Kuinka moni aikoo ottaa kolmannen rokotteen?
Peukku ylös, jos ottaa. Ja peukku alas, jos ei.
Itse en aio tähän hullun myllyyn enää lähteä. Vuoden päästä ollaan muuten jo seitsemättä suunnittelemassa
Kommentit (123)
Mulla on maanantaina aika 3. rokotukseen.
Otin juuri perjantaina kolmannen.
Ei tullut mitään oireita oikeastaan, hyvin vähän käsi kipee.
Vierailija kirjoitti:
Otin kaksi, en ota enempää. Syy on se, että kuukautiset ovat vieläkin sekaisin ja toinen syy, autoimmuunisairauteni aktivoitui 2. piikin jälkeen ja tämä syksy on mennyt tämän takia sairastellessa. Koronarokote vaikuttaa niin vahvasti ihmisen hormonitoimintaan, ettei voi olla kovin terveellistä.
Minulla myös sama, ja olen yrittänyt vähän seurailla onko kohtalotovereita. Minulle tuli myös kuukautishäiriö ja autoimmuunisairaus aktivoitui, joka oli ollut sen verran oireeton aina ettei ollut tiedossa , joskin jälkikäteen ajateltuna jotain merkkejä sairaudesta oli. Kukaties olisin voinut kuitenkin vielä vuosikymmeniä elää tietämättä tuosta sairaudesta, tai ehkei seniilistä puhjennut ”esiin”. Harmillista, esim nyt sitten toivon pääseväni vielä harrastamaan lenkkeilyä, joka ei ole itsestäänselvää.
Hei ap! Sinun ei tarvitse pitää tilastoa rokotteiden ottajista. Katso vaikka uutisia. Joka päivä siellä selvitetään monta prosenttia suomalaisista on rokotettu milläkin rokotteella.
Otettu on, koko perheellä 3 rokotusta. Nuoret mukaanlukien, fiksuja kun ovat! :-)
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että jää aikas alhaiseksi prosenttiluku kolmannelle rokotteelle. Moni kaveri ja työkaveri on jo sanoneet etteivät kolmatta tule ottamaan että tämä pelleily riittää heidän osalta.
3. ROKOTTEEN OTTANEIDEN MÄÄRÄKUITENKIN NOUSEE KYMMENIN TUHANSIN JOKA PÄIVÄ... viimeksi kun katsoin, niin luku oli 2 144 676 kpl. Siis kolmansia.
Kolmas otettu. 4. Otan kun saan.
Vierailija kirjoitti:
Minä otin ensimmäisen, mutta toista en ole uskaltanut. Syy tähän kuukautisten pois jääminen. Aikaisemmin säännölliset kuukautiset ja nyt niitä ei ole ollut kohta puoleen vuoteen. Hedelmöityshoidoissa oltu noin kolme vuotta. Nyt tauolla koronarokotteen vuoksi. Masentaa.
Tämä. Mulla myös ongelmia kuukautisissa piikin jälkeen. Huolettaa todella, kun vauva haaveita täälläkin. Jaksamista ja voimia tulevaan♡
Pakko kai ottaa iän vuoksi. Vielä en ole ottanut, mutta aika on varattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otettu on, koko perheellä 3 rokotusta. Nuoret mukaanlukien, fiksuja kun ovat! :-)
Tosi harmi, että fiksuus ei enää jatku suvussa.
Tai suku ylipäätään. Toivottavasti jostain päin sukua löytyy niitä ihan omilla aivoilla ajattelevia.
Sinulle on varmaan hirveä pettymys kun porukat ovat täällä vielä kolmannen ja kymmenenninkin vuoden jälkeen. On aika epäisänmaallista toivoa kuolemaa kanssakansalaisille (ja ihan vaan todistaakseen omaa oikeassa oloa)
En tiedä ja enkä edes saa vielä kun juuri sairastettu korona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin kolmannen ennen joulua, otan neljännenkin joka toivottavasti on täsmärokote omikronia vastaan, sen jälkeen uskoakseni rokotustahti harvenee yhteen vuodessa eli samaan kuin influenssarokotteissa (ja onnistuu samalla käynnillä).
