Minkä tyylisiä nuoria et siedä?
Perus pissaliisoja, gootteja vai mitä? Kuvailkaa vähän, mua kiinnostaa. :) Ja perustelut tietenkin, kiitos.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:52"]Niitä 'massa'teinejä - joukolla kuunnellaan samaa (cheek) musaa, pukeudutaan 'viimeisen virtauksen' mukaan, vaaleat hiukset (yleensä), plajon meikkiä, solarium/ruiskurusketus, feikkilaukkuja.... Päässä ei liiku siis niin mitään 'oikeaa' aivotoimintaa.
'Erilaiset' ts. nämä massasta poikkeavat, ovat useimmiten paljon mielenkiintoisempia. Oli sitten hippi, gootti, hevari...
Nimim. teinien kanssa työskentelevä
[/quote]
Kivasti arvostelet ihmisiä ulkonäön perusteella. Itse meikkaan aika reippaasti, käytän itseruskettavaa, mulla on pitkät hiukset ja olen kiinnostunut muodista. Silti opiskelen yliopistossa melko vaikeapääsyistä alaa ja päässäni liikkuu muutakin kuin ulkonäköni.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:45"]
En siedä niitä teinejä jotka juovat pari siideriä ja sen jälkeen jakavat pillua niin monelle kuin ehtivät ennen itkua ja sammumista. Heidät tunnistaa usein pitkistä hiuksista jotka ovat auki, liian lyhyestä talvitakista/hupparista, tiukoista farkuista/leggareista ja tennareista. Myös peplum paita kertoo paljon. He kaikki ovat myös aktiivisia instagramin ja snapchatin käyttäjiä. :)
[/quote]Tuosta tulee mieleen eräs tyttö, jonka tunsin vuosia sitten. Kirjoittelin hänelle tosi holhoavasti ja kerran jopa piirsin hänestä kuvan MSN Messengerin ohjelmalla. Kuvittelin hänen aluksi olevan neitsyt, koska hän oli 17 ja kuulosti viattomalta, mutta toisin oli...välillä hän itki omaa "huoruuttaan" minulle ja myös ällistyi siitä, miten hyvin ymmärsin hänen seksuaalisuuttaan.
-Mies 29v-
Kympinlissut ja ananastukkajonnet
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:45"]
En siedä niitä teinejä jotka juovat pari siideriä ja sen jälkeen jakavat pillua niin monelle kuin ehtivät ennen itkua ja sammumista. Heidät tunnistaa usein pitkistä hiuksista jotka ovat auki, liian lyhyestä talvitakista/hupparista, tiukoista farkuista/leggareista ja tennareista. Myös peplum paita kertoo paljon. He kaikki ovat myös aktiivisia instagramin ja snapchatin käyttäjiä. :)
[/quote] No huhhuh vai et peplumpaitakin kertoo paljon :D Et sä kyllä voi pelkän ulkonäön perusteella päätellä jotain tollasta. Tai voithan sä, jos haluut olla hyvin ennakkoluuloinen ja pinnallinen.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:14"]Miksi minä inhoaisin jonkun muun ulkonäköä? Teinin tai aikuisen. Rehellisyyden nimissä on silti mainittava, etten kykene ymmärtämään niitä kulmakarvoja, mitä nykynuorilla usein on. Liian tarkkaan piirretyt paksunnokset, ei häivytystä, terävät reunat, saavat yleisesti ottaen silmät näyttämään pienemmiltä kuin ovatkaan. En minä niitä inhoa, mutta en kyllä ymmärräkään. Kai se muotia on.
[/quote]
Ajattelin että nykynuorten tyylit eroavat aika paljon siitä mitä oli monia vuosia sitten. Halusin vain kuulla mielipiteitä niiltä joilla on ollut aivan eri trendit teini-ikäisenä. :)
Ap
Inhoan;
-tyhmiä lainasanoja ja englannin sotkemista suomeen
-laiskaa puhetta ja kirjoitusta (se on "moi" eikä "mo")
-vanhojen videopelien haukkumista ("hahaa vittu että paskat grafiikat!")
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:53"]Hihittelevät tytöt
N17
[/quote]
Mitä pahaa hauskanpidossa on?
[/quote]
Ei siinä ole mitään pahaa, mutta jos se hihittely on sellaista "kihikihikihihihiihiiiii", niin argh!
- toinen n17 -
[/quote]
No mitä ihminen sille voi? Jos on hauskaa ja hihityttää niin pitäisikö sitä olla naama norsunvitulla ja hiljaa ettei vaan joku neiti 17v pahoita mieltään. Voi vittu ihan oikeesti.
[/quote]
Toi on ihan totta, mutta veikkaan että tolla tarkoitettiin sellaista väkisin väännettyä tahalleen kovaäänistä kikatusta jolla yritetään hakea huomiota.