Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa alasti. Eikö se ole kauhean sotkuista?

Vierailija
26.12.2021 |

Hiki valuu suoraan lakanoihin. Menkat saattaa alkaa ja jos ei menkat niin valkovuotoa. Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä. Joka tapauksessa hyi hyi, vai vaihdatteko joka päivä lakanat?

Kommentit (495)

Vierailija
61/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään hiessä ja ihroissa kierivä valas. Puhtaana pysyy ja on muuten lakanat, peitto, tyynyt, kaikki valkoisia.

Ihminen hikoilee aina.

Toiset enemmän, toiset vähemmän. Eiköhän se ole niin, että alasti nukkuvat ne, jotka eivät juurikaan yön aikana eritä (mitään sotkevaa) ja jotka jaksavat käydä iltaisin suihkussa.

Vierailija
62/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan aikuisvaippani kaksi kertaa yössä.

Olen siis nainen. Voin lypsää lahjaa vastaan apua tarvivia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää herätä aamulla sängystä vartalo ja aukot miesten siemennesteessä.

Vierailija
64/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni annelista valuu siemeniä koko perheemme yhteiseen sänkyyn.

Vierailija
65/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, en ainakaan aloittajan lakanoihin menisi, jos hän on niin sotkuinen. Vaatteetkin varmaan päivän käytön jälkeen sisäpuolelta  ihan jossain hyhmässä, alushousuista puhumattakaan. 

Ja mitä hittoa se kenellekään kuuluu, vaikka joku nukkuisi mutakylvyssä yönsä?

Samaa mieltä. Elokuvista ja julkkiksilta saa taviskin mallioppia.

Vierailija
66/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oksettava saasta aloittaja on? Ei mulla valu menkat, valkovuodot ja hiet tolla tavalla, hyi helvetti! Tuuleta säkin niitä kuppaisia genitaalejasi joskus niin et vuoda kaikkea moskaa. Yhhyh.

Jännä kun nämä alastinukkujat tuntuvat olevan jotain kummallisia luonnonoikkuja, joita eivät normaalit ruumiintoiminnnot koske.

Nukun alasti ja ei tosiaankaan valu hiet ja valkovuodot! Menkat alkaa ajallaan ja silloin tamponi. Eihän tollanen voi olla normaalia että yöt valitaan hikeä ja vuodetaan ties mitä, eiköhän me olla enemmistö jolla ei tollaisia ongelmia ole. Ei muuten ole normaalia jos koko ajan erittää jtn, säädä makuuhuoneesi lämpötila, laihduta ja käy gynellä. Oon todella yllättynyt että jotkut saastat ei usko kun kertoo ettei vuoda eritteitä pitkin yötä, luulin että tää on se normi.

Joo en minäkään todellakaan koko aika valu jotain eritettä, mutta pieni määrä valkovuotohan on terveen alapään merkki. Huolestuisin enemmän, jos alushousuni olisivat aina ihan valkovuodottomat. Lisäksi kaikki hikoilevat, tunsit sitä tai et. Bmi:ni on 19.

No ei sitä valkovuotoa jeesus sentään lakanoille valu, ihan sinne pilluun jää ja suihkussa lähtee! Jos se sun ”pieni valkovuoto” tarkoittaa sitä että vuotoa on lakanoissa ja reisillä niin mene hyvä ihminen gynelle!

Vierailija
67/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi ihminen pieree unissaan ja pierun mukana tulee aina vähän kakkaa.

Tämä on fakta. Tässä lyhyt faktavideo:

https://youtube.com/shorts/5xnPAAVlNIc?feature=share

Aina vähintään alkkarit.

Vierailija
68/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti nukkua alasti. Ei kiitos.

Vierailija
69/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oksettava saasta aloittaja on? Ei mulla valu menkat, valkovuodot ja hiet tolla tavalla, hyi helvetti! Tuuleta säkin niitä kuppaisia genitaalejasi joskus niin et vuoda kaikkea moskaa. Yhhyh.

Jännä kun nämä alastinukkujat tuntuvat olevan jotain kummallisia luonnonoikkuja, joita eivät normaalit ruumiintoiminnnot koske.

Nukun alasti ja ei tosiaankaan valu hiet ja valkovuodot! Menkat alkaa ajallaan ja silloin tamponi. Eihän tollanen voi olla normaalia että yöt valitaan hikeä ja vuodetaan ties mitä, eiköhän me olla enemmistö jolla ei tollaisia ongelmia ole. Ei muuten ole normaalia jos koko ajan erittää jtn, säädä makuuhuoneesi lämpötila, laihduta ja käy gynellä. Oon todella yllättynyt että jotkut saastat ei usko kun kertoo ettei vuoda eritteitä pitkin yötä, luulin että tää on se normi.

Joo en minäkään todellakaan koko aika valu jotain eritettä, mutta pieni määrä valkovuotohan on terveen alapään merkki. Huolestuisin enemmän, jos alushousuni olisivat aina ihan valkovuodottomat. Lisäksi kaikki hikoilevat, tunsit sitä tai et. Bmi:ni on 19.

No ei sitä valkovuotoa jeesus sentään lakanoille valu, ihan sinne pilluun jää ja suihkussa lähtee! Jos se sun ”pieni valkovuoto” tarkoittaa sitä että vuotoa on lakanoissa ja reisillä niin mene hyvä ihminen gynelle!

Ei se tarkoita että on jokin sairaus jos tulee valkovuotoa paljon. Aika vähäinen valkovuoto jos ei esim. alkkareissa näy koskaan mitään.

Vierailija
70/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät hikoile sankokaupalla öisin ja minä ainakin osaan katsoa kalenterista, koska ne mun menkat alkaa. Valkovuodon kanssa ei ole myöskään ole ongelmia.

Vierailija
71/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  mullakaan valu mun ruumiinaukoista mitään limoja, veria tai paskoja lakanoille :o 

En myöskään hikoile sängyssä (kesällä ilmastointi ) ja käyn joka päivä suihkussa. 

Ei mitään ongelmaa. Päinvastoin. Alapää pysyy terveenä ilmakylvystä ja on ihanaa nukkua, kun mikään vaate ei purista ja kierry ympärille.

Vierailija
72/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks naiset valu limaa sieltä veestä lakanoille?

Jos vaik näkee kiihottavia unia rat pitista.

Vierailija
73/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tehkää testi. Nukkukaa alasti ja pyjamassa unipipo mukaanluettuna viikko. Levittäkää lakanat putipuhtaalle vastasataneelle luminietokselle ja seuratkaa vaivihkaa ikkunasta kumman lakanan luo talitintit ja muut kottaraiset pyrähtävät nälissään. Ne tunnistaa talin ja muun visvanne tosi nerokkaasti.

Hajosin! :D Mistä perähikiältä olet kotoisin? Onko nämä jotain mummon antamia neuvoja?

Vierailija
74/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tarkoita että on jokin sairaus jos tulee valkovuotoa paljon. Aika vähäinen valkovuoto jos ei esim. alkkareissa näy koskaan mitään.

Ihan oikeasti tuuleta pilluasi joskus jos valkovuotoa valuu lakanoille. Tää ei inttämällä muutu. Ellet ole raskaana niin toi ei ole normaalia.

Vierailija
75/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieluhan siinä karkaa kun mikään ei estele.

Vierailija
76/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti nukkua alasti. Ei kiitos.

Sieluhan siinä karkaa kun mikään ei estele.

Vierailija
77/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille ole opetettu että nimenomaan pitäisi nukkua ilman alushousuja? Mulle opetti jo äiti ja koulussa opetettiin sama terkan tunnilla. Ei ihme että eritteitä riittää kun ette ikinä anna tavaran hengittää! Arvaan että teillä ”valkovuoto lakanoilla on ihan normaalia!1!1!”-porukalla on tapana myös sheivata posliiniksi, käyttää kireitä tekokuitualushousuja ja pikkuhousunsuojia ja sitten pidätte toistuvia hiivatulehduksia ja tuota jatkuvaa vuotoa ihan normaaleina juttuina?

Vierailija
78/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  mullakaan valu mun ruumiinaukoista mitään limoja, veria tai paskoja lakanoille :o 

En myöskään hikoile sängyssä (kesällä ilmastointi ) ja käyn joka päivä suihkussa. 

Ei mitään ongelmaa. Päinvastoin. Alapää pysyy terveenä ilmakylvystä ja on ihanaa nukkua, kun mikään vaate ei purista ja kierry ympärille.

Tiedoksi kaikille "en hikoile öisin"-ihmisille:

Allergia-, iho- ja astmaliiton mukaan ihminen erittää nukkuessaan 0,5-1 litran hikeä.

Vierailija
79/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan tullut mitään yöllisiä siemensyöksyjä.

Määkin oon ollu kyvytön tulemaan siemenellisesti kun nukkunut lapsesta saakka ilman mitään.

Vierailija
80/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti tuuleta pilluasi joskus jos valkovuotoa valuu lakanoille. Tää ei inttämällä muutu. Ellet ole raskaana niin toi ei ole normaalia.

Olen toi edellinen ja eri kuin joka sulle alunperin vastasi. Kyllä on valkovuodon määrän vaihtelu ihan normaalia. Johan sitä jo ovulaationkin aikaan on ihan erilaista se lima. En tiedä minkä ikäinen olet, mutta kommentistasi päätellen et kovin vanha ainakaan. Koita rauhoittua ja kysy vaikka ä gyneltä jos et usko että eri ihmisillä voi olla todella suuria eroja valkovuodon määrässä ilman että mitään on vialla.

Eikä kaikki pöpöt näy. Kuten tuolla jo aiemmin postasin linkin, niin ilman alkkareita ei tulis nukkua kun ihminen piereskelee unissaan ja vaikka ei olis mikään märkäpieru niin silti niitä ulostehiukkasia päätyy lakanoihin, että vähintään alkkarit ois hyvä olla. Tämä siis on fakta vaikka olisit mitä mieltä valkovuodoista tahansa. Oma asiasi miten nukut, mutta et kyllä sitä valkovuotoakaan välttämättä niistä lakanoista huomaa, nuuhkaise joskus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän