaikka tilaisuuksia tulisikin, ei sellainen joka ei petä koska ei saanut ketään iskettyä.

Pettäjä tekee aina tietoisen valinnan pettää puolisoaan, oli syy sitten mikä tahansa. Muussa tapauksessahan sitä kutsuttaisiin raiskaukseksi. Totuus on, että pettäjä ajattelee sillä hetkellä itsekkäästi ja tekee tietoisen valinnan loukata puolisoaan. Selityksiä toki löytyy kymmenittäin, eri asia sitten kuka niitä uskoo...

A. Hyvästä suhteesta ei lähdetä pettämään.

B. Kuka on kuvitellut, että muita panemalla suhde muuttuisi hyväksi? Mistä tuo väläytys kehkeytyi?

C. Sinkunkin arvomaailmaan pitäisi mahtua ajatus siitä, että parisuhteessa olevan kanssa rietastelu ei ole yleisesti kovin ihannoitua.

A+B+C = 3

Vierailija
13/28 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en mä ainakaan oo vähääkään siitä välittänyt, en oo jaksanut pahemmin muita ja tuntemattomia ajatella tai niiden tunteita. Ja miksi edes pitäisi? Ollaan miesten kanssa pidetty hauskaa niin kauan kun sitä on kestänyt, ja sitten oon tehnyt stopin. Mä oon yleensä kyllästynyt aika pian.

Nyt oon elänyt jo monta vuotta aviossa, joten no hätä!

Vierailija
14/28 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

A. Hyvästä suhteesta ei lähdetä pettämään.

B. Kuka on kuvitellut, että muita panemalla suhde muuttuisi hyväksi? Mistä tuo väläytys kehkeytyi?

C. Sinkunkin arvomaailmaan pitäisi mahtua ajatus siitä, että parisuhteessa olevan kanssa rietastelu ei ole yleisesti kovin ihannoitua.

A+B+C = 3

Selittäisitkö hieman tuota laskukaavaasi A+B+C=3

Hyvästä suhteesta voi lähteä pettämään. Jos suhde ei ole pettäjästä hyvä, hän voisi yrittää parantaa sitä pettämisen sijaan. Sinkkuna varattujen kanssa sekstailu ei ole ihannoitua mutta ei myöskään pettämistä.

Eli A+B+C= 1 eli se pettäjä

Vierailija
15/28 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toiset nyt pettävät jokaikisessä suhteessa, oli vastapuoli millainen hyvänsä. Eikä se vastapuoli välttämättä tiedä sitä, ettei suhde täytäkään hyvän suhteen kriteereitä.

Esim yhden kaverin miehellä on ollut tapana juosta vieraissa aina, kun heidän suhteessaan on menty askel vakavampaan suuntaan - kihlaus, häät, lapsen syntymä, talon osto...

Vierailija
16/28 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta!..mutta totta!

Vierailija
17/28 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on punaviini tehnyt tehtävänsä..

Vierailija
18/28 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut kolmatta vuotta yh:na. Ja ilman minkäänlaista miestä. Sitten tuli tämä varattu mies joka halusi ottaa minut syliinsä. Annoin ottaa kun se tuntui niin hyvältä.

Meillä kävi sitten niin että mies erosi ensimmäisestä liitosta minun takiani ja me olemme nyt naimisissa. Olemme sangen tyytyväisiä elämäämme yhdessä.

Kerrottakoon nyt että miehen lapset ovat jo aikuisia, joten en riistänyt pieniltä lapsilta isää. Mies on sanonut että jos lapset olisivat olleet pienempiä niin ei olisi mukaani lähtenyt.

Vierailija
19/28 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaimostaan, mutta en halunnut sellaista miestä joka eroaa vaimostaan minun takiani. Kyllä miehen täytyy erota vaimostaan ilman uutta kumppania näköpiirissä.

Vierailija
20/28 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm nou hätä niin kauan kunnes miehes tekee sulle samanlaiset temput :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme