Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saunalahti elisan asiakkaiden kusettaminen

Vierailija
10.04.2015 |

Eikö ne tajua että tuollanen paskamainen asiakkaiden kusettaminen vie tuplasti asiakkaita. Kunhan pääsen eroon, mä eikä mun mies tai ykskään lapsista tuu koskaan palaamaan kyseisen puljun asiakkaaksi? Ja tän ku toistaa tarpeeksi monen asiakkaan kohdalla, niin asiakkaat häviää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:11"]

Mulle myytiin 4g liittymä vaikka vanha modeemi oli vielä toimiva. Sanoivat että vanhasta ei tarvi enää maksaa sitte ku on vaihtanut uuteen. Vanha sopimus siis loppuu. No ei loppunukaan vaan nyt tulee laskua kahesta modeemista ja toista en edes käytä.

[/quote]

Minun edellinen mobiilimokkula ei toiminut, niissä kuulemma kaikilla vikoja, koska laite on susi. Elisalta todettiin, että voi voi. Miksi myyvät sitten tuollaisia? Parin vuoden päästä se vaihdettiin toimivaan eli vanha otettiin pois ja annettiin uusi tilalle. Tästä uudesta pitää taas maksaa.

Vierailija
22/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuun ilmestynyt ylimääränen 1.99 euroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ongelmia ei ole ollut Saunalahden kanssa, kymmenen vuotta asiakkaana, lapsenkin liittymä pelaa moitteettomasti ja sitä avatessa sain todella hyvää palvelua.

Vierailija
24/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:50"]Laskuun ilmestynyt ylimääränen 1.99 euroa
[/quote]

paperilasku maksaa se 2e....

Vierailija
25/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin Radiolinjan/Elisan/Saunalahden asiakas neljätoista vuotta putkeen. Mitään ongelmia ei ollut kunnes otin Elisa Viihteen. Samalla hetkellä kun tuli tekstiviesti, että paketti on noudettavissa postista, katkesi netti, vaikka nettiliittymän piti olla toiminnassa vielä pari viikkoa, että varmasti ehdin hakea paketin postista. Soitin Elisalle että mitäs nyt. Puhelua yhdisteltiin noin viidelle ihmiselle eikä kukaan tiennyt miksi netti meni poikki. Seuraavana päivänä kävin Viihde-paketin postista, eikä sekään toiminu. Taas puhelua Elisalle eikä kukaan taaskaan tiennyt missä vika. Seuraavana päivänä meillä kävi Elisan asentaja. Asentaja tarkisti meidän asunnon liitännät ja talon liitännät ja kaikki oli ok. Muuten ihan hyvä palvelu, mutta eipä toiminu netti vieläkään. Viisi päivää, noin viisitoista puhelimessa vietettyä tuntia ja noin kolmekymmentä Elisan asiakaspalvelijaa eikä kukaan tiennyt missä se vika oli.  Sitten tämä noin kolmaskymmenes asiakaspalvelija sanoi, että voin palauttaa Viihde-paketin (palautusoikeus loppuu kun laittaa töpselin seinään) ja että he eivät nyt voi enempää auttaa. Heti kohta soitin Welholle ja kahden päivän päästä sain modeemin ja netti toimi heti. Samalla vaihdoin myös puhelinliittymän DNA:lle. Ihan heti en elisan palveluita enää ota.

Vierailija
26/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:50"]Laskuun ilmestynyt ylimääränen 1.99 euroa
[/quote]

Mulla taas Soneralla ilmestyy laskuun välillö ylimääräinen 5e, eikä erittelyssä edes näy mikä se on!

Vierailija
27/28 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELISA Oyj on kyllä paskin pulju ikinä. Vaihtoivat pakolla liittymäni toiseen (kalliimpaan ja huonompaan)kesken sopimuskauden. Aina kun sieltä tilaa jtn he "unohtavat" kertoa,että tulee jokin lisämaksu päälle. Todella töykeää asiakaspalvelua ja ei mitään ns.pelivaraa liittymiin, , kuten esim. DNA:lla on. He sentään pystyvät antamaan järkeviä tarjouksia asiakkailleen. Omistan siis Elisan,Dna:n ja Telian liittymät perheessäni ja tuo Elisa on ainut mistä aina tulee jtn negatiivista uutista ja ylimääräistä rahanmenoa,sekä hinnankorotuksia. :(

Vierailija
28/28 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin Radiolinjan/Elisan/Saunalahden asiakas neljätoista vuotta putkeen. Mitään ongelmia ei ollut kunnes otin Elisa Viihteen. Samalla hetkellä kun tuli tekstiviesti, että paketti on noudettavissa postista, katkesi netti, vaikka nettiliittymän piti olla toiminnassa vielä pari viikkoa, että varmasti ehdin hakea paketin postista. Soitin Elisalle että mitäs nyt. Puhelua yhdisteltiin noin viidelle ihmiselle eikä kukaan tiennyt miksi netti meni poikki. Seuraavana päivänä kävin Viihde-paketin postista, eikä sekään toiminu. Taas puhelua Elisalle eikä kukaan taaskaan tiennyt missä vika. Seuraavana päivänä meillä kävi Elisan asentaja. Asentaja tarkisti meidän asunnon liitännät ja talon liitännät ja kaikki oli ok. Muuten ihan hyvä palvelu, mutta eipä toiminu netti vieläkään. Viisi päivää, noin viisitoista puhelimessa vietettyä tuntia ja noin kolmekymmentä Elisan asiakaspalvelijaa eikä kukaan tiennyt missä se vika oli.  Sitten tämä noin kolmaskymmenes asiakaspalvelija sanoi, että voin palauttaa Viihde-paketin (palautusoikeus loppuu kun laittaa töpselin seinään) ja että he eivät nyt voi enempää auttaa. Heti kohta soitin Welholle ja kahden päivän päästä sain modeemin ja netti toimi heti. Samalla vaihdoin myös puhelinliittymän DNA:lle. Ihan heti en elisan palveluita enää ota.

Tämä on kyllä jo kolme vuotta vanha ketju, mutta mulla kävi just noin. Elisa Viihteen menin ottamaan ja siitähän soppa syntyi. Netti poikki melkein kolme viikkoa, tai välillä se oli päällä ja sitten taas ei ollutkaan. Ainakin kymmenkunta puhelua ja uudelleenohjausta, ei tullut mitään. Peruin koko homman, palautin viihdeboksin ja siitäkin tuli lasku perässä, piti maksaa kuusi euroa palauttamisesta. Ei Elisalle loppuiäkseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan