Äänestin vasemmistoa
No niin tänään kerkesin käydä antamassa ääneni. Toivottavasti tulee jytky vasureille. Onnistuin vielä houkuttelemaan yhden tuttavanikin äänestämään samaa.
Kommentit (60)
Minä olen yleensä äänestänyt Vihreitä. Nyt todella vakavasti harkitsen Vasemmistoliittoa. Vaalikoneiden mukaan omat mielipiteeni osuvat parhaiten yksiin vasemmistoliittolaisten kanssa. Ehdokas pitäisi vaan löytää...
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:15"]
Minä olen yleensä äänestänyt Vihreitä. Nyt todella vakavasti harkitsen Vasemmistoliittoa. Vaalikoneiden mukaan omat mielipiteeni osuvat parhaiten yksiin vasemmistoliittolaisten kanssa. Ehdokas pitäisi vaan löytää...
[/quote]
Vihreät on tosi hyvä myös. Itsekin mietin pitkään kumpaako äänestän, mutta päädyin sitten kuitenkin vasemmistoon tällä kertaa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:45"]
Oletko köyhä ja tyhmä?
[/quote]
Olen köyhä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:50"]
Oletko köyhä ja tyhmä?
[/quote]
Olen köyhä.
[/quote]
ja tyhmä
Oletko köyhä ja tyhmä?
[/quote]
Olen köyhä.
[/quote]
Minä olen korkeasti koulutettu, perheellinen pätkätyöläinen. Haluan antaa ääneni puolueelle, joka on mahdollisimaan kaukana Kokoomuksesta. Kun selailin Vihreiden vaalikonevastauksia, huomasin, että monen näkemykset yhteiskunnallisista asioista olivat melkolailla kokoomuslaisia. Sen sijaan vasemmistoliiton ehdokkaat olivat ympäristökysymyksissä hyvin lähellä vihreitä. Koska olen ilmeisesti arvomaailmaltani vasemmistolainen ja ympäristöasiat ovat minulle tärkeitä, taidan sopia paremmin vasemmistoliiton äänestäjäksi. Vihreissä on tosi hyviä tyyppejä, mutta en halua antaa ääntäni oikeistolaiselle yhteiskuntapolitiikalle. Arvosta todella paljon Satu Hassia ja Heidi Hautalaa ja kulkisin mielelläni heidän jalanjäljissään. Kuitenkin tässä talouden taantumatilanteessa olisi suuri virhe lähteä kannattamaan leikkurilistoja ja työttömien aseman heikentämisiä (kokoomus). Siksi voi olla järkevää antaa äänensä elvytystä kannattavalle puolueelle, jonka arvomaalimaan kuuluu hyvän jakaminen parempiosaisilta heikko-osaisille.
Äänestit vasureita ja elvistelet sillä.
Olet tyhmä.
Minäpä äänestän homoa vasurinaista.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:56"]
Oletko köyhä ja tyhmä?
[/quote]
Olen köyhä.
[/quote]
ja tyhmä
[/quote]
äo noin 140 luokkaa.
Joo lisää velkaa vaan, silläkö Suomi saadaan nousuun? Ei todellakaan.
Todella itsekästä ja vastuutonta sysätä suuret velkataakat tuleville sukupuolille.
Ei niitä leikkauksia voi ikuisesti siirtää, tyhmäkin tämän jo tajuaa.
Eli äänestit haluavasi lisää kulttuurinrikastuttajia tänne.
Toivottavasti sinulla ei ole tytärtä.
Aika paha. Noh ens kerralla parempi valinta.
Minä äänestin Kokoomusta. En yksinkertaisesti halua olla maksajana tulonsiirroissa. Vihaan korkeita veroja. Vihaan sitä, että olen itselleni kaksi tutkintoa yhtäaikaa suorittanut, tehnyt aina kovasti töitä ja olen hyvässä asemassa hyvässä duunissa, enkä menestyksestäni voi nauttia.
Minäkin etsin sopivaa ehdokasta tällä kertaa vasemmistosta. Ennnen olen äänestänyt lähinnä vihreitä. Anna Kontulaa äänestäisin jos olisin oikeassa vaalipiirissä. Oma vaalipiiri Uusimaa, ja täältä en kerta kaikkiaan löydä sopivaa ehdokasta, tai ehkä en vain osaa päättää. Timo Harakka demareista näyttää olevan mulla aina korkealla vaalikoneissa, mutta haluaisin kyllä äänestää naista, vahvaa sosiaalipolitiikan osaajaa ja ymmärtäjää. Vinkkejä otetaan vastaan!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:14"]
Minä äänestin Kokoomusta. En yksinkertaisesti halua olla maksajana tulonsiirroissa. Vihaan korkeita veroja. Vihaan sitä, että olen itselleni kaksi tutkintoa yhtäaikaa suorittanut, tehnyt aina kovasti töitä ja olen hyvässä asemassa hyvässä duunissa, enkä menestyksestäni voi nauttia.
[/quote]Tässä on kokoomuslainen jolla on paksut posket ja kärsii hiustenlähdösta http://www.waberi.se
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:45"]Oletko köyhä ja tyhmä?
[/quote]
Täytyykö mielestäsi olla köyhä tai tyhmä jos haluaa kannattaa tasa-arvoa ja KAIKKIEN yhtenäistä hyvinvointia? Vai onko tuloerot ja sen mukana tuleva luokittelu sinulle tärkeää sen takia että voisit luokitella muita "alemmas" ja pönkittää omaa asemaasi? Haha, täytyy olla aika huono itsetunto.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:15"]
Minäkin etsin sopivaa ehdokasta tällä kertaa vasemmistosta. Ennnen olen äänestänyt lähinnä vihreitä. Anna Kontulaa äänestäisin jos olisin oikeassa vaalipiirissä. Oma vaalipiiri Uusimaa, ja täältä en kerta kaikkiaan löydä sopivaa ehdokasta, tai ehkä en vain osaa päättää. Timo Harakka demareista näyttää olevan mulla aina korkealla vaalikoneissa, mutta haluaisin kyllä äänestää naista, vahvaa sosiaalipolitiikan osaajaa ja ymmärtäjää. Vinkkejä otetaan vastaan!
[/quote]
Pia Lohikoski?
Mäkin äänestän.