Lue keskustelun säännöt.
JESH! BB:n blondit eilen illalla tajusivat että heidän tekemisensä ja puhumisensa välittyvät todellakin telkkariin!! =DDD
09.09.2006 |
Uskomattomia törppöjä!! Varsinkin se Heidi kun selitti sille Sarille ihan paniikissa, että kaikki sanomiset ja tekemiset OIKEESTI NIINKU menee telkkariin!!! =DDD
Kommentit (4)
olenko valehdellut BB:lle? siis niinku täällä talossa vai ennen niinku?;))
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ne siitä puhuneet, että kaikki menee telkkariin, vaan että kaikki rekisteröityy! Eli että big brother sai Heidin kiinni siitä poikaystävä jutusta.
Oikeesti niinku;)