Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuteleminen. Puhutaan!

Vierailija
26.12.2021 |

Väitän, että suuteleminen on intiimimpää kuin seksi. Miehet suutelevat vain naisia, joista he todella pitävät tai joihin he ovat rakastuneita.

Millaisia ajatuksia ja kokemuksia teillä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kielareita.

Vierailija
2/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on siis rakastunut minuun - äsken tapahtuneen perusteella :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä naista suutele. Niiden suissa on enemmän bakteereja kuin pepussa. Koiraa, kissaa tai muita eläimiä saatan vähän pusutella

Vierailija
4/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK! 🤢

Vierailija
5/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä sanoa sama. Ei tekisi mieli suudella, jos ei oikeasti tykkää.

Vierailija
6/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan harrastanut seksiä suutelematta kumppania. Mitä ihmettä? 

Vierailija
7/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää suuteleminen, enkä siis halua pussailla ollenkaan.

Vierailija
8/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi sanoa kaiken! Jos tuntuu hyvältä, on kemiat oikeat.

Vierailija
9/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen. Tosin silloin se on ollut juurikin pelkkää seksiä. Rakasteluun suutelu liittyy hyvinkin olennaisesti.

M34

Vierailija
10/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielareita ällöän, muusta suukottelusta tykkään.

Vierailija
11/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen. Tosin silloin se on ollut juurikin pelkkää seksiä. Rakasteluun suutelu liittyy hyvinkin olennaisesti.

M34

Ymmärrän, että tietyn ammattiryhmän kanssa asioidessa suutelu ei kuulu pelin henkeen. Mutta tapailukumppanin tai baarista kotiin raahatun kumppanin kanssa? En ymmärrä. 

Vierailija
12/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten suut on vastenmielisiä bakteeripesiä, enkä halua suudella edes sellaista ihmistä, jota rakastan. En ymmärrä kyseisen toiminnan tarkoitusta, pitäisikö sen tuntua hyvältä, vai miksi niin tehdään?

Vierailija
13/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Ymmärrän, että tietyn ammattiryhmän kanssa asioidessa suutelu ei kuulu pelin henkeen. Mutta tapailukumppanin tai baarista kotiin raahatun kumppanin kanssa? En ymmärrä. 

Maksullisissa en ole käynyt ikinä. Tapailukumppanin kanssa toki suutelen, yhden yön jutun kanssa en välttämättä ja kaverin ns. Fbw seksissä korkeintaan pieniä pusuja ilman kieltä(yleensä ei sitäkään), kun tunteita ei sinällään ole mukana, vaan keino purkautua molemmille. Jotenkin suuteleminen tuntuu intiimimmältä kuin se pelkkä seksi, ja tuntuisi hassulta suudella vain kaverin kanssa.

M34

Vierailija
14/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Maksullisissa en ole käynyt ikinä. Tapailukumppanin kanssa toki suutelen, yhden yön jutun kanssa en välttämättä ja kaverin ns. Fbw seksissä korkeintaan pieniä pusuja ilman kieltä(yleensä ei sitäkään), kun tunteita ei sinällään ole mukana, vaan keino purkautua molemmille. Jotenkin suuteleminen tuntuu intiimimmältä kuin se pelkkä seksi, ja tuntuisi hassulta suudella vain kaverin kanssa.

M34

Tämä.

M 22

Vierailija
15/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten suut on vastenmielisiä bakteeripesiä, enkä halua suudella edes sellaista ihmistä, jota rakastan. En ymmärrä kyseisen toiminnan tarkoitusta, pitäisikö sen tuntua hyvältä, vai miksi niin tehdään?

En ymmärrä minäkään.

Vierailija
16/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti on niin paljon ihmisiä, jotka eivät tykkää olla intiimi? Oletteko ollut rakastunut? Lopettakaa pano-kulttuuri ja kokeilkaa aitoja fiiliksiä.

Vierailija
17/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon suudellut yli sadan miehen kanssa. Pannut vain yhden, entisen kumppanini kanssa.

Vierailija
18/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteleminen on ihanaa ihmisen kanssa, joka ei heti avaa suutaan ammolleen vaan voidaan suudella pitkään ja  pehmeästi vain huulia käyttäen. Kielarit ovat yliarvostettuja. 

Vierailija
19/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genitaaliherpes voi olla myös suussa. Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia eli jos harrastaa suujuttuja niin se tarttuu myös suuhun.

Vierailija
20/34 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniasyistä en suutele. Nuolen vain anusta.