Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työ jossa voi löysäillä?

Vierailija
10.04.2015 |

Mitkä ovat sellaisia töitä/ammatteja joissa voi oikeasti löysäillä ja palkka juoksee? Siis että kukaan ei huomaa ja saat olla löysin rantein. Itse olen markkinoinnissa töissä ja jos töitä ei tehdä niin sen huomaa heti. En usko että tässä on kyse edes työn hierarkisesta korkeudesta, vaan esimerkiksi myöskään siivooja ei voi löysäillä yhtään tai jälki näkyy heti.

Haluan mielenkiinnosta kuulla että onko tällaisia duuneja?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään kuolevan kunnan rakennusmestari. Kuntaan ei rakenneta mitään ja rakennusmestarilla ei oikeasti ole töitä. Tulee aamulla klo 8, sanoo heipat, avaa huoneensa oven ja istuu hetken siellä. Ysiin mennessä on lähtenyt "tarkastamaan jotain" ja auto seisoo kotipihassa koko päivän. Puoli neljän jälkeen tulee taas työpaikalle, heippailee kaikki ja istuu hetken toimistossaan, kunnes työpäivä on ohi.

Enkä kyllä syytä. Sanoo itsekin, että töitä ei oikeasti ole välillä viikkokausiin. Ihan älyvapaata.

Vierailija
82/89 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan, että sosiaalipuolen laitossektorin yökkönä ei tarvi hirveesti repiä klo 23-06 välillä...

Vierailija
84/89 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin talven töissä iltavahtimestarina yhdellä koululla ja se oli ihan luvallisesti lusmuilua. Periaatteessa riitti, että avaan aluksi luokat ja suljen ne illalla. Siinä välissä sain kuluttaa aikani ihan miten huvittaa, koska erikoisvarauksia oli harvoin eikä multa montaa kertaa illassa kukaan tullut kyselemään mitään.

(Kaupungilla töissä olleena mä en millään jaksaisi sitä, että kaikki yleistetään lusmuiksi tai suojatyöpaikoiksi. Ammatteja on siellä niin monenlaisia ja samaa työtä tekevistäkin monet tekee kunnolla töitä, vaikka osa ei tekisikään.)

Mä tein aikanaan tenttiviikkoina samaa hommaa keikkailijana! Mahtavaa, kun sai palkkaa tentteihin lukemisesta. Mitään muutakaan tekemistä kun ei klo 16-22 välillä ollut. Vuorot oli 15.30-22.30. Lopuksi salin lattian putsaaminen megaleveällä mopilla, pukkarien roskien siivous ja ovet lukkoon.

Vierailija
85/89 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastot. Voi lueskella ja surffailla netissä.

Vierailija
86/89 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanotaan, että sosiaalipuolen laitossektorin yökkönä ei tarvi hirveesti repiä klo 23-06 välillä...

Mitään ääntä tuottavaa ei edes voi tehdä, koska asiakkaat nukkuu. Vuoroihin kuuluvat työtehtävät hoidetaan klo 21-23 ja 06-08. Yöllä päivystetään ja ollaan (hyvin harvoin) tarvittaessa asiakkaita varten palvelemassa. Ja laitoksia & laitosasiakkaitahan riittää vauvasta vaariin ja problematiikasta toiseen.

Vierailija
87/89 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja 

Vierailija
88/89 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noiden kenttien hoitajilla on aika tun paljon luppoaikaa. Muutama tekee puhelinmyyntiä siellä kopissaan pitkillä tauoillaan.

Vierailija
89/89 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun ison kaupungin johtoportaaseen