Mihin tuo uskomuksesi perustuu?
Alunperin rokotteita piti olla 1 + 1 tehosterokote, joiden piti pelastaa koko maailma. Kävikin toisinpäin. Nyt vuoden sisään osa jo ottanut 3 rokotetta, miksi se tahti siitä harvenisi kun vasta alkuun on päästy; uusia variantteja syntyy kokoajan kun viruksen on muunnuttava rokotteiden tieltä ja vastahan yksi uusi rokote on markkinoille laitettukin.Alkuperäiseen kysymykseen; en ota kolmatta. Kaksi otin vastoin tahtoani ja nyt olo tuntuu pelkästään huijatulta
"Alunperin rokotteita piti olla 1 + 1 tehosterokote, joiden piti pelastaa koko maailma. Kävikin toisinpäin"
Tiede korjaa itseään sitä mukaa kun uutta tietoa tulee. Follaritiede on ja pysyy muuttumattomana.
"Follaritiede on ja pysyy muuttumattomana."
Follaritieteellekin tulee uusia ulottovuuksia, mm. rapsodiasta, tokentubesta, bitchutesta ja MV-lehdestä.
Mitä tarkoitat, muuttuuko siellä oikeasti joku, vai keksitäänkö vain uusia versioita samoista huuhaajutuista?
Vaikuttaa kuitenkin siltä, että uudelleen alusta alkaa ihan samat huuhaat kiertää, ja siitähän on joku tutkimuskin tehty, että 7 kk välein uusintakierrokset käynnistyy. Näyttää pitävän paikkansa kun tämänkin alustan follarijuttuja lukee.
Ei kun tulee yhä idioottimaisempia juttuja rokotehaitoista. Milloin tarttuu magneetit käsivarteen, milloin kaikki ympärillä saa ties mitä haittoja. Jo oli tuhansia pikkulapsia kuollut rokotteeseen, vaikka silloin heitä ei ollutkaan vielä rokotettukaan. Paras oli ameriikoissa, kun joku muuttui Hulkiksi. Sitten jo piti Fauci ja Gates hirtettämän rokotteiden vuoksi. Siinä pitkässä jo poistetussa ketjussa tuli aina vaan uusia foliohattuongelmia esiin. Siis tuhannen ja yhden follarin sadut.
Meidän alueella on jo yli 40% ottanut. Minä myös otin. Nyt on pahin koronatilanne koskaan meidän alueella, moninkertaisesti enemmän kuin pahimpana aikanakaan ennemmin. Joten kyllä se tarpeen on. Nyt on tullut ensimmäiset koronaan sairastuneet lähipiiriin ja nyt olen kuullut, vieläpä samalla viikolla uuden vuoden jälkeen kahdesta ihmisestä jotka kuolivat koronaan, 60-70v miehiä, tutuntuttuja.
Otan ja otan myös influenssa rokotteet, jos niitä ilmaiseksi annetaan. Yhden influenssan sairastaneena jos jotenkin voi estää, niin teen kaikkeni, etten sairastu tai tulee lievempi tauti.
Tehosterokotus aka "kolmas piikki" on annettu liki 2,1 miljoonalle eli puolelle kaksi rokotusta saaneista. Huomaa, että täällä on ylä/alanuolista päätellen jonkinlainen rokotevastaisten hörhöjen kokoontuminen
Kävi ottamassa kolmannen rokotteen ennen vuodenvaihdetta. Nyt voi olla turvallisemmin mielin. Ei ole niin suuri riski joutua teholle ja kuolla, jos korona iskee. Työkaverilta on kuollut 3 sukulaista koronaan viimeisen kahden kuukauden aikana ja yksi kolmekymppinen kärsii long covid oireista ja menetti työkykynsä.
Luulenpa että jää aikas alhaiseksi prosenttiluku kolmannelle rokotteelle. Moni kaveri ja työkaveri on jo sanoneet etteivät kolmatta tule ottamaan että tämä pelleily riittää heidän osalta.