Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli sanoa miehelle että rakastan, mutta en uskalla!

Vierailija
11.04.2015 |

Seurustelua vasta 4 kk, mutta olen ihan in lööv :D. En tiedä missä vaiheessa mies on menossa kun en tunteistaan juurikaan puhu. Siksipä mäkään en uskalla niistä puhua ettei ahdistu. Kai siitä voi jotain lukea kun haluaa viettää kaiken liikenevän ajan mun kanssa, toivottavasti ainakin. Ja kai se jossain vaiheessa jotain sanoo? Tai sitten mä päräytän rakkauteni ilmoille ja katson alkaako se hyperventiloimaan :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö joku lievempi ilmaisu jos rakkaus tuntuu liian vahvalta

"oot ihana" "mun tekis melkein mieli sanoa että oon ihan rakastunut/ihastunut/kuumissani"

"saisitsä halvauksen jos sanoisin että oot ihana" jos sanoo en niin kerrot että "oot ihana" tms..

Vierailija
2/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä sanonut kyllä jo että on ihana ja että TYKKÄÄN siitä, mutta en mä tajua mitä hinku mulla on sitä ääneen alkaa RAKASTAMAAN :D. Hitto kun vois vähän rauhottua :D

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5vuotta takana enkä vieläkään sano että rakastan :D Lähetellään sydämiä viesteissä :D Ja tosiaan ollaan asuttukkin miltei alusta asti yhdessä yms, en vain ole kovin hyvä puhumaan.

Vierailija
4/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä "Olen aika rakastunut suhun" on lievempi kuin "Mä rakastan sua". Sävyeroja...

Vierailija
5/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä neljän kuukauden jälkeen vielä oikeasti tiedä rakastatko vai et. Elät vielä siinä suhteen alussa olevassa enforfiinimyrskyssä joka tekee kaikki miehen ominaisuudet ihaniksi ja suloisiksi. Että sinänsä ei ole mitään kiirettä ryhtyä mihinkään rakkaudentunnustuksiin. Itseä ainakin miehenä lähinnä pelottaisi kuunnella sellaisia noin alussa. 

Vierailija
6/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo sille kakku, joka näyttää esim. makkaralta, ja kirjoita siihen: "Rakastan sua!"

Vierailija
7/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:12"]Oon mä sanonut kyllä jo että on ihana ja että TYKKÄÄN siitä, mutta en mä tajua mitä hinku mulla on sitä ääneen alkaa RAKASTAMAAN :D. Hitto kun vois vähän rauhottua :D

-ap
[/quote]

Mä niin tiedän tuon tunteen :D

Se vaan väkisin meinaa tulla suusta ulos. Kamalan ihanaa :)

t: 5

Vierailija
8/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen "vahvimmat" sanat on että tykkää musta aidosti ja että taitaa olla muhun pihkassa :D. Nämä siis ihan alkuvaiheessa (ihan kuin nyt oltais oltu pitkäänkin, heh :D )

-ap

Vierailija
9/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:16"]

Et sinä neljän kuukauden jälkeen vielä oikeasti tiedä rakastatko vai et. Elät vielä siinä suhteen alussa olevassa enforfiinimyrskyssä joka tekee kaikki miehen ominaisuudet ihaniksi ja suloisiksi. Että sinänsä ei ole mitään kiirettä ryhtyä mihinkään rakkaudentunnustuksiin. Itseä ainakin miehenä lähinnä pelottaisi kuunnella sellaisia noin alussa. 

[/quote]

Kiitos! Tarvitsin tuollaista järkipuhetta! Yritän rauhottua...

-ap

Vierailija
10/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:12"]Oon mä sanonut kyllä jo että on ihana ja että TYKKÄÄN siitä, mutta en mä tajua mitä hinku mulla on sitä ääneen alkaa RAKASTAMAAN :D. Hitto kun vois vähän rauhottua :D   -ap [/quote] Mä niin tiedän tuon tunteen :D Se vaan väkisin meinaa tulla suusta ulos. Kamalan ihanaa :) t: 5

[/quote]

Joo mä täällä yksin käyn ääneen monologeja, joissa kerron ääneen rakastavani sitä :D. Ei vittu mä kuulostan sekolta ja teiniltä :D

-ap

Vierailija
11/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä.voin sanoo sille!!! :^D Hirvee halipula muutenkin.

Vierailija
12/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:22"]

Mä.voin sanoo sille!!! :^D Hirvee halipula muutenkin.

[/quote]

Etkä sano! Se on MUN!!! :D. Mullakin on hirvee halipula ja vasta huomenna nähdään, viikon tauko välissä. Argh!

-ap

Vierailija
13/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä parisuhdetta takana vajaan vuoden verran enkä vielä ole sanonut rakastavani. Välitän äärettömän paljon ja illalla viimeksi nukkumaan mennessä tuli semmoinen olo että "kyllä mä tota rakastan" ja ois tehnyt mieli sanoa se ääneen mutta sanomatta jäi kuitenkin :) Mies on rakastamisensa muutaman kerran huppelissa lipsauttanut kun on ruennut hempeilemään mutta tosissaan otan vasta kunhan selvästipäin silmästä silmään sen sanoo vaikka ei olekaan kovin hyvä puhumaan tunteistaan.

Vierailija
14/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on helpompaa maata jalat harallaan kun sanoa että olet mulle hyvin tärkeä, rakastan sinua.

Vierailija
15/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kerrot että sä oot ruvennut rakastamaan. Kerrot niinkuin koet. Se on ihanaa.

Vierailija
16/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hötkyile, tulee turhia paineita miehelle, säikähtää vielä että pitääkö tässä tehdä jo päätöksiä oonko tuon kanssa loppuelämäni vai en, onko se mulle just oikea. Nauti huumasta ja keväästä, anna suhteen edetä omalla painollaan. Jos olet viisas niin anna teille aikaa vahvistua.

Kaunis kesä, eikö loppukesä kun lähdetä yhdessä syksyyn ole juuri sitä parasta aikaa tehdä lemmenvaloja viimoja vastaan? Tai juhannuksena, tuhannen jurrissa. Hötkyilemällä ei tuu hyvä vaikka kuinka intoilet, jos ajattelet nenääsi pitemmälle.

Vierailija
17/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:36"]

Älä hötkyile, tulee turhia paineita miehelle, säikähtää vielä että pitääkö tässä tehdä jo päätöksiä oonko tuon kanssa loppuelämäni vai en, onko se mulle just oikea. Nauti huumasta ja keväästä, anna suhteen edetä omalla painollaan. Jos olet viisas niin anna teille aikaa vahvistua. Kaunis kesä, eikö loppukesä kun lähdetä yhdessä syksyyn ole juuri sitä parasta aikaa tehdä lemmenvaloja viimoja vastaan? Tai juhannuksena, tuhannen jurrissa. Hötkyilemällä ei tuu hyvä vaikka kuinka intoilet, jos ajattelet nenääsi pitemmälle.

[/quote]

Kiitos! Järkipuhetta!

-ap

Vierailija
18/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein noin, hötkyilemättä, omalla painollaan ja turhia huolehtimatta. Nautin huumasta, kaipailin, intoilin, iloitsin ja rakastin. Sanoja käytin vaan "tykkään". Mies kosi vuoden seurustelun jälkeen, ollaan oltu 7 vuotta naimisissa.

Nyt odottelen, että hän tulisi hakemaan ja lähdettäisiin kevätajelulle. Tyyntä, isompaa puhdasta rakkautta ja iloa, naurua. Olen onnellinen, en edelleenkään hötkyile ;) hyppään kaulaan kun nähdään ja suutelen. Päätelköön siitä ihan ite.

Vierailija
19/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkipuhetta. Ootte ihan tylsiä :)

Miksi rakastamisen pitäisi olla niin vakavaa? Tässä on mielestäni kyse juuri siitä, että ihmisillä on käsitys siitä, että kun rakastetaan niin se on jonkin asteinen sitoumus taloon, autoon, lapsiin ja koiraan sekä loppuelämään yhdessä.

Rakastuminen ja rakastaminen on ihanaa! Eikä sen tarvitse kestää lopun elämää. Elämä on lyhyt, todella lyhyt. Rakastakaa paljon ja aina kun siltä tuntuu, kaikki muu on elämän ja rakkauden tuhlaamista.

Joskus tulee varmasti näpeille ja sattuu. Tietääpähän olevansa elossa! :D

Oman asenteensa tämä tietysti vaatii ja rohkeutta heittäytyä mutta ehkä on vähemmän harmiteltavaa kuolinvuoteella.

"Olisitko elämäni viimeinen elämäni rakkaus?"

Ihanaa tulevaa kesää kaikille! :)

Vierailija
20/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku rakkaudesta pelästyy niin saa mun mielestä mennäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme