En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa alasti. Eikö se ole kauhean sotkuista?
Hiki valuu suoraan lakanoihin. Menkat saattaa alkaa ja jos ei menkat niin valkovuotoa. Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä. Joka tapauksessa hyi hyi, vai vaihdatteko joka päivä lakanat?
Kommentit (495)
Ei ole näkyviä tai haisevia määriä eritteitä lakanoissa. Jos on jotain mikroskooppisia hiukkasia, niin ei suoraan sanottuna kiinnosta, en keksi yhtäkään järkevää syytä miksi minun pitäisi pillastua parista ihosolusta tai mikroskooppisesta valkovuototipasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille ole opetettu että nimenomaan pitäisi nukkua ilman alushousuja? Mulle opetti jo äiti ja koulussa opetettiin sama terkan tunnilla. Ei ihme että eritteitä riittää kun ette ikinä anna tavaran hengittää! Arvaan että teillä ”valkovuoto lakanoilla on ihan normaalia!1!1!”-porukalla on tapana myös sheivata posliiniksi, käyttää kireitä tekokuitualushousuja ja pikkuhousunsuojia ja sitten pidätte toistuvia hiivatulehduksia ja tuota jatkuvaa vuotoa ihan normaaleina juttuina?
Kaverini kuuluu tähän leiriin. Käy vahauksessa säännöllisesti, pitää stringejä yms muita tekokuitualushousuja ja samaan aikaan päivittelee toistuvia bakteerivaginooseja ja ihmettelee miksi tarvitsee pikkuhousunsuojia. Sama kaveri sätti minua siitä etten ollut käynyt gynellä kahteen vuoteen, koska kyllähän siellä gynellä nyt vaan kuuluu käydä! Toki käytössä on myös hormonaalinen ehkäisy.
Kannattaa muistaa että virtsankarkailu on monilla naisilla ongelma, joillakin jopa lapsuudesta asti ilman että on synnyttänyt (kaikilla ei jumppa toimi). Ei ole välttämättä kaikista siis mukavaa se alasti nukkuminen.
Täytyy kysyä että miksi mietit noin paljon kaveriesi alapääongelmia? Itse en ainakaan halua ajatella asiaa..... hyi.
Valitettavasti jakaa nämä asiat ihan itse. Virtsankarkailusta ei sentään valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Oli kiva herätä ripuli merestä kun vaimo meni Viini maistelun jälkeen nukkumaan ilman housuja. Seksikästä. Not.
Ne alushousutko olisi tämän estäneet? Kannattaa varmaan juoda sen verran vaan tajuaa nousta vessaan kun sinne on asiaa.
Kyllä ne pahimmat ruiskeet jää housuihin. Jos ei pyyhi kunnolla, niin kivat rusketusraidat sitten lakanoissa. Alasti nukkuminen 🤢
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille ole opetettu että nimenomaan pitäisi nukkua ilman alushousuja? Mulle opetti jo äiti ja koulussa opetettiin sama terkan tunnilla. Ei ihme että eritteitä riittää kun ette ikinä anna tavaran hengittää! Arvaan että teillä ”valkovuoto lakanoilla on ihan normaalia!1!1!”-porukalla on tapana myös sheivata posliiniksi, käyttää kireitä tekokuitualushousuja ja pikkuhousunsuojia ja sitten pidätte toistuvia hiivatulehduksia ja tuota jatkuvaa vuotoa ihan normaaleina juttuina?
No ei minulle ainakaan ole opettanut, ei äiti eikä koulu. En ikimaailmassa saisi edes unta jos ilman vaatteita sänkyyn menisin. En tarvi phs:iä, ei ole koskaan ollut hiivaa eikä mitään muutakaan ongelmaa. Miksi siis luopuisin itselleni mukavimmasta nukkumistavasta, eli alkkarit ja toppi? Ja lakanat pestään ja vaihdetaan kerran viikossa, poikkeuksetta.
Vierailija kirjoitti:
Muakin ällöttää. Kaikki eritteet leviää suoraan lakanoihin yläpäästä alapäähän. Ja lakanoita saa olla pesemässä koko ajan. En ikinä nuku alasti paitsi poikkeuksena ehkä kovalla helteellä. Yäk.
No jos sinä erität litratolkulla joka reiästä, niin eikö yöpukusi ui sitten niissä samoissa eritteissä?
Paljonko valkovuotoa on normaalia:
Lisäksi kannattaa katsoa tämä:
Ei me naisetkaan siellä uimarannalla tissit esillä ole niin pitäkää miehet ne housut jalassa nukkuessa. Kädet peiton päällä ja vain puhtaita ja terveellisiä unia nähden. Syntiset ne joutaa tuliseen järveen kyllä näin on. Sänky on vain nukkumiseen vaatetettuna tarkoitettu ja siihen yhteen muuhun, lisääntymiseen, silloin voi vaatteita vähän siirtää tieltä pois. Kiitos ja hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten varmaan hikoileekin litratolkulla, kun käyttää öisin vaatteita. On liian kuuma ja ne kiertyvät kropan ympärille ja hankaavat ihoa.
En minä alastomana hikoile niin, että sitä mitenkään huomaisi petivaatteissa. Ja petivaatteet pestään säännöllisesti, niin so what.
Se yöllinen hikoilu ei tarkoita hiessä lillumista ja hikipäässä heräämistä. Vaikka et sitä yöllä huomaa, hikoilet silti. Normaalit yövaatteet eivät ole kuumat, eivät hankaa tai hierrä (wtf?). Saat nukkua alasti jos haluat mutta ei se hikoiluasi poista mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oksettava saasta aloittaja on? Ei mulla valu menkat, valkovuodot ja hiet tolla tavalla, hyi helvetti! Tuuleta säkin niitä kuppaisia genitaalejasi joskus niin et vuoda kaikkea moskaa. Yhhyh.
Jännä kun nämä alastinukkujat tuntuvat olevan jotain kummallisia luonnonoikkuja, joita eivät normaalit ruumiintoiminnnot koske.
Nukun alasti ja ei tosiaankaan valu hiet ja valkovuodot! Menkat alkaa ajallaan ja silloin tamponi. Eihän tollanen voi olla normaalia että yöt valitaan hikeä ja vuodetaan ties mitä, eiköhän me olla enemmistö jolla ei tollaisia ongelmia ole. Ei muuten ole normaalia jos koko ajan erittää jtn, säädä makuuhuoneesi lämpötila, laihduta ja käy gynellä. Oon todella yllättynyt että jotkut saastat ei usko kun kertoo ettei vuoda eritteitä pitkin yötä, luulin että tää on se normi.
Joo en minäkään todellakaan koko aika valu jotain eritettä, mutta pieni määrä valkovuotohan on terveen alapään merkki. Huolestuisin enemmän, jos alushousuni olisivat aina ihan valkovuodottomat. Lisäksi kaikki hikoilevat, tunsit sitä tai et. Bmi:ni on 19.
No ei sitä valkovuotoa jeesus sentään lakanoille valu, ihan sinne pilluun jää ja suihkussa lähtee! Jos se sun ”pieni valkovuoto” tarkoittaa sitä että vuotoa on lakanoissa ja reisillä niin mene hyvä ihminen gynelle!
Ei se tarkoita että on jokin sairaus jos tulee valkovuotoa paljon. Aika vähäinen valkovuoto jos ei esim. alkkareissa näy koskaan mitään.
Ihan oikeasti tuuleta pilluasi joskus jos valkovuotoa valuu lakanoille. Tää ei inttämällä muutu. Ellet ole raskaana niin toi ei ole normaalia.
Olen toi edellinen ja eri kuin joka sulle alunperin vastasi. Kyllä on valkovuodon määrän vaihtelu ihan normaalia. Johan sitä jo ovulaationkin aikaan on ihan erilaista se lima. En tiedä minkä ikäinen olet, mutta kommentistasi päätellen et kovin vanha ainakaan. Koita rauhoittua ja kysy vaikka ä gyneltä jos et usko että eri ihmisillä voi olla todella suuria eroja valkovuodon määrässä ilman että mitään on vialla.
Eikä kaikki pöpöt näy. Kuten tuolla jo aiemmin postasin linkin, niin ilman alkkareita ei tulis nukkua kun ihminen piereskelee unissaan ja vaikka ei olis mikään märkäpieru niin silti niitä ulostehiukkasia päätyy lakanoihin, että vähintään alkkarit ois hyvä olla. Tämä siis on fakta vaikka olisit mitä mieltä valkovuodoista tahansa. Oma asiasi miten nukut, mutta et kyllä sitä valkovuotoakaan välttämättä niistä lakanoista huomaa, nuuhkaise joskus!
Tää taitaa olla sulle herkkä paikka ja siksi intät? Vaikka miten se sua itseäsi harmittaa niin se ei ole normaalia, että joka yö valuu valkovuodot lakanoille. Sori, se ei vaan ole. Silloin sun pitää miettiä sun ruokavaliota, sheivausta, hygieniaa, seksitapoja ja käydä siellä gynellä.
Ei ole herkkä asia minulle, ihmetyttää vain miksi ihmiset kiihtyvät kommenttipalstalla varsin tyhjistä puheenaiheista. Saat nukkua kotonasi miten haluat, ei se mua kiinnosta. Halusin vain huomauttaa että olet väärässä siitä että ois jotenkin epänormaalia että toisilla on valkovuotoa runsaammin kuin sinulla.
Okei. Se että vuotaa lakanoille ei kuitenkaan edelleenkään ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Oli kiva herätä ripuli merestä kun vaimo meni Viini maistelun jälkeen nukkumaan ilman housuja. Seksikästä. Not.
Ne alushousutko olisi tämän estäneet? Kannattaa varmaan juoda sen verran vaan tajuaa nousta vessaan kun sinne on asiaa.
Kyllä ne pahimmat ruiskeet jää housuihin. Jos ei pyyhi kunnolla, niin kivat rusketusraidat sitten lakanoissa. Alasti nukkuminen 🤢
Täh??? En minä olisi ikinä parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka wc-hygienia on tuolla tasolla. Nukkui se alasti tai ei. Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin ällöttää. Kaikki eritteet leviää suoraan lakanoihin yläpäästä alapäähän. Ja lakanoita saa olla pesemässä koko ajan. En ikinä nuku alasti paitsi poikkeuksena ehkä kovalla helteellä. Yäk.
No jos sinä erität litratolkulla joka reiästä, niin eikö yöpukusi ui sitten niissä samoissa eritteissä?
Hyvä pointti! Kaikki ne limat ja paskat ja ihosolut ja veret ovat joka tapauksessa ihoasi vasten niissä vaatteissa! Hyi kamalaa, iik!!! MIten pystytte nukkumaan hikiset ja limaiset vaatteet päällä??
Ei mun tussusta ainakaan yhtä tehden pukkaa kaikenmaailman mönjää. Eikä sen niin väliä jos siellä joku valkovuodon hiukkanen on, kukaan ei syö siitä lakanalta eikä sitä imeskele. Joten en turhaan stressaa ja kiirehdi joka yön jälkeen vaihtamaan pilluni saastuttamaa lakanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten varmaan hikoileekin litratolkulla, kun käyttää öisin vaatteita. On liian kuuma ja ne kiertyvät kropan ympärille ja hankaavat ihoa.
En minä alastomana hikoile niin, että sitä mitenkään huomaisi petivaatteissa. Ja petivaatteet pestään säännöllisesti, niin so what.
Se yöllinen hikoilu ei tarkoita hiessä lillumista ja hikipäässä heräämistä. Vaikka et sitä yöllä huomaa, hikoilet silti. Normaalit yövaatteet eivät ole kuumat, eivät hankaa tai hierrä (wtf?). Saat nukkua alasti jos haluat mutta ei se hikoiluasi poista mihinkään.
No entä sitten. En tule hysteeriseksi muutamasta hikitipasta, jota kroppani erittää yön aikana. Nukun hyvin ja pesen lakanat säännöllisesti. Ilmakylvystä on enemmän hyötyä kuin mitä normaalista hikoilusta on haittaa. Tärkeintä on nukkumismukavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niin. Jos lakanat on hiestä märät, niin silloin sitä hikeä on erittynyt enemmän kuin 1L, luultavasti litroittain. Kyllähän jo kovassa urheilusuorituksessakin voi hikoilla paljon.
Ja ihminen hikoilee muualtakin kui kainaloista, esim. jaloista, nivusista, jne.
Pelkästään ihosoluja irtoaa ihmisestä päivttäin isoja määriä, vaikket sitä näekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Minusta mukavampi ajatus on imeyttää tämä yön aikana erittyvä hiki puuvillaiseen yöasuun kuin lakanoihin ja petivaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä bakteerikammoisten siisteyshysteerikkojen aivopieruja...
Samaa mieltä.Yhtä tyhmää kun rutistaan pesetkö kalsarit muiden valkopesun mukana.Ei kukaan välttämättä nuku ilman kalsareita vaikka sanoo nukkuvansa alasti.Ja mitä sitten jokainen makaa niin kuin petaa vaikka sonnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entä sitten. En tule hysteeriseksi muutamasta hikitipasta, jota kroppani erittää yön aikana. Nukun hyvin ja pesen lakanat säännöllisesti. Ilmakylvystä on enemmän hyötyä kuin mitä normaalista hikoilusta on haittaa. Tärkeintä on nukkumismukavuus.
Hei, saat nukkua ihan kuten haluat. Tässä aloituksessa tuskin ole kyse just SINUN nukkumisestasi.
Miehenä en tykkää nukkua ilman aluahousuja koska kivekset menee huonoihin asentoihin ja tuntuu oudolta että kivekset on välillä solmussa.
Joskun olen saannut yöllisen siemensyöksyn ja onneksi oli alushousut jalassa.
M31
Vierailija kirjoitti:
Keijo heräs aamulla ja sen pimputinta kirveli ja hais sonnalta. Oli ryybännyt edellisiltana ja ottanut vahinkos kaikki vaatteet pois. Sit Keyjo huomas vessas et peppu koloa kans kirveli ja valu jotain. Keiko ihmetteli miks oli majoneesia laittanu rööriinsä. Keijo ei pessyt sitä päiviin ja kirvely kasvoi. Sitten hän soitti heti samana aamuna tuttuun terv.keskuksen numeroon jossa selitti että kirvelee, haisee ja majoneesia laittanut vahingossa taakse.
Terveytys keskuksessa oli maskipakko mutta Keiyo oli kova jätkä eikä pitänyt. Sitten jutusteltiin ja Keijolta otettiin kaikki näytteet myös kakki näyte. Seuraavana päivänä Iita soitti ja sanoi että kuolema koittaa. Keijolla oli aits ja sai sen joltain alilta kun se oli huomannu et joku nukkuu alasti peppu paljaana sängyssä. Älä oo kun Keijo ja nuku alasti tai kuolet hyvinkin varmasti ainakin johonkin ja ainakin lopulta.
Aliko pani keijoa pyllyyn?!
En halua nukkua alasti, sen verran runsasta on valkovuoto lähes joka päivä. Ehkä pitäisi lopettaa vessapaperin pitäminen pöksyissä suojana, en tiedä. Ei myöskään ole yhtä turvallinen olo alasti ja pidän siitä, että nännit ja vatsamakkarat ovat paidan alla myös yöllä. Ei alapään karvatkaan tunnu kivoilta reisiä vasten.