Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JESH! BB:n blondit eilen illalla tajusivat että heidän tekemisensä ja puhumisensa välittyvät todellakin telkkariin!! =DDD

Vierailija
09.09.2006 |

Uskomattomia törppöjä!! Varsinkin se Heidi kun selitti sille Sarille ihan paniikissa, että kaikki sanomiset ja tekemiset OIKEESTI NIINKU menee telkkariin!!! =DDD

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti niinku;)

Vierailija
2/4 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko valehdellut BB:lle? siis niinku täällä talossa vai ennen niinku?;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne siitä puhuneet, että kaikki menee telkkariin, vaan että kaikki rekisteröityy! Eli että big brother sai Heidin kiinni siitä poikaystävä jutusta.

Vierailija
4/4 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Heidi on valehdellut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi