Suuteleminen. Puhutaan!
Väitän, että suuteleminen on intiimimpää kuin seksi. Miehet suutelevat vain naisia, joista he todella pitävät tai joihin he ovat rakastuneita.
Millaisia ajatuksia ja kokemuksia teillä?
Kommentit (34)
Mieheni on siis rakastunut minuun - äsken tapahtuneen perusteella :D
En minä naista suutele. Niiden suissa on enemmän bakteereja kuin pepussa. Koiraa, kissaa tai muita eläimiä saatan vähän pusutella
Voisin kyllä sanoa sama. Ei tekisi mieli suudella, jos ei oikeasti tykkää.
En ole koskaan harrastanut seksiä suutelematta kumppania. Mitä ihmettä?
Minua ällöttää suuteleminen, enkä siis halua pussailla ollenkaan.
Se voi sanoa kaiken! Jos tuntuu hyvältä, on kemiat oikeat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen. Tosin silloin se on ollut juurikin pelkkää seksiä. Rakasteluun suutelu liittyy hyvinkin olennaisesti.
M34
Kielareita ällöän, muusta suukottelusta tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen. Tosin silloin se on ollut juurikin pelkkää seksiä. Rakasteluun suutelu liittyy hyvinkin olennaisesti.
M34
Ymmärrän, että tietyn ammattiryhmän kanssa asioidessa suutelu ei kuulu pelin henkeen. Mutta tapailukumppanin tai baarista kotiin raahatun kumppanin kanssa? En ymmärrä.
Ihmisten suut on vastenmielisiä bakteeripesiä, enkä halua suudella edes sellaista ihmistä, jota rakastan. En ymmärrä kyseisen toiminnan tarkoitusta, pitäisikö sen tuntua hyvältä, vai miksi niin tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34Ymmärrän, että tietyn ammattiryhmän kanssa asioidessa suutelu ei kuulu pelin henkeen. Mutta tapailukumppanin tai baarista kotiin raahatun kumppanin kanssa? En ymmärrä.
Maksullisissa en ole käynyt ikinä. Tapailukumppanin kanssa toki suutelen, yhden yön jutun kanssa en välttämättä ja kaverin ns. Fbw seksissä korkeintaan pieniä pusuja ilman kieltä(yleensä ei sitäkään), kun tunteita ei sinällään ole mukana, vaan keino purkautua molemmille. Jotenkin suuteleminen tuntuu intiimimmältä kuin se pelkkä seksi, ja tuntuisi hassulta suudella vain kaverin kanssa.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34Ymmärrän, että tietyn ammattiryhmän kanssa asioidessa suutelu ei kuulu pelin henkeen. Mutta tapailukumppanin tai baarista kotiin raahatun kumppanin kanssa? En ymmärrä.
Maksullisissa en ole käynyt ikinä. Tapailukumppanin kanssa toki suutelen, yhden yön jutun kanssa en välttämättä ja kaverin ns. Fbw seksissä korkeintaan pieniä pusuja ilman kieltä(yleensä ei sitäkään), kun tunteita ei sinällään ole mukana, vaan keino purkautua molemmille. Jotenkin suuteleminen tuntuu intiimimmältä kuin se pelkkä seksi, ja tuntuisi hassulta suudella vain kaverin kanssa.
M34
Tämä.
M 22
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten suut on vastenmielisiä bakteeripesiä, enkä halua suudella edes sellaista ihmistä, jota rakastan. En ymmärrä kyseisen toiminnan tarkoitusta, pitäisikö sen tuntua hyvältä, vai miksi niin tehdään?
En ymmärrä minäkään.
Ihan oikeasti on niin paljon ihmisiä, jotka eivät tykkää olla intiimi? Oletteko ollut rakastunut? Lopettakaa pano-kulttuuri ja kokeilkaa aitoja fiiliksiä.
Oon suudellut yli sadan miehen kanssa. Pannut vain yhden, entisen kumppanini kanssa.
Suuteleminen on ihanaa ihmisen kanssa, joka ei heti avaa suutaan ammolleen vaan voidaan suudella pitkään ja pehmeästi vain huulia käyttäen. Kielarit ovat yliarvostettuja.
Genitaaliherpes voi olla myös suussa. Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia eli jos harrastaa suujuttuja niin se tarttuu myös suuhun.
Hygieniasyistä en suutele. Nuolen vain anusta.
Rakastan kielareita.