Minkä tyylisiä nuoria et siedä?
Perus pissaliisoja, gootteja vai mitä? Kuvailkaa vähän, mua kiinnostaa. :) Ja perustelut tietenkin, kiitos.
Kommentit (48)
En pidä syrjäytyneistä. Joten ärsyttävät ja turhauttavat minua.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:53"]Hihittelevät tytöt
N17
[/quote]
Ai, musta ne on ihania
Tyhmiä, siis sellaisia, jotka oikein ylpeilevät tyhmyydellään. Esim. Feissarimokissa törmää heihin aika usein. Tietenkin koen jotakin ylemmyyden tunnetta kohdatessani sellaisia - voin sen ihan reilusti myöntää :D Ehkä heistäkin kasvaa joskus lähes täysjärkisiä aikuisia, mutta kivinen tie siitä tulee.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:53"]Hihittelevät tytöt
N17
[/quote]
Mitä pahaa hauskanpidossa on?
Sellaiset mitäänsanomattomat nuoret vässykkäpojat ilman hartioita ja asennetta. En ikinä päästäisi tytärtäni sellaisen matkaan.
Vittumaisia vittuilijoita, eli ilkeitä ihmisiä en siedä minkään ikäisiä.
No höh taas. Nuorethan on vasta raakileita, ne vasta opettelevat olemaan ylipäätänsä omia itsejään. Nuoren silloinen genre ei kyllä määritä, mitä siitä joskus tulee. Itse olin aikoinani varmaan aika toivoton tapaus monenkin mielestä. Ihan hyvä minusta tuli..
Enkä nyt tarkoita mitään väkivaltaisia mummonpotkijanuoria, tuo käytös ei liity nuoruuteen mitenkään vaan johonkin ihan muuhun.
Antaa niiden nyt olla vaan, kokeilla ja nauttia. Ehtivät olla tylsiä aikuisia muotissaan sitten myöhemminkin..=)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:50"]Millä vuosikymmenellä oikein elät? :D Ei nykyään ole mitään "pissiksiä" :D
[/quote]
Missä tynnyrissä elät? Voi kyllä niitä on edelleen.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:53"]Hihittelevät tytöt
N17
[/quote]
[/quote]
Ei siinä ole mitään pahaa, mutta jos se hihittely on sellaista "kihikihikihihihiihiiiii", niin argh!
- toinen n17 -
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:53"]
Kirkuvat lukioikäiset tytöt ovat rasittavia. Töissä lukiossa.
[/quote]
Mitä ihmettä, ei me ainakaan enää lukioikäisinä kiljuttu :D No onhan meno n. vuosikymmenen aikana muuttunut...
Yo 2009
Lähinnä tarkoitinkin sitä että millainen ulkonäkö ei miellytä teidän silmää, siis näistä mitä nyt nuorilla yleensä on. Mutta ei siinä mitään, kivahan näitäkin on lukea!
-Ap
Miksi minä inhoaisin jonkun muun ulkonäköä? Teinin tai aikuisen. Rehellisyyden nimissä on silti mainittava, etten kykene ymmärtämään niitä kulmakarvoja, mitä nykynuorilla usein on. Liian tarkkaan piirretyt paksunnokset, ei häivytystä, terävät reunat, saavat yleisesti ottaen silmät näyttämään pienemmiltä kuin ovatkaan. En minä niitä inhoa, mutta en kyllä ymmärräkään. Kai se muotia on.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:42"]
Perus pissaliisoja, gootteja vai mitä? Kuvailkaa vähän, mua kiinnostaa. :) Ja perustelut tietenkin, kiitos.
[/quote]Niitä, jotka marketin ulko-oven vieressä syljeskelee pihan valkoiseen vaahtoon. Miksi sitä räkää tolleen erittyy tuossa iässä.
5: He ovat olemassa. Sitä pahaa he ovat tehneet.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:45"]
En siedä niitä teinejä jotka juovat pari siideriä ja sen jälkeen jakavat pillua niin monelle kuin ehtivät ennen itkua ja sammumista. Heidät tunnistaa usein pitkistä hiuksista jotka ovat auki, liian lyhyestä talvitakista/hupparista, tiukoista farkuista/leggareista ja tennareista. Myös peplum paita kertoo paljon. He kaikki ovat myös aktiivisia instagramin ja snapchatin käyttäjiä. :)
[/quote]
Nuohan ovat parhaita!!!!
Tuoretta tiukkaa pillua -hhmmmm! :)
Kuvat vielä nettiin jakoon niin oijjoi.
[/quote] Kai kuitenkin tiedät että nuori ikä ei tarkoita tiukkaa alapäätä. Terkuin 19-vuotias jonka sisälle mahtuisi vaikka hiuslakkapullo.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:50"]Millä vuosikymmenellä oikein elät? :D Ei nykyään ole mitään "pissiksiä" :D [/quote] Missä tynnyrissä elät? Voi kyllä niitä on edelleen.
[/quote]
Nimenomaan ON. Valitettavasti.
KÄÄK HIHIKIHIHIHHIHIHIIIII VIIIITTTTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:53"]Hihittelevät tytöt
N17
[/quote]
[/quote]
Ei siinä ole mitään pahaa, mutta jos se hihittely on sellaista "kihikihikihihihiihiiiii", niin argh!
- toinen n17 -
[/quote]
No mitä ihminen sille voi? Jos on hauskaa ja hihityttää niin pitäisikö sitä olla naama norsunvitulla ja hiljaa ettei vaan joku neiti 17v pahoita mieltään. Voi vittu ihan oikeesti.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:50"]Millä vuosikymmenellä oikein elät? :D Ei nykyään ole mitään "pissiksiä" :D [/quote] Missä tynnyrissä elät? Voi kyllä niitä on edelleen.
[/quote]
Nimenomaan ON. Valitettavasti.
KÄÄK HIHIKIHIHIHHIHIHIIIII VIIIITTTTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Niiin, edelleen näkee niitä kusenvärisiä hiuksia ja nudehuulia, oransseja naamoja, ripsarilla kuorrutettuja silmiä ja leopardikuoseja ja vaikka mitä muuta...
Vässyköitä, selkärangattomia hissukoita, ovimattoja, mitäänsanomattomia