Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saunalahti elisan asiakkaiden kusettaminen

Vierailija
10.04.2015 |

Eikö ne tajua että tuollanen paskamainen asiakkaiden kusettaminen vie tuplasti asiakkaita. Kunhan pääsen eroon, mä eikä mun mies tai ykskään lapsista tuu koskaan palaamaan kyseisen puljun asiakkaaksi? Ja tän ku toistaa tarpeeksi monen asiakkaan kohdalla, niin asiakkaat häviää.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomanneet laskuun ilmestynyttä 1,99 euron maksua jostakin "alle euron päivä"-lisäpalvelusta (ainakin Norppa-liittymässä)? Mitään lisäpalvelua en ole tosiaankaan tilannbut, kyseessä on kaikkiin (Norppa) liittymiin automaattisesti tullut ennen ilmainen palvelu, josta nyt yhtäkkiä ruvetaankin perimään maksua. Tiedotus asiasta ala-arvoista, minulle tulee lasku tekstarina ja siinä ei ollut mitään mainintaa muuttuneista maksuista. Onneksi tapana on selata lasku läpi, niin huomasin sentään asian vaikkakin jälkikäteen. Valitin asiakaspalveluun, ja ylimääräiset maksut hyvitettiin. Ärsyttää silti tuollainen asiakkaiden aliarvioinyi, että vaihdoin liittymän samantien pois Kusetuslahdesta!

Vierailija
2/28 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Oma Saunalahti -palvelussa tuon alle euron päivän palvelun jotenkin pois? Minäkään en ole sitä tilannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei ne mua ole koskaan kusettaneet. Monta vuotta olen asiakas ollut. Mitä ne sulle siis teki?

Vierailija
4/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kusettaminen?

Vierailija
5/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut kusetusta ja S-lahden asiakkaana olen ollut monta vuotta.

Vierailija
6/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltakin jäänyt taas laskut maksamatta.

Vierailija
7/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tyytyväisempi Saunalahteen kuin mihinkään muuhun operaattoriin. En edes osaa sanoa oliko dna vai sonera pahempi.

Vierailija
8/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myytiin 4g liittymä vaikka vanha modeemi oli vielä toimiva. Sanoivat että vanhasta ei tarvi enää maksaa sitte ku on vaihtanut uuteen. Vanha sopimus siis loppuu. No ei loppunukaan vaan nyt tulee laskua kahesta modeemista ja toista en edes käytä.

Vierailija
9/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:10"]Mä oon tyytyväisempi Saunalahteen kuin mihinkään muuhun operaattoriin. En edes osaa sanoa oliko dna vai sonera pahempi.
[/quote]

Kompoaan! (dna oli pahempi)

Vierailija
10/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin samoin Sonerasta jo aikaa sitten ja päätinkin etten koskaan Soneralle mene. No nyt firman liittymä on Soneralla, mutta mähän en sitä laskua maksa...

Vierailija
11/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kerrohan nt sentään hieman tarkemmin!

Vierailija
12/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:10"]Mä oon tyytyväisempi Saunalahteen kuin mihinkään muuhun operaattoriin. En edes osaa sanoa oliko dna vai sonera pahempi.
[/quote]

Kompoaan! (dna oli pahempi)
[/quote]
Täällä kans komppi tälle, dna on mun ikuinen vihollinen.

Vierailija
13/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA:han en puutu pitkällä kepilläkään.  Saatiin toimimaton nettiyhteys purettua vain kuluttaja-asiamiehen kanssa.

Vierailija
14/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahti ollut asiallinen operaattori jo vuosikaudet - sen sijaan dna oli ihan perseestä!

Vierailija
15/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:10"]Mä oon tyytyväisempi Saunalahteen kuin mihinkään muuhun operaattoriin. En edes osaa sanoa oliko dna vai sonera pahempi.
[/quote]
Samoin meillä!

Vierailija
16/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:11"]

Mulle myytiin 4g liittymä vaikka vanha modeemi oli vielä toimiva. Sanoivat että vanhasta ei tarvi enää maksaa sitte ku on vaihtanut uuteen. Vanha sopimus siis loppuu. No ei loppunukaan vaan nyt tulee laskua kahesta modeemista ja toista en edes käytä.

[/quote]

Kannattaisiko soittaa ja selvittää asia? :D Ihmisiä ne siellä Saunalahdellakin on, jollakin on nyt sattunut kämmi.

Vierailija
17/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kusetettu ainoastaan soneralla. Dna muuten vain paska. Saunalahti ollu 4 vuotta eikä mitään valittamista.

Vierailija
18/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin saunalahden lasku. Huomasin että maksoin väärällä viitteellä ja soitin asiakaspalveluun. Siellä otettiin tiedot ja sanottiin että menee muutama päivä selvittää. Seuraavassa laskussa oli muistutusmaksu. Kiva juttu.

Vierailija
19/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:41"]Maksoin saunalahden lasku. Huomasin että maksoin väärällä viitteellä ja soitin asiakaspalveluun. Siellä otettiin tiedot ja sanottiin että menee muutama päivä selvittää. Seuraavassa laskussa oli muistutusmaksu. Kiva juttu.
[/quote]
Iha ite hölmöilit.

Vierailija
20/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:41"]Maksoin saunalahden lasku. Huomasin että maksoin väärällä viitteellä ja soitin asiakaspalveluun. Siellä otettiin tiedot ja sanottiin että menee muutama päivä selvittää. Seuraavassa laskussa oli muistutusmaksu. Kiva juttu.
[/quote]
Iha ite hölmöilit.
[/quote]

maksoin ajallaan ja soitin heti kun huomasin virheen. Heillä oli minun rahat kaikki noi päivät mutta jouduin maksamaan 5 euroa sen takia että maksoin väärällä viitteellä koska heillä menee 1viikko tarkistaa asia vaikka luettelin heille millä viitteellä rahat näkyy. Minusta kyllä tuntui epäreilulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän