Ammattimeikkaajaa paikalla ??
Olin vähän mattimyöhänen varaamaan kampaajaa ja meikkiä kaverin häihin. Sain ajat eri paikoista ja eka on kampaus, jonka jälkeen naapuriputiikissa meikki.
Oon vaalea täysin kulmakarvaton blondi. Näytän ihan sairaalta ilman meikkiä😬
Voikohan mulla olla kevyt kulmameikki siellä kampaajalla, ja sitten meikkaaja putsaa ne kulmameikit ennenkuin tekee mulle meikin? En ehdi välissä kotiin vaan heti putiikista toiseen.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Vitsi mikä idiootti taas...
No miten niin ?
En haluais olla kampaajalla ilman meikkiä...
Miksi kampaamossa pitää olla meikkiä? Hidastat turhaan meikin tekoa, kun ensin pitää hinkata omatekemät pois. Toki ammattitaitoinen kosmetologi puhdistaa ihosi ja tekee työnsä viimeisen päälle. Mene kampaamoon aurinkolaseissa 🕶
Vierailija kirjoitti:
Miksi kampaamossa pitää olla meikkiä? Hidastat turhaan meikin tekoa, kun ensin pitää hinkata omatekemät pois. Toki ammattitaitoinen kosmetologi puhdistaa ihosi ja tekee työnsä viimeisen päälle. Mene kampaamoon aurinkolaseissa 🕶
Koska oon ruma ilman meikkiä. Valkoiset ripset ja olemattomat kulmat. Ilman ripsaria voin vielä olla, mut tosi ruma olo olla ilman kulmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska oon ruma ilman meikkiä. Valkoiset ripset ja olemattomat kulmat. Ilman ripsaria voin vielä olla, mut tosi ruma olo olla ilman kulmia.
Voi sentään, hyvä ihminen, kai sinä nyt sen kampauksen ajan kestät ilman meikkiä. Kun ihan kohta saat meikin viereisessä putiikissa. Miten sinä selviät yöt ilman kulmameikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään, hyvä ihminen, kai sinä nyt sen kampauksen ajan kestät ilman meikkiä. Kun ihan kohta saat meikin viereisessä putiikissa. Miten sinä selviät yöt ilman kulmameikkiä?
Koska yöllä kukaan ei oo näkemässä
Totta kai voit tehdä juuri niinkuin haluat. Meikkaaja puhdistaa sitten suitsait kätevästi pois. Ei minkäänlaista ongelmaa. Tärkeintä, että voit hyvin ja tunnet itsesi kauniiksi koko kampaaja-meikkiretkellä, se on kivaa valmistautumista juhlaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska yöllä kukaan ei oo näkemässä
Ootahan kun joudut sairaalaan.
Luultavasti tapat itsesi, koska et kestä olla ilman meikkiä...
Ei tietenkään kannata siltä meikkaajalta kysyä 🙄. Ei suinkaan, eihän hän nyt sellaisiin osaisi vastata. Tai mistään mitään tietäisi.
Siis oikeesti, kuinka tyhmä voi ihminen olla?
W t