Työ jossa voi löysäillä?
Mitkä ovat sellaisia töitä/ammatteja joissa voi oikeasti löysäillä ja palkka juoksee? Siis että kukaan ei huomaa ja saat olla löysin rantein. Itse olen markkinoinnissa töissä ja jos töitä ei tehdä niin sen huomaa heti. En usko että tässä on kyse edes työn hierarkisesta korkeudesta, vaan esimerkiksi myöskään siivooja ei voi löysäillä yhtään tai jälki näkyy heti.
Haluan mielenkiinnosta kuulla että onko tällaisia duuneja?
Kommentit (89)
Kyllä mä kaikissa toimistohommissa olen voinut alkaa löysäilemään kun hoidan hommani sen verran tehokkaasti, että aikaa jää itselle. Vaatii toki oman huoneen ja tarpeeksi "alhaisen" aseman, ettei ketään kiinnosta työskentelenkö joka sekunti kunhan saan työtehtäväni asiallisesti hoidettua.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:07"]Vittu että vituttaa työelämässä lusmuilijat
[/quote]
Jos töitä ei ole, on lusmuiltava.
Ohjelmointi. Teen yhden työpäivän laajuiseksi arvioidun työn 2-3 tunnissa ja roikun netissä lopun päivää.
En tiedä mikä assistentti olet ollut, mutta itselläni aivan päinvastaisia kokemuksia. Tein töitä kuin hullu, en edes lounaalla ehtinyt käymään, ylitöitä tein, eikä niistä maksettu, ja lopulta sain vielä potkun persuksille, kun en kai ollut tarpeeksi nopea työssäni, vaikka parhaani tein. Ei ollut korkeakoulututkinnoistani ja tunnollisesta puurtamisestani mitään apua siinä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:09"]
Valtio ja kunnat.
[/quote]
Valtion ja kunnan työt on niin lavea määritelmä, että se käsittää ammatteja lähihoitajasta asiantuntijaan. Mutta mitäpä joku asioista ymmärtämätön tuon parempaan kommenttiin edes pysyisikään yltämään :)
toki vaikuttaa se, oletko tuntipalkalla vaiko urakkatyössä. Nyt nimettömänä tänne vain kertoilemaan! Jos kukaan ei seuraa, teetkö mitään?
Assistentille: jos sinulta loppuu työt, tuliko mieleen kysyä lisää hommaa, tai lyhentää työpäiviä ja mennä kakkosduuniin jossa saa tehdäkin jotain? vai tykkäätkö oikeasti vaan lööbailla?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:09"]
Valtio ja kunnat.
[/quote]
tämä juuri. Varmastikin haluttiin konkreettisia töitä ja omakohtaisia kokemuksia eikä katkeria vuodatuksia
Valtion ja kunnan työt on niin lavea määritelmä, että se käsittää ammatteja lähihoitajasta asiantuntijaan. Mutta mitäpä joku asioista ymmärtämätön tuon parempaan kommenttiin edes pysyisikään yltämään :)
[/quote]
Mulla myös kokemusta assarina löysäilystä. Olen tosi tehokas tekemään hommia kuin hommia ja onneksi myös hyvä näyttelemään kiireistä jos kaikki työt on jo tehty :p
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:12"]
Ohjelmointi. Teen yhden työpäivän laajuiseksi arvioidun työn 2-3 tunnissa ja roikun netissä lopun päivää.
[/quote]
Miksi? koska haluat palkan tekemättä mitään vai mikä onsyy? rehellisesti kiinnostaa :)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:13"]toki vaikuttaa se, oletko tuntipalkalla vaiko urakkatyössä. Nyt nimettömänä tänne vain kertoilemaan! Jos kukaan ei seuraa, teetkö mitään?
Assistentille: jos sinulta loppuu työt, tuliko mieleen kysyä lisää hommaa, tai lyhentää työpäiviä ja mennä kakkosduuniin jossa saa tehdäkin jotain? vai tykkäätkö oikeasti vaan lööbailla?
[/quote]
Ei voi paljastaa ettei töitä ole, koska muuten ei saa palkankorotusta. Sen sijaan jos näyttää kiireiseltä ja tärkeältä, tilanne on toinen. Mutta vaativaahan se näyttely on.
Terveyskeskusten päivystysten hoitajat. Aina niitä näemmä on siellä lauma kahvittelemassa kopissaan.
Mua ärsyttäs olla töissä ilman töitä, wtf? Aikakin kuluu nopeammin kun tekee.
Kyllä tulee päivistä pitkiä jos 8 tuntia lusmuilee joka päivä.
Jos av-mammoilta kysyt niin vastaus on hoitajat. Eihän ne tee koko työaikana muuta kun juo kakkukahveja ja pyörii facebookissa!
Käsittelin työssäni maksulappusia. Samaa työtä teki usea muukin, niin ei se lusmuilu näkynyt. Välillä ei jaksanut olla ahkera, ja kun olin sellaisessa omassa sopessa, niin siellä pystyi duunailemaan omiaan. Luin vauva-palstaa, pelasin puhelimella Farmia, kävin Veikkauksella pelaa Bingoo... Minä se olin jos kiroilitte missä mun rahat viipyy :) Välillä olin taas yli-innokas ja sainpa narautettua muutaman "huijarin". Tämä Valtiolla, pätkätyöläinen kertoo.
sitten mietitään miksi valtiolla on velkaa
Kouluttava konsultti. Raskainta on km-korvauslappusten täyttely. Parin päivän keikkaa pitää suunnitella väh. kolme päivää, mieluiten etätöinä.
PALOVAHTI, Luvian Saha. Palkka 11€/tunti+muut etuudet ja pelataan kavereiden kanssa korttia, jos alkaa savu liikaa haisemaan niin letku käteen ja roiskitaan parisataa litraa vettä sauhukohteeseen ja peli voi jatkua.
Valtion hommissa näyttää olevan aika rentoo.
Valtio ja kunnat.