Ärsyttää kun vieläkin haikailen yhden miehen perään
Kommentit (24)
Pitäiskö sun ap koittaa tehdä psyykkistä työtä päästäksesi eroon pakkomielteestä. Lue omat viestisi: kuulostaa sairaalta.
Ap, älä jää haikailemaan naimisissa olevan miehen perään. Mies on valinnallaan osoittanut että sinä et ole hänelle se oikea. Sinulle löytyy kyllä sopiva sinkku mies!
Ap osoitit itse käytökselläsi (kun oli mahdollisuus olla miehen kanssa) että et ole hänelle sopiva. Nyt on myöhäistä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:29"]
Hankkikaa itsetunto. Ei ne aviomiehet teitä haikaile. Hakevat vauhtia vain omiin sänkypuuhiinsa ja vaimot kiittää.
[/quote]
Olet idiootti jos kuvittelet, että vaimoaan OIKEASTI rakastava mies pitäisi salasuhteita avioliiton ulkopuolisiin naisiin :D Monet miehet tyytyy siihen naiseen minkä vaan joskus sai, ei se sitä liittoa rakkaudeksi muuta kultaseni :)
Kerran olin vähintäänkin syvästi ihastunut naiseen, joka ei ymmärtääkseni vastannut tunteisiini. Joskus epäilin tätä hiukan, mutta pysyin kaveri / ystäväpohjalla kun niin oli aikanaan sovittu. Vaikka se omalla tavallaan tuskaista olikin, siitä myös sai paljon, kuten kaikista ystävistä.
Sittemmin tapasin vaimoni, enkä koskaan ole päässyt eroon tunteesta että rakastanko häntä niin paljoa kuin tätä ihastusta. Tietenkin tilannetta idealisoi mielensä taustalla kun ei tarvitse kohdata yhteistä arkea... ainakin entinen(?) ihastukseni elää aikalailla erilaista elämää kuin minä nyt, en tiedä millaista yhteiselosta olisi koskaan voinut tulla. Joskus mietin haikaileeko hänkin perääni muuten kuin ystävyysmielessä koska emme todennäköisesti tule tapaamaan kovinkaan usein, jos koskaan enää. Mutta... tuskinpa. Elättelen varmaan turhia ajatuksia, vieläkin.
Niin siis tämä mies on naimisissa enkä edes näe häntä enää koskaan, koska ei häntä kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:39"]
No ihan oikein meni sitten. Etsi vapaa.
[/quote]
Menetin sen mun käytökselläni. Ei kiinnosta muut... :(
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:41"]
[/quote]
[/quote]
Mitä teit? :(
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kaikkea tyhmää ja ailahtelevaista. Mun olisi pitänyt mennä sen luo silloin kun se pyysi :(
Harmittaa. Kaipaan sen tuoksua ja kosketusta. Nyt joku toinen saa koskettaa häntä, joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aloit siis sanelemaan sääntöjä. Juu ukkomiehet ei tästä pidä, saatika uhkailusta. Eivät jätä perhettään vaan pitävät katuluutuja panopuinaan.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:41"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:39"] No ihan oikein meni sitten. Etsi vapaa. [/quote] Menetin sen mun käytökselläni. Ei kiinnosta muut... :( [/quote] Mitä teit? :( [/quote] Aloit siis sanelemaan sääntöjä. Juu ukkomiehet ei tästä pidä, saatika uhkailusta. Eivät jätä perhettään vaan pitävät katuluutuja panopuinaan.
[/quote]
Käsitit väärin. Ei olla yhteydessä enää koska se on naimisissa. Me sovittais kyllä huomattavasti paremmin yhteen. Toivottavasti ero tulee pian ja saan hänet.
Mitä luulet oletko ukolle paskankaan arvoinen kun kohtelee omaa vaimoansakkin noin. Ja luriluri nyyhnyyh stoorit on kuultu aikojen alusta. Pärähtää nauramaan pitäis. Aina tulee uusi sukupolvi joka niinkuin hölmöläiset lankee huijareihin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:01"]
Mitä luulet oletko ukolle paskankaan arvoinen kun kohtelee omaa vaimoansakkin noin. Ja luriluri nyyhnyyh stoorit on kuultu aikojen alusta. Pärähtää nauramaan pitäis. Aina tulee uusi sukupolvi joka niinkuin hölmöläiset lankee huijareihin.
[/quote]
No, me sovittaisiin hyvin yhteen. Sen vaan tunsi kun olin hänen sylissään (kun hän ei ollut naimisissa vielä). Toivottavasti hänkin kaipaa minua.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:06"]
Panoreikä ruma lunttu!
[/quote]
En ole. Olen rakastunut nainen ja surullinen kun menetin ihanan miehen. On väärin toivoa eroa, mutta olen niin itsekäs että haluaisin hänet. Mutta vain jos hän haluaa myös minut ja näin ei ole... :(
Sydämeni särkyi tuolloin eikä se tunnu parantuvan millään.
Sun pitää uskaltaa avata itseäs maailmalle ja suoda itsellesi uusi mahdollisuus.
m41