Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia vatsan rasvaimusta? Olen epätoivoinen!

Vierailija
11.04.2015 |

Onko joku teistä jo yli nelikymmpisistä mammoista käynyt vatsan rasvaimussa? Minä olen hyväkuntoinen vähän alle viisikymppinen lyhyt (160cm) nainen, ja vihaan vatsaani. Jokaikinen aamu kun herään, muistan, että minulla on tämä vatsa.

Oikeasti, minulla ei ole rasvaa missään muualla kuin mahassa. Se on ällöttävä, ja minulla on säästettynä tätä asiaa varten muutama tonni, vaikken mikään isotuloinen olekaan. Mutta minä haluan tämän ällön mahan pois. Äitini oli isomahainen, kaikki rasva on tuossa mahassa.

Onko teillä kokemusta, yksikin kokemustarina auttaisi. 

Olen niin kyllästynyt tähän mahaan: olin kerran sängyssä, ja mies hiveli vatsaani ja huohki "onpa ihana perse" : se oli minun massuni, ei pylly.

Pliis kertokaa kaikki kokemuksenne. Älkää pliis myöskään tulko sanomaan, että et ole laihduttanut tarpeeksi, liiku jne. Niitä kaikkia minä olen tehnyt, mutta olisin täysin näätynyt, jos laihduttaisin enää. Oikeasti, tämä on sukuvika. Inhoan vetää mahaa sisään aina ja alituisesti. 

Pyydän ymmärtämystä. Kertokaa (ei tietenkään sai mainostaa), onko asiasta kokemuksia, tai asiaa suunnittelevia <3

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
42/50 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kävi ja oli tyytyväinen. Muutoksen huomasi selkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, se ei tee mitään. Älä tuhlaa rahaa.

Vierailija
44/50 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta parin vuoden takaa.

Ei se rasva sille samalle alueelle enää tule takaisin. Pari huomiota:

Tunto palasi vasta pitkän ajan päästä, noin vuodessa. Siihen asti oli pientä arkuutta/herkkyyttä.

Imettävä alue on rajattu tarkasti, joten jos myöhemmin lihot, sen viereinen paikka voi pompata esiin suhteettoman turpeana. Esim jenkat tai ”satulalaukut”. Kovin monta paikkaa ei voi kerralla imuttaa.

Itselläni oli ihan hyvä tulos, koska rasvaa oli alun perin epätasaisesti kropassa. Nykyään tasaisemmin. Jos ihraa on hyljemäisesti kaikkialla, ei kannata.

Vierailija
45/50 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, pian 50v kirjoitti:

"Koska elimistömme käyttää osan liukenevista rasvasoluista energian tuotantoon, on normaalia kokea ruokahalun alenemista muutaman viikon ajan hoitojen jälkeen. Efekti korostuu jos hoidettuja alueita on useampia." Lähde: http://ctnmedispa.fi/fi/usein-kysytty%C3%A4

Olisikohan tuo ruokahalun aleneminen muutaman viikon ajaksi yksi syy siihen, että rasvaa kehosta katoaa? Myös ruokavalio-ohjeet ja lisätty liikkuminen varmasti myös vaikuttavat.

Itselläni ei ole enää  vara laihtua, sillä olen jo vähän liiankin laiha monesta kohdasta, paitsi vatsasta.

Varmaan jotkut saavat avun cryolipo-hoidosta, mutta en taida laittaa rahojani siihen, koska tulos on kuitenkin epävarma verrattuna rasvaimuun. Onhan hinta tosin paljon edullisempi, mutta pahimmassa tapauksessa, rahat menevät täysin hukkaan.

Rasvaimujen hinnat ovat kovasti nousseet viimeisen viiden vuoden aikana. Mielestäni on 4900 € vatsan rasvaimusta on aika kova hinta. Missähän sen saisi edullisemmin?

Tällaisessa asiassa en lähtisi etsimään halvinta leikkaus paikkaa, vaan turvallisimman, jossa mahdollisuus heti korjausleikkaukseen, jos jotain tapahtuisi.

Vierailija
46/50 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Mietin rasvaimua.. onko oikeesti hyvä? Hilkka peltoniemi operoisi jos sen teen.

Vierailija
47/50 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Suomessa arviossa, Olisin halunnut vatsan rasvaimun. Kirurgi sanoi, ettei rasvaimulla saa vatsaani pois, vaan vaatisi isomman leikkauksen. Kyseli myös saanko pidettyä itseni puhtaana.. näin siis Oulussa plastic centerissä.

Olin entistä masentuneempi, kunnes kuulin tuttavan käyneen Tallinnassa ja hän oli hyvin tyytyväinen lopputulokseen. Nyt menen sinne ensi kuussa itsekkin. Palvelu oli tosi kohteliasta ja asiantuntevaa. Annettiin ohjeita joka asiaan ja saa ottaa ennen imua omaan tukihenkilön yhteyttä kaikissa mieltä painavissa asioissa ja viestiin vastataan alle tunnin.

Kyllä vei naapurimaan klinikka pisteet 100-0 suomen tökeröön kirurgiin verrattuna.

Vierailija
48/50 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin konsultaatiossa. Painoa n. 20kg ylimääräistä ja ainakin minulle voidaan tehdä rasvaimu, eikä tarvita nahan kiristystä. Rasva kertynyt pääasiassa yläkroppaan. Rasvaimu tosin joudutaan tekemään kahdessa osassa, koska otettavaa on niin paljon. Odotukset on suuret. Onko muita, joilla ollut saman verran ylipainoa ja millaiset tulokset?

Vierailija
49/50 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhömaha kirjoitti:

Kävin Suomessa arviossa, Olisin halunnut vatsan rasvaimun. Kirurgi sanoi, ettei rasvaimulla saa vatsaani pois, vaan vaatisi isomman leikkauksen. Kyseli myös saanko pidettyä itseni puhtaana.. näin siis Oulussa plastic centerissä.

Olin entistä masentuneempi, kunnes kuulin tuttavan käyneen Tallinnassa ja hän oli hyvin tyytyväinen lopputulokseen. Nyt menen sinne ensi kuussa itsekkin. Palvelu oli tosi kohteliasta ja asiantuntevaa. Annettiin ohjeita joka asiaan ja saa ottaa ennen imua omaan tukihenkilön yhteyttä kaikissa mieltä painavissa asioissa ja viestiin vastataan alle tunnin.

Kyllä vei naapurimaan klinikka pisteet 100-0 suomen tökeröön kirurgiin verrattuna.

Miten onnistui?

Vierailija
50/50 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin konsultaatiossa. Painoa n. 20kg ylimääräistä ja ainakin minulle voidaan tehdä rasvaimu, eikä tarvita nahan kiristystä. Rasva kertynyt pääasiassa yläkroppaan. Rasvaimu tosin joudutaan tekemään kahdessa osassa, koska otettavaa on niin paljon. Odotukset on suuret. Onko muita, joilla ollut saman verran ylipainoa ja millaiset tulokset?

Ei kannata, ensin laihdutus  ja sitten mieti uudelleen.

Ja tekosyy vaan jos olet muka yrittänyt eikä onnistu..