Miksi naisen pitäisi olla mitään miesten takia?
Minä en ainakaan aio olla kenenkään märkä uni pukeutumalla kuin hutsu, korostamalla persettä ja tissejä vaatetuksessa, käyttämällä räikeää huulipunaa, hajuvettä jne. Tahdon olla ihan tavallinen nainen, jonka saa nähdä alasti, jos synkkaa muutenkin.
Kommentit (21)
Onko se alasti näkeminen palkinto miehelle?
Minä ainakin pukeudun itseni takia, onhan se nyt aivan erilaista kulkea ihmisten ilmoilla jossain rääsyissä kuin kauniissa asukokonaisuudessa :) Paljon itsevarmempikin ja kauniimpi olo
Ei täydy olla eikä minunkaan miehenä täydy olla. Pukeudun asiallisesti ja puhtaisiin vaatteisiin ei muuta. Tuskin itsekkään pidän naisesta joka ei minusta pidä joten kaikki hyvin.
Tuollaiset naiset kiinnostaa miehiä. Ei hutsut. Mies21
No eipä todellakaan tarvitse, paitsi näiden missukoiden ja maisatorppien. Ei tulis mieleenkään pukeutua miehiä varten tai meikata ja feikata. Kas, mulla on tissit, tuossahan ne törröttää rintakehällä ja peppu pömpöttää selän ja jalkojen välimaastossa. Pärstä on mitä on ja tukkaakin päässä. Aika paljon parempaa ja mielenkiintoisempaakin puuhaa on kuin itsensä puunaaminen ja tuunaaminen päivästä toiseen. Ja rahat pistän mieluummin vaikka matkusteluun kuin hiustenpidennyksiin ja tekoripsiin ja kynsiin ja mitä kaikkea idioottia on kaan keksitty.
Minkätakia yhtään kenenkään pitäisi olla yhtään mitään yhtään kenenkään takia?
Ei minuakaan miehenä kiinnosta teidän naisten jatkuva pohdiskelu kenelle te antaisitte pillua ja kenelle ette, ei se teidän pillun antaminen ole mikään ihmisarvon mitta, eikä se tee kenestäkään miehestä yhtään vähemmän arvokasta vaikka te hänelle ette pillua antaisi.
Kai sitten et vaadi miehiltäkään mitään vaan juttelet iloisesti verkkareissa ja likaisessa paidassa olevalle samoin kuin pukumiehelle?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:18"]
Kai sitten et vaadi miehiltäkään mitään vaan juttelet iloisesti verkkareissa ja likaisessa paidassa olevalle samoin kuin pukumiehelle?
[/quote]Minä ainakin vaadin, että parisuhteessa nainen pitää itsestään huolta, varsinkin hygieniasta. Jos ei pidä, niin lähden vetämään, etsikööt itselleen jonkun haisevan resupekan, jonka kanssa voivat haista keskenään rääsyissä.
[/quote]
No minä en ainakaan vaadi. Olen kerran nähnyt oman mieheni puvussa ja sekin oli meidän häissä. Muuten huitelee verkkareissa ja rikkinäisissä t-paidoissa :D Tai no, jos mennään kylään niin sitten laittaa farkut ja jonkun vähän siistemmän paidan päälle.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:18"]Kai sitten et vaadi miehiltäkään mitään vaan juttelet iloisesti verkkareissa ja likaisessa paidassa olevalle samoin kuin pukumiehelle?
[/quote]
Miehen siisti pukeutuminen on sama asia kuin naisen tunnin puunaus ja tyrkkyvaatteet?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:14"]
Ei minuakaan miehenä kiinnosta teidän naisten jatkuva pohdiskelu kenelle te antaisitte pillua ja kenelle ette, ei se teidän pillun antaminen ole mikään ihmisarvon mitta, eikä se tee kenestäkään miehestä yhtään vähemmän arvokasta vaikka te hänelle ette pillua antaisi.
[/quote]
Mutta kun meidän naisten mielestä noin ajatteleva mies on säälittävä lassukka.
[/quote]
Tietysti. Puvun voi hankkia kuka reppana tahansa, mutta aidosta töstä likaantunut paita on kunnioitettavaa.
Kuka muka pakottaa ap:tä käyttämään tyrkkyvaatteita?
Kuka muka pakottaa ap:tä käyttämään tyrkkyvaatteita?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:28"]Kuka muka pakottaa ap:tä käyttämään tyrkkyvaatteita?
[/quote]
Ei kukaan. Tyrkyille terkkuja! Ap
Kyllähän me naiset oikeasti vaadimme meihiltä vaikka mitä. Ei tarvitse kuin lukea tätä palstaa. Kun on parisuhteessa ison osan mielestä ei saa käydä poikien kanssa reissussa, pitää tehdä sitä ja tätä, rahaa käyttää kuten vaimo tahtoo jne.
Naisesta ei tee huoraa tyrkkyvaatteet ja meikki, hänestä ei tee nunnaa myöskään se, että pukeutuu miten sattuu.
Omat vaatteeni ovat siistejä ja tyylikkäitä, meikkaan säännöllisesti ja haluan näyttää kauniilta. En näytä mielestäni tyrkyltä, seksikkäältä sitä vastoin saatan näyttää. Näin kommentoi mun rakastajanikin ja silloin ei näkynyt tisdivako yhtään. Tänään se näkyy mun kotelomekostani. Silti tunnen oloni pääasiassa kauniiksi.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:51"]Kyllähän me naiset oikeasti vaadimme meihiltä vaikka mitä. Ei tarvitse kuin lukea tätä palstaa. Kun on parisuhteessa ison osan mielestä ei saa käydä poikien kanssa reissussa, pitää tehdä sitä ja tätä, rahaa käyttää kuten vaimo tahtoo jne.
Naisesta ei tee huoraa tyrkkyvaatteet ja meikki, hänestä ei tee nunnaa myöskään se, että pukeutuu miten sattuu.
Omat vaatteeni ovat siistejä ja tyylikkäitä, meikkaan säännöllisesti ja haluan näyttää kauniilta. En näytä mielestäni tyrkyltä, seksikkäältä sitä vastoin saatan näyttää. Näin kommentoi mun rakastajanikin ja silloin ei näkynyt tisdivako yhtään. Tänään se näkyy mun kotelomekostani. Silti tunnen oloni pääasiassa kauniiksi.
[/quote]
Miten tämä avautuminen liittyi mitenkään tähän aloitukseen?
No eikös naiset aina toitota että pukeutuvat itseään varten?
Mutta kukapas se on sinua estämään pukeutumaan vaikka nunnan asuun jos mieli tekee