Suuteleminen. Puhutaan!
Väitän, että suuteleminen on intiimimpää kuin seksi. Miehet suutelevat vain naisia, joista he todella pitävät tai joihin he ovat rakastuneita.
Millaisia ajatuksia ja kokemuksia teillä?
Kommentit (34)
Näin viisikymppisenä tuntuu todella surulliselta sanoa, että en ole koskaan ollut parisuhteessa pojan tai miehen kanssa, jonka kanssa suuteleminen olisi ollut nautinnollista tai tuntunut yhtään miltään. Nuorena seurustelukumppanien kanssa tuli kyllä harrastettua suutelemista, mutta vain koska se ns. kuului asiaan, ja sitten jämähdin pitkään parisuhteeseen, jossa suuteleminen muuttui ajan mittaan pikaisiksi suukoiksi, enkä jäänyt kaipaamaan sitä kuolanvaihtoa.
Erityisen surullista tämä on siksi, että nykyisellä tietämykselläni ymmärrän, että nämä kaikki suhteet olisi kannattanut lopettaa heti alkuunsa, kun suuteleminen ei tuntunut miltään. Etenkin pitkäaikaisessa parisuhteessa oli niin paljon ongelmia, että se oli pelkkää ajanhaaskuuta; odottelin vain turhaan alkuaikojen ystävällistä ja huomaavaista kumppania takaisin ja hukkasin siinä 30 vuotta elämästäni.
Toisaalta mietityttää, kuinka harvassa ne fyysisesti ja geneettisesti yhteensopivat kumppanit sitten ovatkaan, sillä nuorena suudelmien vaihtaminen oli ihan normaalia esim. discossa ja ravintolassa tanssikumppanin kanssa. Niinpä suutelin lukemattomien nuorten miesten kanssa, mutta koin sykähdyttävän suudelman vain kaksi kertaa. Ne kerrat jäivätkin sitten mieleen päätä huumaavina kokemuksina, mutta valitettavasti kumpikin oli kertaluonteinen tapahtuma. Toista poikaa en nähnyt enää koskaan, toinen oli muuten poissa laskuista.
Suuteleminen on inhottavaa, sitä enemmän, mitä kosteammalla suulla...kielari, yäk. Tunne ei muuta asiaa.
Tiesin, että olen rakastunut, kun halusin vain suudella naisen kanssa, johon olin ihastunut, enkä hetkeksi tullut seksi mieleen.
Mun mies ei osaa suudella. Muistuttaa kuollutta kalaa.hyistna!
Tosi märällä suulla kuin oikein muiskasee. Ja se kuola.
Mmmmm
Siksi kannattaa olla nirso. Suuteleminen on hyvä ainoastaan oikean ihmisen kanssa. Se on sitten niin luonnollista ja yhdistävää.
Minusta seksi on intiimimpää.
Mutta minä tosin en ole sellainen nainen, joka harrastaa seksiä jo ekoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin, että olen rakastunut, kun halusin vain suudella naisen kanssa, johon olin ihastunut, enkä hetkeksi tullut seksi mieleen.
Samastun!
Suuteleminen on ihanaa oikean ihmisen kanssa. Voisin tehdä sitä tunteja.
Seksikumppaneita on ollut monia mutta vain muutama joiden kanssa suutelu on ollut mahtavaa.
Nainen
Olen nainen ja minusta suuteleminen on kuvottavaa. Kaikki se kuola, lämmin kostea hengitys, kovat hampaat ja niljakas kieli. Ihmisen suu on aina enemmän tai vähemmän saastainen ja haiseva, ja sitten sen esittely kaikkien aisti-elimien läheisyydessä... Yök🤢 En edes ole pöpökammoinen mutta tämä on vaan liikaa.
Joskus suutelen miestäni hänen mieliksi koska hän siitä pitää mutta kyllä siinä saa oksennusta pidätellä. Hän tietää että en pidä siitä joten ei nykyään sitä juuri ehdottele, en ole raaskinut kertoa miten ällöttäväksi toimituksen todella koen. En vain parhaalla tahdollakaan kykene käsittämään miten joku voi pitää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten suut on vastenmielisiä bakteeripesiä, enkä halua suudella edes sellaista ihmistä, jota rakastan. En ymmärrä kyseisen toiminnan tarkoitusta, pitäisikö sen tuntua hyvältä, vai miksi niin tehdään?
Tätä minäkin ihmittelen. Minusta se on erittäin ikävää ja vaivaannuttavaa. Onneksi sain mieheni vieroitettua kyseisestä ällöttävästä tavasta.
Ihastukseni on niin komea ja hyvänhajuinen, että voisin sen syödä.
Suuteleminen on ihanaa, kun toinen ihminen tykkää samanlaisesta suutelusta. Harmittaa, ettei ole rakasta, jonka kanssa suudella.