Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli sanoa miehelle että rakastan, mutta en uskalla!

Vierailija
11.04.2015 |

Seurustelua vasta 4 kk, mutta olen ihan in lööv :D. En tiedä missä vaiheessa mies on menossa kun en tunteistaan juurikaan puhu. Siksipä mäkään en uskalla niistä puhua ettei ahdistu. Kai siitä voi jotain lukea kun haluaa viettää kaiken liikenevän ajan mun kanssa, toivottavasti ainakin. Ja kai se jossain vaiheessa jotain sanoo? Tai sitten mä päräytän rakkauteni ilmoille ja katson alkaako se hyperventiloimaan :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi Ne Suuret Kolme Sanaa muutaman viikon jälkeen ja olin itsekin ihan samoissa tunteissa häntä kohtaan. Oli upeaa kuulla, että se oli tosiaankin molemminpuolista. Nyt takana on yli kymmenen ihanan onnellista vuotta yhdessä.

Omat tunteet harvoin huijaa.
En itse haluaisi olla sellaisen kanssa, kenelle mun pitää editoida omia tunteita. Minkään suhteen.

Vierailija
22/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:53"]Ei mitään järkipuhetta. Ootte ihan tylsiä :)

Miksi rakastamisen pitäisi olla niin vakavaa? Tässä on mielestäni kyse juuri siitä, että ihmisillä on käsitys siitä, että kun rakastetaan niin se on jonkin asteinen sitoumus taloon, autoon, lapsiin ja koiraan sekä loppuelämään yhdessä.

Rakastuminen ja rakastaminen on ihanaa! Eikä sen tarvitse kestää lopun elämää. Elämä on lyhyt, todella lyhyt. Rakastakaa paljon ja aina kun siltä tuntuu, kaikki muu on elämän ja rakkauden tuhlaamista.

Joskus tulee varmasti näpeille ja sattuu. Tietääpähän olevansa elossa! :D

Oman asenteensa tämä tietysti vaatii ja rohkeutta heittäytyä mutta ehkä on vähemmän harmiteltavaa kuolinvuoteella.

"Olisitko elämäni viimeinen elämäni rakkaus?"

Ihanaa tulevaa kesää kaikille! :)
[/quote]
Haista paska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:53"]Ei mitään järkipuhetta. Ootte ihan tylsiä :)

Miksi rakastamisen pitäisi olla niin vakavaa? Tässä on mielestäni kyse juuri siitä, että ihmisillä on käsitys siitä, että kun rakastetaan niin se on jonkin asteinen sitoumus taloon, autoon, lapsiin ja koiraan sekä loppuelämään yhdessä.

Rakastuminen ja rakastaminen on ihanaa! Eikä sen tarvitse kestää lopun elämää. Elämä on lyhyt, todella lyhyt. Rakastakaa paljon ja aina kun siltä tuntuu, kaikki muu on elämän ja rakkauden tuhlaamista.

Oman asenteensa tämä tietysti vaatii ja rohkeutta heittäytyä mutta ehkä on vähemmän harmiteltavaa kuolinvuoteella.

[/quote]
Haista paska!
[/quote]
Tulipa surullinen olo sun puolesta.

Vierailija
24/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kysyi miksi pitää sanoa rakastan, mitä se tarkoittaa, onko sanat tärkeät, hänestä tuntuu että hän tykkää ja eikö se riitä? Riittää se hyvin, sanoin ja suutelin. Ei me sanoilla eletä. Kymmenen hyvää vuotta eletty yhdessä. Ja sanavarasto on kehittynyt ajan myötä.

Vierailija
25/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:53"]Ei mitään järkipuhetta. Ootte ihan tylsiä :)

[/quote]
Haista paska!
[/quote]
Tulipa surullinen olo sun puolesta.
[/quote]
Minä olenkin surullinen :’(

Vierailija
26/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on oma tyylinsä. Minä käytän isoja sanoja harkiten, koska haluan olla rehellinen tunteissa ja teoissa. En kaipaa vain huumaa vaan valitsen itselleni kumppanin aikaan, en hetkeen. En kaipaa lapsia, taloa, autoa, koiraa vaan ihmistä, puolisoa.

Ja miksi minä olisin kevyellä endorfiinilla aina vaan uuden ihmisen kanssa, kunnes fiilis lässähtää. en ole rakkauden meren snorklaaja iloisesti polskuttelemassa turistikohteessa vaan syvämerensukeltaja hakemassa jotain ainutlaatuista.

Rakastan sanotaan harkiten koska se on lupaus. Lupaan jakaa elämäni toisen kanssa. Minä en hukkaa kallisarvoista elämääni asioihin tai ihmisiin, joilla aikaa vasten tarkasteltuna ei ole merkitys. Hetken merkitys ei riitä minulle. Katson kauemmas kuin napaani.

Vierailija
27/27 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan saanut sanottua miehelle, että rakastan. Tunne oli niin järisyttävä, että se herätti yhtä suuren pelon suhteen loppumisesta. Lähimpänä sitä hetkeä oltiin, kun mies kirjoitti mulle "....oi armain."

No, miehen piti muuttaa ulkomaille töihin ja siellä samalla työpaikalla oli nainen, joka ilmeisesti osasi sanoa miehelle rakastavansa, sillä he kihlautuivat vuoden sisällä.

Sanokaa SE, jos vahvasti siltä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme