Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äänestin vasemmistoa

Vierailija
10.04.2015 |

No niin tänään kerkesin käydä antamassa ääneni. Toivottavasti tulee jytky vasureille. Onnistuin vielä houkuttelemaan yhden tuttavanikin äänestämään samaa.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:45"]Oletko köyhä ja tyhmä? [/quote] Täytyykö mielestäsi olla köyhä tai tyhmä jos haluaa kannattaa tasa-arvoa ja KAIKKIEN yhtenäistä hyvinvointia? Vai onko tuloerot ja sen mukana tuleva luokittelu sinulle tärkeää sen takia että voisit luokitella muita "alemmas" ja pönkittää omaa asemaasi? Haha, täytyy olla aika huono itsetunto.

[/quote]

Mitä tasa-arvoa se on, että toinen saa maksaa veroja 50% tuloistaan ja toinen 5%?
[/quote]

Sehän on juuri sitä tasa-arvoa, että rikkaiden ja köyhien välistä kuilua yritetään pienentää. ;) pitäisikö pienituloisilta ottaa sama vero kuin niiltä, joilla sitä rahaa oikeasti on siihen veronmaksuun? Ihan vaan sen takia ettei suurituloisille tule paha mieli. :(

Vierailija
42/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:40"]

Minä äänestin kokoomusta, koska katson tulevaisuuteen, enkä tyhmänä pelkästään nykyisen tekohengittämiseen. Olen nuori ja minulla on tulevaisuus edessä, kun taas suurilla ikäluokilla on vain nykyisyy ja menneisyytensä takana, eikä mitään tulevaisuutta edessä. Siksi he äänestävät vasemmistoa.

T:Mies26v

[/quote]

Sano yksikin asia minkä takia kokoomuksen äänestäminen toisi parempaa tulevaisuutta? Sielähän ne on istuneet hallituksessa tähänkin asti ja paskempaan suuntaan mennään kokoajan.

[/quote]

Kiitos siitä kuuluu siellä istuneille Arhinmäelle, Jutalle ja Rinteelle. Kokoomus halua turvata yrittäjien asemaa suomessa, kun taas vasemmisto ja demarien slogan kuulu näin "Mitä palveluita tarvitsemmekaan/ haluammekaan, rahoituksen järjestäminen ei kuulu toimenkuvaan". Eikä myöskää kestävän pohjan rakentaminenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:47"]

Minä äänestin kokoomusta, koska katson tulevaisuuteen, enkä tyhmänä pelkästään nykyisen tekohengittämiseen. Olen nuori ja minulla on tulevaisuus edessä, kun taas suurilla ikäluokilla on vain nykyisyy ja menneisyytensä takana, eikä mitään tulevaisuutta edessä. Siksi he äänestävät vasemmistoa.

[/quote]

Sano yksikin asia minkä takia kokoomuksen äänestäminen toisi parempaa tulevaisuutta? Sielähän ne on istuneet hallituksessa tähänkin asti ja paskempaan suuntaan mennään kokoajan.

[/quote]

Kiitos siitä kuuluu siellä istuneille Arhinmäelle, Jutalle ja Rinteelle. Kokoomus halua turvata yrittäjien asemaa suomessa, kun taas vasemmisto ja demarien slogan kuulu näin "Mitä palveluita tarvitsemmekaan/ haluammekaan, rahoituksen järjestäminen ei kuulu toimenkuvaan". Eikä myöskää kestävän pohjan rakentaminenkaan.

[/quote]

Turvata miten?

Vierailija
44/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Turvata miten?

[/quote]

Turvaamalla yritysten hyvinvointi ja suosia myös kansainvälisiä investointeja ja kilpailua. Nämä ovat perusta pohja sille, jonka jälkeen vasemmistolainen saa huolestua perusoikeudestaan ostaa alkosta perjantai pullonsa.

Vierailija
45/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksella on ollut mahdollusuus näyttää mihin pystyy. Ei pysty muuhun kuin omien etujen parantamiseen. Niin vieraantuneita tavallisen pienpalkansaajan arjesta. Kuten ovat osoittaneet typerillä lausunnoillaan.

Vasemmustolle ääni itäisestä Suomesta! Täällä on hyvä taloustieteen asiantuntija ehdolla.

Vierailija
46/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Turvata miten?

[/quote]

Turvaamalla yritysten hyvinvointi ja suosia myös kansainvälisiä investointeja ja kilpailua. Nämä ovat perusta pohja sille, jonka jälkeen vasemmistolainen saa huolestua perusoikeudestaan ostaa alkosta perjantai pullonsa.

[/quote]

Sano jotain ihan konkreettisia esimerkkejä eläkä vain yleispätevää lätinää, polkea työnteon palkat alas? Millaisia investointeja ydinvoimaa Venäjän kanssa?

Vierailija
47/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais loppua siihen kokoomustietämys. Aina tulee vaan jotain yleispätevää höpöhöpöä "kakku sitä, kakku tätä", mutta siihen se keskustelu sitten loppuukin, ehkä vielä syytetään vasemmistoa ja muita muista omista mokista sen lisäksi.

Vierailija
48/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:09"]

Tais loppua siihen kokoomustietämys. Aina tulee vaan jotain yleispätevää höpöhöpöä "kakku sitä, kakku tätä", mutta siihen se keskustelu sitten loppuukin, ehkä vielä syytetään vasemmistoa ja muita muista omista mokista sen lisäksi.

[/quote]

Muista, että varsinainen narsisti luulee tuntevansa muut "narsisteiksi". Sen lisäksi vielä tulevansa uhatuksi. 

Vierailija
49/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:45"]Oletko köyhä ja tyhmä? [/quote] Täytyykö mielestäsi olla köyhä tai tyhmä jos haluaa kannattaa tasa-arvoa ja KAIKKIEN yhtenäistä hyvinvointia? Vai onko tuloerot ja sen mukana tuleva luokittelu sinulle tärkeää sen takia että voisit luokitella muita "alemmas" ja pönkittää omaa asemaasi? Haha, täytyy olla aika huono itsetunto.

[/quote]

Mitä tasa-arvoa se on, että toinen saa maksaa veroja 50% tuloistaan ja toinen 5%?

[/quote]

Miten sinä hoitaisit kaikki yhteiskunnan menot ilman veroja?
[/quote
Aika harva taitaa maksaa 5%... Esim. sairauspäivärahasta maksetaan 20% veroja

Vierailija
50/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:45"]Oletko köyhä ja tyhmä?
[/quote]
Suomessa on enemmän köyhiä ja tyhmiä kuin rikkaita ja älykköjä, joten eiköhän köyhä/tyhmien edustajia tarvita enemmän. Rikkaat osaavat älynsä avulla edustaa itseään.

Vierailija
51/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon hallituspohjaksi (eilisen keskustelun pohjalta) kepu, SDP, RKP, vihr. ja vas. Mitä puoluetta kannattaisi äänestää?

Vierailija
52/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:17"]

Toivon hallituspohjaksi (eilisen keskustelun pohjalta) kepu, SDP, RKP, vihr. ja vas. Mitä puoluetta kannattaisi äänestää?

[/quote]

SDP ei mahdu tuohon porukkaan. SDP kannattaa pitkäaikaityöttömille pakkotöinä hoitoa vanhuksille yms. ja 9e/pv ilmaisorjatöitä. Muut ei halua pakottaa vaan perustuloa ja SDP vastustaa perustuloa kaikista eniten, kun itse keksinyt orjatyöleirit.

Vierailija
53/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:11"]

No niin tänään kerkesin käydä antamassa ääneni. Toivottavasti tulee jytky vasureille. Onnistuin vielä houkuttelemaan yhden tuttavanikin äänestämään samaa.

[/quote]

Hyvä, minäkin aion äänestää!

Vierailija
54/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin äänestin Vasemmistoa! :) 

T: korkeakoulutettu ja menestyvä hyvinvointivaltion kannattaja

Vierailija
55/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:15"]Minäkin etsin sopivaa ehdokasta tällä kertaa vasemmistosta. Ennnen olen äänestänyt lähinnä vihreitä. Anna Kontulaa äänestäisin jos olisin oikeassa vaalipiirissä. Oma vaalipiiri Uusimaa, ja täältä en kerta kaikkiaan löydä sopivaa ehdokasta, tai ehkä en vain osaa päättää. Timo Harakka demareista näyttää olevan mulla aina korkealla vaalikoneissa, mutta haluaisin kyllä äänestää naista, vahvaa sosiaalipolitiikan osaajaa ja ymmärtäjää. Vinkkejä otetaan vastaan!
[/quote]
Pia Lohikoski Vas.liitto Uusimaa

Vierailija
56/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andersson. 

Vierailija
57/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointivaltio on kiva juttu mutta siihen ei Suomella ole varaa. Muilla Pohjoismailla on. Koko hyvinvointivaltio perustettiin velkarahalla kun peesattiin Ruotsia. Ruotsilla menee nytkin paremmin: siellä on leikattu, muutettu verotusta, siellä PK-sektori vetää ihan eri tavalla, on innovaatioita jne. Suomella ei yksinkertaisesti ole samanlaisia edellytyksiä. Siksi yhtälö ei koskaan tule toimimaan vaikka vasurit kuinka elvyttäisivät velkarahalla. Ei Suomea voi verrata esim. Jenkkeihin, missä velkaelvytys on järkevää, koska maalla on niin paljon potentiaalia, työmarkkinat kasvavat, tulijoita on, osaamista on. Suomi ja suomalaiset ovat kummassa illuusiossa, että olemme samalla tasolla kuin Ruotsi vaikka tosiasiassa olemme ihan Itä-Eurooppaa, sammuvan liekin maa. Lopettakaa fantasiointi ja hyväksykää se, että velka on joskus maksettava eikä tulevaisuudessa Suomella ole siihen sen enempää paukkuja, kuin tähänkään asti. Teollisuutemme kuolee, yrittäjät pakenevat Viroon, Pisa-tuloksetkin menevät alaspäin.

Vierailija
58/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juu, eihän Stubb ja Katainen tosiaan mitään noille voineet. Isoin puolue ja pääministerin salkku, mutta silti muut vaan vei ja Kokoomus vikisi.

Mikä muuten takaa että ne tässä tulevassa hallituksessa kykenee tekemään mitään jos sinne pääsevät? Jos niitä taas viedään muiden toimesta? Näyttö ainakin on helvetin huono.

Vierailija
59/60 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin vasemmistoehdokasta vaikka en vasureista pahemmin muuten perusta. Mikäli ehdokkaani pääsee läpi, voi siitä olla minulle henkilökohtaista etua.

Vierailija
60/60 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla tyhmä idiootti. Hyppää auton alle!