Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kannattaa syödä ennen aamusalia?

Vierailija
11.04.2015 |

Eli kysymys tulikin otsikossa. Olen todella huono syömään aamulla yhtään mitään ja ennen töitä syönkin yleensä pienen lautasen puuroa tai pari voileipää. Näitä kuitenkin jos syön ennen salia, etenkin puuroa, alkaa tosi helposti etomaan ja tuntuu että puuro nousee oksennuksena kurkkuun. Jos taas menen ilman syömistä alkaa jo ensimmäisen laitteen kohdalla heikottaa ja koko treeni on todella raskasta ja välillä jopa huimaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ällötys ja oksennuksen tunne ei tosiaan tule, jos olen normaalisti syönyt pitkin päivää ja menen vasta illalla salille

Vierailija
2/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidan aamutreenit vesilasillisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:19"]Mä hoidan aamutreenit vesilasillisella.
[/quote]

Minäkin välillä, mutta taas tänään huomasi että jo ensimmäisten kyykkyjen jälkeen heikotti ja sarjan loputtua oli pakko istua kun alkoi vähän pyörryttää. Eli ei riitä minulla enegia ellen jotain suuhuni pistä.

Vierailija
4/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipä päälle kananmunaviipaleita, kinkkua, kasviksia.. sitten rahkaa ja marjoja. Tai jos et syö leipää pelkkä keitetty kananmuna ja vaikka hedelmä on hyvä korvike.

Vierailija
5/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hedelmillä väliä popsiiko banaania vai omenaa?

Muita ehdotuksia. Itsellä leipä tuntuu puuron kanssa jotenkin "liian raskaalta" kun suoraan syömästä yleensä syöksyn salille.

Vierailija
6/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö joko

a) rahka, jossa mustikkaa, mustaherukkaa, tyrniä, puolukkaa , karpaloita, pähkinöitä (parapähkinä, cashew, saksanpähkinä yms.) sekä mausteena hunajaa, kanelia ja kardemummaa.

b) smoothie: blenderiin tai tehosekoittimeen soijamaitoa, marjoja valinnan mukaan (ks. edellinen), banaania, appelsiiniviipaleita, siemeniä (sesamin, pellavan) mausteeksi hunajaa ja inkivääriä.

c) vihersmoothie, jossa kurkkua, avocadoa, pinaattia, lehtikaalia, marjoja (ks. ensimmäinen), hitunen chiliä, ripaus limeä, vettä tai soija/riisi/yms. maitoa ja hunajaa maun mukaan.

d) raakapuuroa, jossa yön yli liotettuja auringonkukan ja kurpitsansiemeniä, aamulla mukaan maustamatonta jugurttia (soijajugurttia), marjoja/hedelmiä paloiteltuna.

Näissä kaikissa protsku-, rasva- ja hiilaritasot kohdillaan treeniä varten ja kaikki uppoaa helposti aamiaista aiemmin syömättömälle, kun löytää oikean reseptin maustettuna oman maun mukaan. :)

Näillä jaksaa aamutreenin. :)

Vierailija
7/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vetelen kananmunamaitokoktailin ja leivän jollaki kinkulla+tomaatilla. Ehkä vähän tuoremehua vielä kyytipojaksi. Ei tee mieli, mutta pakko jotain syödä. Muuten ei kulje yhtään. 

Vierailija
8/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie. Tai maustamaton rahka marjoilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän