En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa alasti. Eikö se ole kauhean sotkuista?
Hiki valuu suoraan lakanoihin. Menkat saattaa alkaa ja jos ei menkat niin valkovuotoa. Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä. Joka tapauksessa hyi hyi, vai vaihdatteko joka päivä lakanat?
Kommentit (495)
Vierailija kirjoitti:
Ja meillä nukkuu vielä koirat ja kissatkin sängyssä missä nukun alasti ja en todellakaan vaihda joka viikko lakanoita.
Joo kiva teillä on sitten koiran ja kissan paskaakin sängyssä, kuraa, kissanhiekkaa yms. on varmana viihtyisä sänky.
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää naiset huolta miehenne seksuaaliterveydestä antamalla vartalonne käyttöön siemennesteen purkautumiseksi. Näin se ei purkaudu yöllä itsekseen.
Useimmilla miehillä on kädet.
Eipä siinä juuri hikoilla kun makkarin lämpötila on oikein säädetty. Ja jos valkovuotoa tulee ympäri sänkyä, niin kannattaisi mennä lääkäriin... Menkat pysyy tamponilla hallinnassa ja mies ei sohi siemeniään minun kehoni ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oksettava saasta aloittaja on? Ei mulla valu menkat, valkovuodot ja hiet tolla tavalla, hyi helvetti! Tuuleta säkin niitä kuppaisia genitaalejasi joskus niin et vuoda kaikkea moskaa. Yhhyh.
Jännä kun nämä alastinukkujat tuntuvat olevan jotain kummallisia luonnonoikkuja, joita eivät normaalit ruumiintoiminnnot koske.
Unissani piilottelen taikapapanoita tyynyn alle. Puoliskoni ei tykkää eikä ymmärrä.
Vaihtaako ap puhtaan yöpuvun joka päivä? Ei ne lakanat sen enempää hikeenny.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä juuri hikoilla kun makkarin lämpötila on oikein säädetty. Ja jos valkovuotoa tulee ympäri sänkyä, niin kannattaisi mennä lääkäriin... Menkat pysyy tamponilla hallinnassa ja mies ei sohi siemeniään minun kehoni ulkopuolelle.
Joo no kyllähän ne siemenet valuvat ulos. Et vain huomaa hikeä ja valkovuotoa ja siemennestettä, kun olet tottunut siihen saastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oksettava saasta aloittaja on? Ei mulla valu menkat, valkovuodot ja hiet tolla tavalla, hyi helvetti! Tuuleta säkin niitä kuppaisia genitaalejasi joskus niin et vuoda kaikkea moskaa. Yhhyh.
Jännä kun nämä alastinukkujat tuntuvat olevan jotain kummallisia luonnonoikkuja, joita eivät normaalit ruumiintoiminnnot koske.
Nukun alasti ja ei tosiaankaan valu hiet ja valkovuodot! Menkat alkaa ajallaan ja silloin tamponi. Eihän tollanen voi olla normaalia että yöt valitaan hikeä ja vuodetaan ties mitä, eiköhän me olla enemmistö jolla ei tollaisia ongelmia ole. Ei muuten ole normaalia jos koko ajan erittää jtn, säädä makuuhuoneesi lämpötila, laihduta ja käy gynellä. Oon todella yllättynyt että jotkut saastat ei usko kun kertoo ettei vuoda eritteitä pitkin yötä, luulin että tää on se normi.
Minä en osaa nukkua alasti, kesällä ällöttää hiestä tahmea kroppa ja talvella jäätyisin kuoliaaksi kun talossa niin kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaako ap puhtaan yöpuvun joka päivä? Ei ne lakanat sen enempää hikeenny.
En vaihda yöpukua jokapäivä, mutta alushousut kahdesti. Joten kyllä ne lakanat ovat likaisempia kuin yöpukuni saati lakanani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun alasti ja ei tosiaankaan valu hiet ja valkovuodot! Menkat alkaa ajallaan ja silloin tamponi. Eihän tollanen voi olla normaalia että yöt valitaan hikeä ja vuodetaan ties mitä, eiköhän me olla enemmistö jolla ei tollaisia ongelmia ole. Ei muuten ole normaalia jos koko ajan erittää jtn, säädä makuuhuoneesi lämpötila, laihduta ja käy gynellä. Oon todella yllättynyt että jotkut saastat ei usko kun kertoo ettei vuoda eritteitä pitkin yötä, luulin että tää on se normi.
Joo en minäkään todellakaan koko aika valu jotain eritettä, mutta pieni määrä valkovuotohan on terveen alapään merkki. Huolestuisin enemmän, jos alushousuni olisivat aina ihan valkovuodottomat. Lisäksi kaikki hikoilevat, tunsit sitä tai et. Bmi:ni on 19.
Vaimoskani pieree unissaan ja ulostaa sänkyymme. Minä keitän aamulla kahvit ja pesen lakanat.
Ei, se ei ole sotkuista. Käyn päivittäin suihkussa eikä eritteeni valu ympäriinsä. Ja hui, olen vielä lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää naiset huolta miehenne seksuaaliterveydestä antamalla vartalonne käyttöön siemennesteen purkautumiseksi. Näin se ei purkaudu yöllä itsekseen.
Naisten hikiset kädet tuntuu paremmalta percn hajusessa sänkyssä :) Mies käy töissä ei se jaksa öitä valvoo ja hinkata itteään pihtarin vieres aamuun asti.
Menkkojen aikoihin käytän alushousuja.
Toisinaan pyjamaa tai muuta paitaa/housuja.
Tykkään eniten nukkua ilman rihman kiertämää.
Lakanat vaihdan, kun siltä tuntuu. Ei niissä muut kuin minä ja puolisoni nuku.
Hyi, en ainakaan aloittajan lakanoihin menisi, jos hän on niin sotkuinen. Vaatteetkin varmaan päivän käytön jälkeen sisäpuolelta ihan jossain hyhmässä, alushousuista puhumattakaan.
Ja mitä hittoa se kenellekään kuuluu, vaikka joku nukkuisi mutakylvyssä yönsä?
Siis onko joku alasti vaatteiden alla?
Itse vedän aina päälle ensin märkäpuvun, ja sitten vasta muut vaatteet, esim kalsarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisilla suu *slurps*